Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, nå skal begge to funke :p

Forumet liker ikke mellomrom i nettadresser :p

For de som vil ha en countdown til TG06, sekund for sekund, sjekk ut disse linkene:

http://jonhoo.web.surftown.nu/Tg06.htm <-- Countdown med JavaScript (Vet ikke om den fungerer helt...)

http://jonhoo.web.surftown.nu/Share/TG06%20Countdown.exe <-- Exe fil skrevet i Perl :D

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

Hrisebro: Det er ikkje gitt ut noen dato endå.

Angående reise til TG: Eg har tenkt og ta toget (håper ikkje eg er alene om det), fra Bergen til Hamar stasjon, er det noe forbindelse mellom togstasjonen i Hamar og Vikingskipet, eller må eg gå eller ta taxi/buss?

tenker på alle som har med seg stor data og CRT skjem, kanskje noen brett med cola osv.

MvH toen

Lenke til kommentar

Angående reise til TG: Eg har tenkt og ta toget (håper ikkje eg er alene om det), fra Bergen til Hamar stasjon, er det noe forbindelse mellom togstasjonen i Hamar og Vikingskipet, eller må eg gå eller ta taxi/buss?

tenker på alle som har med seg stor data og CRT skjem, kanskje noen brett med cola osv.

MvH toen

5246606[/snapback]

Er ikke noen forbindelse tror jeg. Er ikke så langt, men det kan lønne seg å ta taxi vil jeg tro. Er taxiholdeplass rett utenfor stasjonen om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

MvH toen

5246606[/snapback]

Er ikke noen forbindelse tror jeg. Er ikke så langt, men det kan lønne seg å ta taxi vil jeg tro. Er taxiholdeplass rett utenfor stasjonen om jeg husker riktig.

5246755[/snapback]

Men er ikkje taxi veldig dyrt? (veit ikkje kor langt der er fra togstasjone og til Vikingskipet)

MvH toen

Endret av toen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...