Dahl Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) 17" Compaq MV740 CRT her. Skal ikke bytte den ut før jeg har kjøpt ny mobil, ny PC og ny PDA. Med andre ord; sannsynligvis aldri. Dårlig økonomi er noe dritt, men jeg er jo utrolig glad i denne skjermen. Det var min første skjerm (iallefall som jeg kan huske). Endret 26. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Vi får ta det en gang til da:Når de legger ut billetter for salg på www.partyticket.no, da kjøper du billett der. Den koster 650-700kr. Du kan bestille til bare deg og vennene dine kan kjøpe for seg, men det letteste _tror_ jeg er at dere bestiller sammen. SKal ikke si sikkert enda. Det er nok uansett ikke så vesentlig. På kontosidene dine hos partyticket kan du velge en såkalt "seater". Her vil du kunne skrive inn/velge fra liste: Ueland og Kenneth (eller lignende). På dette tidspunktet har vi mulighet til å putte deg hvorsomhelst i salen hvor det er ledig. Men for at vi skal vite litt emr om deg og hvem du vil sitte med må du sende en mail til oss. Her skal det stå: - Fullt navn - Nick på forumet - Ønsker med hvem du vil sitte sammen med Mailen sendes til gathering06(at)gmail.com Da fikser vi din plassering. Håper det skulle være klart nå Og bare så det er klart: Ikke hør på på hva andre enn jeg og Ueland sier. Vi er de eneste man kan stole på 5197208[/snapback] Nå ble jeg usikker... Har jeg maila? Noen måte å finne ut det på? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Nå ble jeg usikker... Har jeg maila? Noen måte å finne ut det på? 5212449[/snapback] Sendte elementer? Lenke til kommentar
møllenpriz Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 jeg skal ikke ha sånnstorrosaplysjting på TG ihjallefall. :!: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Noen fra rundt om kring bodø som skal på tg? Bor selv i gildeskål. Tenker på folk fra bodø, gildeskål og meløy Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 *kosepå fargerik spacesaver* Den er faktisk akkurat 3cm mindre i bredda enn det som er lov Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Nå ble jeg usikker... Har jeg maila? Noen måte å finne ut det på? 5212449[/snapback] Sendte elementer? 5212460[/snapback] Formatert.. Sender bare på nytt jeg Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) plaser pcn på gulvet hvis du har lite plass med 19" CRT er bare dumme dumme fjortissser som har masse jalle bing bling lys inni pcn tilvanlig har dusse brukt mer peng på lys en kjøling inni pcn baaad idea Edit: kjøling er no 1 prioritet på extra ting Endret 27. november 2005 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Nå ble jeg usikker...Har jeg maila? Noen måte å finne ut det på? 5212449[/snapback] Du har sendt ja. Men jeg oppfordrer til å vente. Og dessuten: Det er en liten utfordring med de som skal være med å Gbit-rekka. Mulig de burde samle seg hos Danielsn og la han sende inn en liste over alle som skal være med der. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 plaser pcn på gulvet hvis du har lite plass med 19" CRT er bare dumme dumme fjortissser som har masse jalle bing bling lys inni pcn tilvanlig har dusse brukt mer peng på lys en kjøling inni pcn baaad idea Edit: kjøling er no 1 prioritet på extra ting 5217005[/snapback] Har ikke noe jalla bling bling pce når jeg skal på tg Holder på med et nytt prosjekt Får kanskje en gratis flattskjerm Men å drase på en 19" crt som veier et helvette hlet fra bodø, glemt det. synes det er tungt nok å drase den fra romet til bilden og til plassen min på lan Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har sletta en del meget OT nå. Det får være grenser for hva som skal prates om her. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har sletta en del meget OT nå. Det får være grenser for hva som skal prates om her. 5222626[/snapback] Grrrr! Bjeff! Neida, skjermprat kan tas et annet sted. Jeg vet ikke helt hvordan det blir med TG for meg faktisk. Det spørs om jeg har penger. TG er ikke aktuelt uten hotellrom. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg vil forresten legge til at http://gathering.org er oppdatert.. Litt ihvertfall! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Og der var siden oppdatert en gang til! http://gathering.org/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Og bare så det er klart: Ikke hør på på hva andre enn jeg og Ueland sier. Vi er de eneste man kan stole på 5197208[/snapback] Jeg vil påstå at jeg også er til å stole på, iallefall når det gjelder dette. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 et spørsmål... kan jeg ha med meg så mange pcer jeg vill? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Så mange du klarer å få plass til innenfor din plass uten å bruke for mye strøm og mer enn en switchport.. Angående Signaturen din; Partyticket.net, kjøpe. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 ok takk... er det fastsatt noen dato for bilettslipp ennå... evt hvordan kan jeg finne ut når dette skjer? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 ok takk... er det fastsatt noen dato for bilettslipp ennå... evt hvordan kan jeg finne ut når dette skjer? 5224887[/snapback] http://www.hardware.no/nyheter/begivenhet/...ter_snart/21385 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Følg med på gathering.org, så får du det med deg! Datoen for billettslippet er enda ikke satt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg