Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

ja en ting til den party ticket hvordan fungerer betalingen, skjønte ikke no jeg kom til member card 16 mumber har ikke 16 nummer på Visan no sted

og hva er PTN member card to valg en med (TG01?) og en uten, hva skal velges hve ar forskjellen?

5257577[/snapback]

noen som vet dette? OG gidd å skrive de små usle 5 linjene?

:ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er et medlemskort hos PTN, hvis du handler der mye... Ikke noe å  tenke på mer eller mindre du vil kjøpe et mens du bestiller billetter til TG.

5266293[/snapback]

høh?

jeg skal ikke tenke på PTN kort hvis jeg bare skal kjøpe billetter til TG?

5269217[/snapback]

Nei, du trenger ikke et medlemskort til PTN (partyticket) for å kjøpe billetter til TG. PTN-kort er laget for å gjøre det lettere hvis du bestiller billetter til mange arrangementer gjennom PTN. For å kjøpe billetter må du registrere deg på Partyticket.net, og kjøpe billettene akkurat som når du kjøper kinobilletter på nett.

Lenke til kommentar
Vist man er med på Hw-rekka, slepper man å melde seg på da? blir man automatisk meldt på? Og, kan jeg gi beskjed i hw-rekka tråden om at jeg skal sitte med feks 3 andre, og så blir vi satt sammen?

5269544[/snapback]

du MÅ melde deg på, på partyticket.net! Men du kan gi beskjed til hw-rekken admin at du vil sitte med noen du kjenner...så ser dei ka dei kan gjøre med det... ;)

Lenke til kommentar
Hvis man er med på Hw-rekka, slepper man å melde seg på da? blir man automatisk meldt på? Og, kan jeg gi beskjed i hw-rekka tråden om at jeg skal sitte med feks 3 andre, og så blir vi satt sammen?

5269544[/snapback]

Nei. HW-rekka er bare en rekke som er satt opp for brukere av forumet og IRC-kanalen. Ingen blir automatisk meldt på. Du må kjøpe billetter selv, men må sette den ansvarlige for HW-rekka som seater. Dermed er det han som bestemmer hvor i hallen du skal sitte, og hvis du har gitt beskjed om at det er noen du vil sitte sammen med, så skal det bli forsøkt å få til.

Lenke til kommentar

Liste over hoteller, butikker o.l. som er greit å vite før TG:

Overnattings steder

Scandic hamar - Det mest brukte hotellet fpr TG deltakere, likker ikke langt unna.

Vikingskipet Motell - Det nærmeste du komemr skipet, 100 meter unna. Du kan nok høre bassen inne på rommet :)

Quality astoria - Ligger nærme skipet, eksklusivt.

Victoria - Ligger i sentrum av hamar, greie priser. ( Mange puber rett over gata)

Spisesteder:

Peppes Pizza - 2222 5555 - Dyrt, men godt.

Pizza Ninni - 62 52 49 65 - Litt billigere, men ikke fultså godt. ( I mine øyne da)

Pizza Driver'n - Nettside - Her kan du også få annen mat en pizza, billig.

Matbutikker & Statoil

CC mart'n - nettside - ligger ved scanic, og ved driver'n. Stor, og populær.

Statoil Ica - Døgnåpent, dyr, men som sagt døgnåpen. Kan fort bli store køer av nerder her, på noen dager.

Hydro - Nærmeste bensinstasjon, fin å ha.

Buss og taxi

Hedmark Trafikk - Nettside - Busselskapet i hamar, ligger på skyssstasjonen.

Taxi - Nettside - nettside for taxi'n i byen. LIgger også på skysstasjonen.

Generell info:

TG er i skipet, skipet heter vikingskipet, ble bygd til vinter OL 94, og Koss tok noen medlajer med seg hjemmat herifra. Det heter skipet fordi det er et vikingskip snudd på hodet.

Det går tog til hamar, og hamar har også ett bussnett, (Doh). Togstasjonen heter skyssstasjonen, og der ligger også busstasjonen og taxisentralen. I hamar by bor det 25000 mennesker.

Kart:

lenke til kart!

Er det noe du synes mangler, send en PM :)

EDIT list: la lenke til bildet jeg, ødela side strukturen 100%

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
Det heter skipet fordi det er et vikingskip snudd på hodet. Det heter vel egentlig Hamar Olympiske Anlegg AS, men men.

5275578[/snapback]

Dette er ikke helt riktig nei. Det heter vikingskipet. Hamar Olympiske Anlegg, eller HOA om du vil, er det firmaet som driver Vikingskipet og Hamar Ol-Amfi som ligger på andre siden av byen.

Så da vet du det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...