Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da var pallen ferdig! :)

..Som sagt så holder jeg på med å lage en 'kopi' av bordene/rekkene på TG, så jeg kan

lage en spacesaver og legge til og se åssen det vil se ut. :)

EDIT: Noen som har noen anelse på hvor lange rekkene er?( i bredde) Blir ubertakknemlig om noen vet!

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar

Nice :dribble: Jeg lurer på om jeg skal å TG jeg.. En kompis av skrevet seg av lista, og en annen en hakke skjekka på partyticket, og han var nr. 21 i overigår. sikkert inne nå, og han veit heller ikke om han skal. så er det meg, som er nr 1000. huff=( jeg som hadde gleda meg! Gidd ikke dra dit aleine.

Noen som veit målene på flaten vi får? husker ikke riktig..

Lenke til kommentar
Og da var pallen ferdig! :)

..Som sagt så holder jeg på med å lage en 'kopi' av bordene/rekkene på TG, så jeg kan 

lage en spacesaver og legge til og se åssen det vil se ut. :)

EDIT: Noen som har noen anelse på hvor lange rekkene er?( i bredde) Blir ubertakknemlig om noen vet!

5358459[/snapback]

Pallene er ikke brukt som bord, de er bare bena. Og, det er ikke sikkert du blir sittende over en rett pall. Er du uheldig str det paller i kryss under bena på deg, eller du kommer på midt på en.

Lenke til kommentar
Pallene er ikke brukt som bord, de er bare bena. Og, det er ikke sikkert du blir sittende over en rett pall. Er du uheldig str det paller i kryss under bena på deg, eller du kommer på midt på en.

5359271[/snapback]

Hehe, vet jo det selvførgelig. :)

Har gjort litt "research" for å se hvordan det er. Men det er ingen som får en palle mellom beina.

Se på dette bildet.

Alle stolene er satt 1stk uten pall foran seg og 2stk med pall foran seg, ikke sant?

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Alle stolene er satt 1stk uten pall foran seg og 2stk med pall foran seg, ikke sant?

Tja, det flytter man litt ettersom man føler for det. Hvis ikke ville det vel 1 person fått 120cm, mens 2 ville fått 60cm :p

5359471[/snapback]

..Nja, se på bildet. :)

bildet ditt er dødt :p

5359487[/snapback]

Det var det for 6min siden, men fikset det. :)

edit:

Her er et lite 'smygtitt' på det jeg holder på med plasseringene. :)

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Hei! Jeg er 12 år blir 13 neste år og lurer på om det er noe aldersgrense på TG?

5359755[/snapback]

Det er ikke satt en aldersgrense på TG. Men jeg vil langt ifra anbefale deg til å dra på et såpass stort arrangement som TG alene, isåfall burde det være med eldre og min 2stk . :)

Lenke til kommentar

Ble utrolig bra det der Scotty! :) SketchUp-skills..

El Netzor: TGs egen anbefalte aldersgrense er 16 år. Les på ekspresso-versjonen på gathering.org så finner du fram til et skriv til foreldre. Det er grunner til aldersgrensen. Men bor du nærme og eventuelt kan sove hjemme eller hos noen andre er det jo greit. Ellers greit å ha en eldre som følger opp. Det jeg fikk beskjed om fra modern i fjor, når jeg var 14! :p

Lenke til kommentar
Ble utrolig bra det der Scotty! :) SketchUp-skills..

El Netzor: TGs egen anbefalte aldersgrense er 16 år. Les på ekspresso-versjonen på gathering.org så finner du fram til et skriv til foreldre. Det er grunner til aldersgrensen. Men bor du nærme og eventuelt kan sove hjemme eller hos noen andre er det jo greit. Ellers greit å ha en eldre som følger opp. Det jeg fikk beskjed om fra modern i fjor, når jeg var 14! :p

5360202[/snapback]

*rette på glisevask*

På espresso-siden står det:

Viktig informasjon! Er din sønn eller datter under 15 år gammel? I så fall krever vi et godkjenningsskjema fra deg for at vi skal kunne slippe ditt barn inn på The Gathering.

Jeg fant ikke noe mer om alder..

Lenke til kommentar
Nice :dribble: Jeg lurer på om jeg skal å TG jeg.. En kompis av skrevet seg av lista, og en annen en hakke skjekka på partyticket, og han var nr. 21 i overigår. sikkert inne nå,

5359156[/snapback]

Da er han sikkert nr. 2500++ nå.. Det ble jeg! :w00t:

5360609[/snapback]

når du ikke hadde skjekka, ell vært innpå der? haha :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...