danielsn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva anbefales å lage spacesavere i? Hvilke materialer til hva? Kanskje jeg skal lage meg en jeg og ... EDIT: Trodde jeg var kvitt leif i 2005 jeg, men han blir med i null-6 og! 5365630[/snapback] Tror du vil komme langt med kryssfinner og litt lister jeg, eventuel sponplater bak den Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hadde ikke jeg tørt heller, men kunne vært at du kunne sette den på gulvet? Eller blir det veldig liten plass da? Ja, det gjør vel det.. Noen som har non andre gode plasseringer av kabinettet? Tenker på plassen (drit i show-offen Tenk plass akkurat nå! 5365477[/snapback] Jeg hadde da vittig kabinettet på gulvet i fjor. Riktignok vet jeg ikke om sidemannen gjorde krav på alle sine 80cm men... Husk det at 60cm(80-20til kabinett) er ikke så veldig lite plass å sitte på egentlig. Du kan jo måle over stolene dine hjemme. Er ikke mange av dem som er stort mer enn 60cm i bredden uansett. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Nå begynner spacesaver skissa mi å ta form og.. 5364829[/snapback] Fredrik sa jo at dere ikke skulle ta rosa. 5365561[/snapback] Sa han? Han har ikke sakt det til meg! *endre farger* Der var de nye bildene ute.. Endret 1. januar 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 danielsn: Okai, takker =) kennethdammyr: hmm, jeg målte i går, stolen min er 62cm;p men det ble ikke dårlig plass til beina assa? Noe å tenke på det der, med plassering og alt.. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 pulten jeg har nå er 80x60 så tror ikke jeg kommer til å føle no probb me plass Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hrisebro: Drikker du vin på TG altså? DJ Ovin: Beinplass var ikke noe problem nei. Ihvertfall husker jeg ikke noe av det og da kan det vel ikke være det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hrisebro: Drikker du vin på TG altså? DJ Ovin: Beinplass var ikke noe problem nei. Ihvertfall husker jeg ikke noe av det og da kan det vel ikke være det. 5367504[/snapback] Den la jeg merke til og Vinflaska ;p hehe, det er mye man ikke husker etter 5 dager foram pcn sammen med 5,500 personer Men da vet jeg det. takker=) Øyvind Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hrisebro: Drikker du vin på TG altså? 5367504[/snapback] Hehe.. neida.. var nermeste jeg kom en cola flaske.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noen som veit hvor den spacesaver-topicen tok veien? Finner den ikke (søkt og alt:S) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hrisebro: Drikker du vin på TG altså? DJ Ovin: Beinplass var ikke noe problem nei. Ihvertfall husker jeg ikke noe av det og da kan det vel ikke være det. 5367504[/snapback] vin ja x]] jeg hadde stappet baggene mine under "båsen" min på tg, + mye av det jeg hadde handlet.. også hadde jeg gjemt skoene mine der.. de fant jeg ikke igjen før jeg dro.. så jeg gikk i tøfler hele tg05.. tilogmed helt til CC for å kjøpe mat ;P Men vil ikke si det er "kjempegod" plass.. men får da flyttet litt på bein osv.. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hrisebro: Drikker du vin på TG altså? 5367504[/snapback] Hehe.. neida.. var nermeste jeg kom en cola flaske.. 5367569[/snapback] hadde det vert mulig å "kopiert" den spacesaveren? Nice ass! toen. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har nå gjort alt jeg skal gjøre på bestillingssiden, men jeg kan ikke betale før på tirsdag(Skal betale emd netbank), kan jeg lukke siden? Når jeg åpner et nyt vindu og går inn på partyticket er jeg plutselig nummer 200 i køen, så er det trygt å lukke vinduet? For jeg må jo ha det tilbake senere. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor ha kabinettet der du har den scotty? Tar jo 1/4 av plassen (20cm av 80cm) Putt det heller på toppen av spacesaveren? 5365399[/snapback] Her får du viljen din. Syntes egentlig selv at det var bedre nå. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Dæven, blei bra den siste der ass!! Mulig å "copy" den litt eller? tanken mener jeg;p hehe! Hva er målene på den der .Scotty.? (H/B/D/Høyde på hylle) Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Dæven, blei bra den siste der ass!! Mulig å "copy" den litt eller? tanken mener jeg;p hehe! Hva er målene på den der .Scotty.? (H/B/D/Høyde på hylle) Mvh Øyvind 5373147[/snapback] Selvførgelig (^^,) *Paint-skills* edit: hyllen er delt opp i to til dem som lurer. Endret 2. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har du tenkt på kjøleskap, eller en liten LAN ovn? Hvor skal det være..? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har du tenkt på kjøleskap, eller en liten LAN ovn? Hvor skal det være..? 5373445[/snapback] Q: Jeg har ett lite 12v kjøleskap, kan jeg ta med det?A: Nei, alle hvitevarer blir tatt av crew, uansett om det går på 12v eller 230v, du kan kjøpe kjøle-ellementer til brus hos info-crew, og bytte denne inn i en kald når den har blitt var. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 følger ikke med, men er får seint å bestille nå bilett nå? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Er seint hvis du ikke meldte deg på før bilettsalget åpnet ja. Det går vel ikke lenger, ell? Du er vertfall SEINT ute;p EDIT: Det går fortsatt, men det er litt vanskelig å si om du får bilett eller ikke. Du får prøve deg hos noen og spørre om de kan kjøpe bilett til deg;p Endret 2. januar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 følger ikke med, men er får seint å bestille nå bilett nå? 5373833[/snapback] Du kan jo prøve å registrere deg på partyticket, ingen her som kan si deg hvor mange billetter de før kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg