Håvard Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 så vidt jeg har forstått begynner bilettsalget den 17.12.2005 kl. 10.00,det er bare at du melder deg på lotteriet, så trekkes det senere, om hvem som kan bestille når. noen som kan bekrefte? 5276477[/snapback] Får satse på det.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Jupp, det er systemet. Er vel ikke akkurat no lotteri med konseptet er at du får et tilfeldig kønummer og når det er din tur til å bestille får du beskjed at du har så og så lang tid på deg til å bestille.. Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) hvor lang tid får man på seg? btw 16 som har meldt seg på Endret 10. desember 2005 av .com Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 17 nå..! *HoppeOppOgNed* Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) uff, skal bort og kommer ikke hjem før i morgen, blir sikkert et lass av poster jeg "må" lese var nummer 4 til registrere Endret 10. desember 2005 av .com Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Nå er jeg litt forvirret her, jeg har aldri bestilt til TG eller andre ting før så har egentlig ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Jeg og 4 andre skal reise, og vi skal sitte sammen. Kunne noen vært så venlig å forklare litt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Nei, du trenger ikke et medlemskort til PTN (partyticket) for å kjøpe billetter til TG. PTN-kort er laget for å gjøre det lettere hvis du bestiller billetter til mange arrangementer gjennom PTN. For å kjøpe billetter må du registrere deg på Partyticket.net, og kjøpe billettene akkurat som når du kjøper kinobilletter på nett. 5269538[/snapback] Nei. HW-rekka er bare en rekke som er satt opp for brukere av forumet og IRC-kanalen. Ingen blir automatisk meldt på. Du må kjøpe billetter selv, men må sette den ansvarlige for HW-rekka som seater. Dermed er det han som bestemmer hvor i hallen du skal sitte, og hvis du har gitt beskjed om at det er noen du vil sitte sammen med, så skal det bli forsøkt å få til. 5269720[/snapback] Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hm,, så jeg må få alle vennene mine til å registrere seg på partyticke.net, og så på lørdag om en uke klokka 10, så må alle gå inn å bestill og sette HW-rekka ansvarlig som seater, og så sier jeg i hw-rekke tråden hvem jeg skal sitte med? har jeg forstått det riktig? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vi vil sende deg en email alt dette til [email protected] om få minutter. Det sto på partyticet... Men jeg hakke fått noen mail :S Bør jeg gå inn i køen på nytt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hm,, så jeg må få alle vennene mine til å registrere seg på partyticke.net, og så på lørdag om en uke klokka 10, så må alle gå inn å bestill og sette HW-rekka ansvarlig som seater, og så sier jeg i hw-rekke tråden hvem jeg skal sitte med? har jeg forstått det riktig? 5276703[/snapback] Nesten, bortsett fra at info om hvem du vil sitte sammen med på HW-rekka skal sendes til [email protected]. Les mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=504322 Endret 10. desember 2005 av @kd Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 okey, takker for hjelpen Men, når jeg sender mail, skal jeg sende navnet til de jeg vil sitte sammen med? Også blir vi plassert sammen? Må alle vennene mine være registrert på forumet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Ser at en del ikke har forstått hvordan de skal få billetter til TG, og hvordan de skal kunne sitte på HW-rekka. Derfor skriver jeg denne korte guiden. The Gathering (TG) organiseres av Kreativ Aktiv Norsk Data-Ungdom (KANDU), og billettene til arrangementet selges av Partyticket.net (PTN). Billettene blir lagt ut på PTNs sine sider en gang i midten av desember. Hvis du skal sitte på HW-rekka, så er det første du burde gjøre å sende en mail til [email protected]. Denne mailen må inneholde fullt navn, nick på forumet, e-postadresse og eventuelle ønsker om hvem du vil sitte sammen med. Allerede nå har man muligheten til å registrere seg som kjøper på PTN. Har du ikke en konto, så lag deg en. Deretter velger du arrangmenetet TG06, og du vil delta i lotteriet om å få billetter. Det spiller nemlig ingen rolle når du registrerer deg - alle vil få et tilfeldig generert kønummer. Når det er din tur til å kjøpe selve billettene vil du motta en e-post (eventuelt en SMS til 5 kr, hvis du har sagt ja til det), og du vil ha et par dager på å fullføre din ordre. Når du så har fått kjøpt billetter, så må du sette den ansvarlige for HW-rekken som seater, dette er nok Ueland. Mer info om HW-rekka her. Endret 10. desember 2005 av @kd Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg lurer fortsatt på om vennene mine som jeg vil sitte sammen med må være registrert her, og om jeg skal skrive deres vavn i mailen for å sitte med de. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg lurer fortsatt på om vennene mine som jeg vil sitte sammen med må være registrert her, og om jeg skal skrive deres vavn i mailen for å sitte med de. 5276935[/snapback] Vennene dine må være registrert på PTN, og de må også sende mail med info til [email protected] for å kunne sitte sammen med deg på HW-rekka. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ok, vist vi ikke skal sitte på HW-rekka da? da setter alle meg som seater på lørdag, ofså setter jeg hvor vi skal sitte 3-4 uker før TG? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ok, vist vi ikke skal sitte på HW-rekka da? da setter alle meg som seater på lørdag, ofså setter jeg hvor vi skal sitte 3-4 uker før TG? 5277018[/snapback] Det stemmer. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 http://jonhoo.web.surftown.nu/cgi-bin/TG06Count Nedtelling til TG06 i CGI Oppdater siden for oppdatert tid... Jon Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 TG starter ikke klokka 24:00! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Kan du da gi meg en tid for når vi slipper inn i hallen på den 12. da så jeg kan endre på tiden? Endret 10. desember 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 When: 23.03.05 - 27.03.05 (the doors open 09:00) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg