Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller er ikke TG like populært i år? Ser det er over 3000 billetter igjen, og det er jo en stund siden billettene ble lagt ut for slag.

5337051[/snapback]

Nei da.. det tar bare 100 år før man får bestilt.. jeg har først fått tilgang til webshopen nå og startet som nr. 1300 i køen..

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er ikke TG like populært i år? Ser det er over 3000 billetter igjen, og det er jo en stund siden billettene ble lagt ut for slag.

5337051[/snapback]

Nei da.. det tar bare 100 år før man får bestilt.. jeg har først fått tilgang til webshopen nå og startet som nr. 1300 i køen..

5337084[/snapback]

Aah.. Da så. Har aldri vært på TG eller bestilt billetter, så jeg vet ikke. ;) Får se om jeg tar turen neste år.

Lenke til kommentar

Det er for sent, hvis du ikke har meldt deg på i "lotto-trekninga", men har du det, skal du ha fått en mail om hvor langtr du har kommet. Men det er bare å skjekke på partyticket.net -> "The Gathering 2006" får forsiden=)

Kompisen min vurderer å hoppe over han, da kommer ikke jeg meg dit heller :cry: (Han som bestiller biletter, han vurderer å hoppe av køen :cry: )

Lenke til kommentar

DJ Ovin: Ikke la han få hoppe av! Det du gjør er at han bare kjøper en billett når han kommer i shopen, og overfører den til deg! Du må da seff ha din egen PTN konto, men det må alle som skal på TG ;)

Jeg og en venn kjøpte sammen på hans konto, og nå kommer det frem at han ikke kommer til å kunne dra. Så da selger han en billett tilbake til systemet, og overfører en til meg =)

Lenke til kommentar

Det er vel lov til å ha med ratt og pedaler til TG?

Siden jeg fikk momo-rattet og gtr til jul, og nå er jeg rimlig hektet på det...

Isåfall; dere som har vært på tg før, åssen er bordene? er de solide slik at man kan feste et ratt til, eller er det bare vinglevingle bord?

Og hvor er det man kjøper PTN kort? er det når man bestiller billetten?

Er nr 92 i køen nå, skal bestille for 4stk :)

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...