Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, du trenger ikke et medlemskort til PTN (partyticket) for å kjøpe billetter til TG. PTN-kort er laget for å gjøre det lettere hvis du bestiller billetter til mange arrangementer gjennom PTN. For å kjøpe billetter må du registrere deg på Partyticket.net, og kjøpe billettene akkurat som når du kjøper kinobilletter på nett.

5269538[/snapback]

Nei. HW-rekka er bare en rekke som er satt opp for brukere av forumet og IRC-kanalen. Ingen blir automatisk meldt på. Du må kjøpe billetter selv, men må sette den ansvarlige for HW-rekka som seater. Dermed er det han som bestemmer hvor i hallen du skal sitte, og hvis du har gitt beskjed om at det er noen du vil sitte sammen med, så skal det bli forsøkt å få til.

5269720[/snapback]

Lenke til kommentar

Hm,, så jeg må få alle vennene mine til å registrere seg på partyticke.net, og så på lørdag om en uke klokka 10, så må alle gå inn å bestill og sette HW-rekka ansvarlig som seater, og så sier jeg i hw-rekke tråden hvem jeg skal sitte med? har jeg forstått det riktig?

Lenke til kommentar
Hm,, så jeg må få alle vennene mine til å registrere seg på partyticke.net, og så på lørdag om en uke klokka 10, så må alle gå inn å bestill og sette HW-rekka ansvarlig som seater, og så sier jeg i hw-rekke tråden hvem jeg skal sitte med? har jeg forstått det riktig?

5276703[/snapback]

Nesten, bortsett fra at info om hvem du vil sitte sammen med på HW-rekka skal sendes til [email protected]. Les mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=504322

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Ser at en del ikke har forstått hvordan de skal få billetter til TG, og hvordan de skal kunne sitte på HW-rekka. Derfor skriver jeg denne korte guiden.

The Gathering (TG) organiseres av Kreativ Aktiv Norsk Data-Ungdom (KANDU), og billettene til arrangementet selges av Partyticket.net (PTN). Billettene blir lagt ut på PTNs sine sider en gang i midten av desember.

Hvis du skal sitte på HW-rekka, så er det første du burde gjøre å sende en mail til [email protected]. Denne mailen må inneholde fullt navn, nick på forumet, e-postadresse og eventuelle ønsker om hvem du vil sitte sammen med.

Allerede nå har man muligheten til å registrere seg som kjøper på PTN. Har du ikke en konto, så lag deg en. Deretter velger du arrangmenetet TG06, og du vil delta i lotteriet om å få billetter. Det spiller nemlig ingen rolle når du registrerer deg - alle vil få et tilfeldig generert kønummer. Når det er din tur til å kjøpe selve billettene vil du motta en e-post (eventuelt en SMS til 5 kr, hvis du har sagt ja til det), og du vil ha et par dager på å fullføre din ordre.

Når du så har fått kjøpt billetter, så må du sette den ansvarlige for HW-rekken som seater, dette er nok Ueland. Mer info om HW-rekka her.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...