xD^^ Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det gjør du etter at du har kjøpt billett. 5284538[/snapback] Ah. Takk. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Blir mitt første TG i år Bra der eller? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg og noen kamerater planlegger å dra til tg, og jeg er da med i lotteriet, kan jeg bestille for alle vennene mine? Og sitter vi da ved siden av hverandre? Chris Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg og noen kamerater planlegger å dra til tg, og jeg er da med i lotteriet, kan jeg bestille for alle vennene mine? Og sitter vi da ved siden av hverandre? Chris 5285020[/snapback] mener du kan bestille for alle vennene dine, men da må du sette deg sjølv som seater, eller Ueland (viss dere skal vere med på hw-rekken). Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 okay, noen som kan confime dette? Og må mine venner være medlem på Hw-forumet for at jeg kan bruke ueland som seater? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Chris: De må ikke være medlemmer, nei. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Okay, så trei i oppfattelsen som jeg er gjennomgår jeg kjøpsprosedyren:P Jeg bestiller billetter til meg og mine venner, velger ueland som seater og sender en mail til han (?) Chris Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Jupp! Alt står i tråden på Spill > LAN .. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Beklager at jeg maser sånn om dette, men jeg må nok ha det inn med teskjei. Vist jeg har fortått det riktig så skal jeg gjøre følgende: 1. Registrere meg på partyticket, og melde meg på lotteriet, alle vennene mine må også være registrert her, men de trenger ikke å melde seg på lotteriet? 2. På mandag får jeg muligens tilgang til web-shoppen vist jeg er heldig, da bestiller jeg billeter til meg og vennene mine, 5 biletter tilsammen. Jeg velger vennene mine som eiger på de bilettene de skal ha, ved å oppgi emailen som de er registrert på partyticket med. 3. Jeg velger meg selv som seater på alle bilettene og senere en gang plasserer jeg oss sammen. Er dette riktig? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ja, men du må huske på at du må gi beskjed til Ueland vi mail, samt sette han som seater, hvis du vil være med på HW-rekka. Du må også huske at det ikke er sikkert at du får mulighet til å kjøpe billetter allerede på mandag. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 1. Registrere meg på partyticket, og melde meg på lotteriet, alle vennene mine må også være registrert her, men de trenger ikke å melde seg på lotteriet? 5289382[/snapback] Jeg kan ikke fortså det nei. Fordi du kan bestille opptil 6 billetter. Så lenge du ikke har flere enn 5 venner burde det gå fint. Med mindre de av særskilte grunner ønsker å ha egen konto. En grunn jeg egentlig ikke kan komme på. Men jeg må inrømme at systemer begynner å fade bort fra meg nå, så jeg er nok ikke lenger en like pålitelig kilde(hvis jeg noengang var...) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Fordi du kan bestille opptil 6 billetter. 5290695[/snapback] Feil:"Hvor mange billetter kan hver person kjøpe?" "5 billetter." Og for de som ikke har fått det med seg: "The Gathering 2006 will be held in Vikingskipet, Hamar." Hentet fra gathering.org Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er ikke en ide at trådstarter oppdaterer FAQ'en på første sida slik at vi slipper de spørsmålene vi har sed gå igjen 1000 ganger nå! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hva er en "spacesaver" ? Ser det står nevnt flere steder Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 En plassbesparende ting, som eksempelvis bygges i høyden innenfor de 80x60 cm du får tildelt Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 ok. takker for kjapt svar Jeg å de jeg reiser opp med har tenkt å bygge en sånn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kan være kjekt å ha hvis du skal ha med deg mye rart. Personlig har jeg enda ikke sett noe behov for å ha det og siden jeg bor i Hamar trenger jeg ikke nødvendigvis å ha med meg alt jeg kan få bruk for heller Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Wohooo! TG begynner på bursdagen min! Partyon! Kake=oppskrytt, den kan vi hente senere på dagen, vi skal i køa senest 4 om natta. førstemann inn = pr0. Førstemann me PCen oppe å går= enda mer pr0 Gleder gleder gleder meg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvorfor gidder folk å stille seg i kø midt på natta? Personlig skal jeg vel stikke ned dit i 11-12 tiden tenker jeg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 være førstemann. Nei, faktisk kun for å sjekke om du får den ville hastigheten de som kommer først pleier å si. Samt for å være "alene" der. Skal ta screens av nettbarometeret til dinside o.l. tenker jeg Og, samt, følelsen av å gjøre det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg