Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til TG jeg nå! Spess til å se alle moddene folket har gjort, hvis de skal på TG :D

Er det lenge til bilettsalget blir lagt ut? Og lurer på en ting til:

det er på partyticket man bestiller? og hvis man skal på hw-rekka (har skrevet meg på i den tråden) og vil sitte sammen med noen kompiser, ossen skal man bestille da?

Lenke til kommentar

Det var bra du sa, clvn, det var en del som misforsto ifjor. Man bestiller først billetten (man kan kjøpe max 5-6), og noen uker før TG kommer seatmap opp, og da velger man plass.

Det som mest sannsynlig vil skje ang. hw-rekka er at du gir tillatelse til han/hun som styrer, slik at han/hun kan gi alle sammen en plass de er fornøyd med.

Lenke til kommentar
man bestiller billetter. Du velger ikke plasser før lenge etter at man har bestillt og betalt. og billettene blir lagt ut på partyticket.net

5196904[/snapback]

Ahh, takk skal du ha ;) Da er det bare å bestille når det kommer ut :D

Det var bra du sa, clvn, det var en del som misforsto ifjor. Man bestiller først billetten (man kan kjøpe max 5-6), og noen uker før TG kommer seatmap opp, og da velger man plass.

Det som mest sannsynlig vil skje ang. hw-rekka er at du gir tillatelse til han/hun som styrer, slik at han/hun kan gi alle sammen en plass de er fornøyd med.

5196925[/snapback]

så jeg kan da f.eks kjøpe til alle jeg skal sitte ved siden av, og få plassene ved siden av hverandre, er det det som er enklest? :) og hvem mener du styrer?:S

Lenke til kommentar
Okay, så hvis jeg vil sitte ved siden av deg, så sender jeg en mail til ueland eller kenneth, og så er det bare å håpe?

Men hva om man har venner som ikke er medlem i hw forumet ?

5197117[/snapback]

De hadde laget en mail-adresse alt sånt skulle sendes til, men husker ikke helt hva den var. Men da skriver du at du vil sitte ved siden av danielsn og emailen min i mailen.

Og navnene til de andre og email-adressene dems da..

Da skal det vell ordne seg tenker jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...