Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hotell er for pingler^^

 

Har vell kankje sagt det en del ganger nå men.. Ingentin er som å legge seg i åsen å se ned i dalen på alle skjermene og maskinene som lyser opp :D

5292776[/snapback]

 

Og ikke få sove pga evig dårlig musikk?

5292788[/snapback]

Er da ikke no problem det.. Bare å legge en pute over og under hodet, så går det helt utmerket.. Gjorde vertfall det med meg :D

 

Og dårlige plasser fikk heller aldri jeg.. tre netter rett under ved den café,en/oven for trappa, og to netter et stykke opp på tribuna på andre siden.

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Hotell er for pingler^^

 

Har vell kankje sagt det en del ganger nå men.. Ingentin er som å legge seg i åsen å se ned i dalen på alle skjermene og maskinene som lyser opp :D

5292776[/snapback]

 

Og ikke få sove pga evig dårlig musikk?

5292788[/snapback]

 

Er du trøtt nok skal jeg love deg du ikke hører den musikken når du legger deg ned for å sove :wee:

Lenke til kommentar
Hotell er for pingler^^

 

Har vell kankje sagt det en del ganger nå men.. Ingentin er som å legge seg i åsen å se ned i dalen på alle skjermene og maskinene som lyser opp :D

5292776[/snapback]

 

Og ikke få sove pga evig dårlig musikk?

5292788[/snapback]

 

Er du trøtt nok skal jeg love deg du ikke hører den musikken når du legger deg ned for å sove :wee:

5295858[/snapback]

 

Jeg var trøtt nok, og det eneste jeg klarte var å duppe av ;)

Lenke til kommentar

*jumpe jumpe* JEG VIL PÅ TG!!

 

Jaja, siden jeg må få ordna med en skikkelig data som FUNKER først rekker jeg det nok ikke. Får se på TC(The Convention) som holdes her i kristiansund.

 

 

For info om TC se HER

 

 

Forresten noen som vet hva de bilettene koster?

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...