SnittLeif Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) SnittLeif, tror du har rett der. Spørs hva minstetaksten er da. Dette går vel an å finne ut, er jo en del folk fra Hamar her. 5247606[/snapback] Jeg vet jeg har rett. Jeg er fra hamar og det går fra byen og hjem til meg på minstetakst. Jeg vet det er lenger fra byen og hit enn det er fra jernbanestasjonen til vikingskipet.. Skal høre med far, som kjører drosje, hva takstene er. EDIT: Før 21.00 på hverdag og søndag: 82 kroner/ Etter 21.00 Hverdag og søndag 88 kroner Lørdag før 24.00: 82 kroner/Lørdag etter 24.00 88 kroner Endret 3. desember 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hey! Jeg lurte på hvor mange billetter en kan bestille på en partticket.net konto? Er det fortsatt 5 stk slik som i fjor? Eller er det bare en per konto? Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hvor lenge er det til TG billett salget går av stabelen? hvis det aller rede har begynt så må jeg si at partyticket.no ikke funker kommer faktisk ikke inn på siden Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tror nok du får vite det ganske sjappt viss du besøker http://forum.gathering.org regelmessig Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hvor lenge er det til TG billett salget går av stabelen? hvis det aller rede har begynt så må jeg si at partyticket.no ikke funker kommer faktisk ikke inn på siden 5252044[/snapback] Det har ikke begynt enda.. Det begynner i midten av desember... Adressen er faktisk http://www.partyticket.net Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 er det nokon som skal ta toget, f.eks. frå bergen-hamar? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) er det nokon som skal ta toget, f.eks. frå bergen-hamar? 5252322[/snapback] Jeg skal sån ca kjøre pappas bil herfra til harestua å hente Neptun_ så reiser vi på tur Må bare skryte litt jeg ska få øvelseskjøre EDIT: før jeg tengte den tanken, var planen tog: lunner->oslo->hamar Endret 4. desember 2005 av danielsn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg skal kjøre herfra med bil fylt opp med datamaskiner og alt annet tull. Dra hjem igjen etter det er satt opp, spise frokost. Dra tilbake og sitte der første natta. Dra hjem og sove. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg skal kjøre herfra med bil fylt opp med datamaskiner og alt annet tull.Dra hjem igjen etter det er satt opp, spise frokost. Dra tilbake og sitte der første natta. Dra hjem og sove. 5253137[/snapback] Ah yes, den ene uken i året det ikke suger å bo i Hamar. Enjoy. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Pleier vanligvis å si det sånn at det er den ene uken i året det er ekstremt digg å bo i Hamar. Alle de andre ukene i året er de det ikke suger å bo i Hamar. Jeg ville personlig aldri dratt fra den lille flotte byen min.. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 skal selv ta toget fra Bergen og til Hamar, tar sikkert taxi fra hmar og til vikingskipet (viss ikkje der er noen vennlige folk som henter meg eller eg kan sitte på med) :!: Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 skal selv ta toget fra Bergen og til Hamar, tar sikkert taxi fra hmar og til vikingskipet (viss ikkje der er noen vennlige folk som henter meg eller eg kan sitte på med) :!: 5253267[/snapback] Kan vell prøve å se hva vi får gjort Hvis pappa har reist hjem når du kommer, kan jeg sikkert hjelpe til å bære Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 er det nokon som skal ta toget, f.eks. frå bergen-hamar? 5252322[/snapback] Jeg skal sån ca kjøre pappas bil herfra til harestua å hente Neptun_ så reiser vi på tur Må bare skryte litt jeg ska få øvelseskjøre EDIT: før jeg tengte den tanken, var planen tog: lunner->oslo->hamar 5253101[/snapback] Kunne ikke tatt med meg og? Skulle ikke vi sitte sammen? Og jeg har lovet å sitte med en annen. Så det blir kanskje: | MS-Dos modus | Meg | Delt pult | Daniel | Tonio | 5076023[/snapback] Ka du tru om det? Eller ble det ikke noe av det? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 I år kosta det ca 645 NOK.Er vel litt forskjellig til år som går. 5254662[/snapback] Takker Ok så 50kr hver vei er vel så og si maks variasjon da sånn ca? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Heller mer opp enn ned vil jeg tippe. Daniel: Stor gutt jo! Jeg skal ha med bil, så da kan jeg vise det hvordan det gjøres Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen her fra Nordland som har tenkt seg? Jeg vurderer å disse micraen til tanta mi og rive han nedover Bor på sortland for tida, samme drit plassn som b|real her på forumet er ifra... Er jo ganske langt, 2 dagers inensiv kjøring ca... Men for fan det er jo tha lan Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kanskje MS | NorthGarden | delt pult | meg | neptun Da får jeg vel svinge innom på roa å da Du har ingen sjans kenneth @toen.. slipper du taxien, blir det litt ekstra penger inne i hallen da Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Kanskje MS | NorthGarden | delt pult | meg | neptun Da får jeg vel svinge innom på roa å da Du har ingen sjans kenneth @toen.. slipper du taxien, blir det litt ekstra penger inne i hallen da 5256632[/snapback] Håper dt, men der ingen som eg kjenner som skal som kjører bil... Endret 5. desember 2005 av toen Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) hmmm, 200 meter til vikingskipet - gå eller bli kjørt Endret 5. desember 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg hjelper gjerne til å bære.. Så bare å si fra når du kommer dit @sge7000: kjøre FTW! Endret 5. desember 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg