Fredrik Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg hilste ikke på deg, gjorde jeg, frøken Dammyr? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kenneth kastet ting på meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kenneth kastet ting på meg. 5155789[/snapback] Min Stefan er ingen blink, Kenneth! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kenneth kastet ting på meg. 5155789[/snapback] lol, stakkar colabokser og brent hw da? :!: Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 T-skjortene i fjor var sånn sett ganske greie. Vanskelig å ta feil når det stod nick på forsiden. 5155778[/snapback] Forklar! Får man egne t-skjorter med nicket/brukernavnet sitt på? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Man kan kjøpe. Det ble ordnet i fjor av Techpoint. Tidligere har det vært en designkonkurranse til t-skjortene. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kenneth kastet ting på meg. 5155789[/snapback] lol, stakkar colabokser og brent hw da? :!: 5155814[/snapback] Ispinner (ref. ispinnekabinett) Det var design-konkurranse på T-skjortene i fjor også. Den ble vunnet av Eksos. Techpoint ordnet med produksjon og salg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Vi gjør selvsagt det samme i år, og Steffy vinner konkurransen. Kenneth: Revenge '06 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har planer om å komme meg på TG 06, kommer til å bli en dyr vår... TG, russ og tysklandstur. Men hvis pengene strekker til skal jeg nok på TG ja! må vel ha med et par store lapper å for å overleve? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du må nesten regne med å svi av noen lapper, ja. Mat, drikke, hotell, evt hw, tog/fly/osv, billetten. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg skal på tg06 Fikk billige fly billeter, 300kr tur retur. Kommer vel sammen med 3-4 kompiser da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Gleder meg til TG jeg nå! Spess til å se alle moddene folket har gjort, hvis de skal på TG Er det lenge til bilettsalget blir lagt ut? Og lurer på en ting til: det er på partyticket man bestiller? og hvis man skal på hw-rekka (har skrevet meg på i den tråden) og vil sitte sammen med noen kompiser, ossen skal man bestille da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 man bestiller billetter. Du velger ikke plasser før lenge etter at man har bestillt og betalt. og billettene blir lagt ut på partyticket.net Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det var bra du sa, clvn, det var en del som misforsto ifjor. Man bestiller først billetten (man kan kjøpe max 5-6), og noen uker før TG kommer seatmap opp, og da velger man plass. Det som mest sannsynlig vil skje ang. hw-rekka er at du gir tillatelse til han/hun som styrer, slik at han/hun kan gi alle sammen en plass de er fornøyd med. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 man bestiller billetter. Du velger ikke plasser før lenge etter at man har bestillt og betalt. og billettene blir lagt ut på partyticket.net 5196904[/snapback] Ahh, takk skal du ha Da er det bare å bestille når det kommer ut Det var bra du sa, clvn, det var en del som misforsto ifjor. Man bestiller først billetten (man kan kjøpe max 5-6), og noen uker før TG kommer seatmap opp, og da velger man plass. Det som mest sannsynlig vil skje ang. hw-rekka er at du gir tillatelse til han/hun som styrer, slik at han/hun kan gi alle sammen en plass de er fornøyd med. 5196925[/snapback] så jeg kan da f.eks kjøpe til alle jeg skal sitte ved siden av, og få plassene ved siden av hverandre, er det det som er enklest? og hvem mener du styrer?:S Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg skal på tg06 Fikk billige fly billeter, 300kr tur retur. Kommer vel sammen med 3-4 kompiser da 5196429[/snapback] Jeg har allerede skaffet meg en sånn "traffikalt grunnkurs-lapp" og en avtale med pappa om øvelseskjøring det blir digg^^ Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvordan funker det greine med Hw-rekka!? Skjønner ikke helt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Man sier man vil være med på hw-rekka, så sender du mail om hvem du vil ha ved siden av deg. Så seater uleand og kenneth oss Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Okay, så hvis jeg vil sitte ved siden av deg, så sender jeg en mail til ueland eller kenneth, og så er det bare å håpe? Men hva om man har venner som ikke er medlem i hw forumet ? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Okay, så hvis jeg vil sitte ved siden av deg, så sender jeg en mail til ueland eller kenneth, og så er det bare å håpe? Men hva om man har venner som ikke er medlem i hw forumet ? 5197117[/snapback] De hadde laget en mail-adresse alt sånt skulle sendes til, men husker ikke helt hva den var. Men da skriver du at du vil sitte ved siden av danielsn og emailen min i mailen. Og navnene til de andre og email-adressene dems da.. Da skal det vell ordne seg tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg