Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, jeg lagde en mus en gang, men den er borte trur jeg, ellers kunne du fått den :)

5361404[/snapback]

Skulle ønske du hadde den ja :( Må nok lage selv da(og masseprodusere den i sketchup) :)

Har kommet litt lengre nå!

edit: Husker jeg startet med bare en liten treplanke som skulle bli en palle :p

Btw, jeg tar kvelden nå. God natt forum :)

5361549[/snapback]

Du kunne ikke være så snill å dele sketchup fila med meg?

Lenke til kommentar

Den va digg da! Hva er den tingen som ligger helt bortest inni under den lille hylla? Til høyre.. :) Men et spm. Dere snekrer den opp på TG, sant? :p og ikke tar den med sånn i seksjoner? hvis dere skjønner..

Godt nytt år! Null-6 :(

Øyvind

Lenke til kommentar
Den va digg da! Hva er den tingen som ligger helt bortest inni under den lille hylla? Til høyre.. :) Men et spm. Dere snekrer den opp på TG, sant? :p og ikke tar den med sånn i seksjoner? hvis dere skjønner..

Godt nytt år! Null-6 :(

Øyvind

5365140[/snapback]

Hehe, takker!

Den 'tingen' er en pute. Og vi setter den sammen når vi er på tg ja :)

Scotty

Lenke til kommentar
Hvorfor ha kabinettet der du har den scotty? Tar jo 1/4 av plassen (20cm av 80cm)

Putt det heller på toppen av spacesaveren?

5365399[/snapback]

Nja.

Hvis jeg ikke skal ha kabinettene i 'første-etasjer' så må jeg gjøre om hele spacesaveren.

Siden jeg tør ikke putt kabinettet mitt med alt i som veier sikkert 20-25kg på toppen av en sjanglete hylle med ingen vegger på noen side.

Scotty

Lenke til kommentar

Hadde ikke jeg tørt heller, men kunne vært at du kunne sette den på gulvet? Eller blir det veldig liten plass da? Ja, det gjør vel det.. :hmm: Noen som har non andre gode plasseringer av kabinettet? Tenker på plassen (drit i show-offen :p Tenk plass akkurat nå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...