Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og noen kamerater planlegger å dra til tg, og jeg er da med i lotteriet, kan jeg bestille for alle vennene mine? Og sitter vi da ved siden av hverandre?

Chris

5285020[/snapback]

mener du kan bestille for alle vennene dine, men da må du sette deg sjølv som seater, eller Ueland (viss dere skal vere med på hw-rekken).

Lenke til kommentar

Beklager at jeg maser sånn om dette, men jeg må nok ha det inn med teskjei.

Vist jeg har fortått det riktig så skal jeg gjøre følgende:

1. Registrere meg på partyticket, og melde meg på lotteriet, alle vennene mine må også være registrert her, men de trenger ikke å melde seg på lotteriet?

2. På mandag får jeg muligens tilgang til web-shoppen vist jeg er heldig, da bestiller jeg billeter til meg og vennene mine, 5 biletter tilsammen. Jeg velger vennene mine som eiger på de bilettene de skal ha, ved å oppgi emailen som de er registrert på partyticket med.

3. Jeg velger meg selv som seater på alle bilettene og senere en gang plasserer jeg oss sammen.

Er dette riktig?

Lenke til kommentar
1. Registrere meg på partyticket, og melde meg på lotteriet, alle vennene mine må også være registrert her, men de trenger ikke å melde seg på lotteriet?

5289382[/snapback]

Jeg kan ikke fortså det nei. Fordi du kan bestille opptil 6 billetter. Så lenge du ikke har flere enn 5 venner burde det gå fint. Med mindre de av særskilte grunner ønsker å ha egen konto. En grunn jeg egentlig ikke kan komme på.

Men jeg må inrømme at systemer begynner å fade bort fra meg nå, så jeg er nok ikke lenger en like pålitelig kilde(hvis jeg noengang var...)

Lenke til kommentar
Fordi du kan bestille opptil 6 billetter.

5290695[/snapback]

Feil:

"Hvor mange billetter kan hver person kjøpe?"

"5 billetter."

Og for de som ikke har fått det med seg: "The Gathering 2006 will be held in Vikingskipet, Hamar."

Hentet fra gathering.org :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...