Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Hvor var de sengene utenfor i fjor egentlig? Gadd aldri å gå ut å sjekke :p

5038189[/snapback]

var det senger utenfor? :p

Rundt rad 50 ( langt fra scenen ) var det digg å sitte.(ikke langt fra radio standen heller )

Og btw. avataren din er konge. så nyeste bleach episoden i går. beste jeg har sett på evigheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvor var de sengene utenfor i fjor egentlig? Gadd aldri å gå ut å sjekke :p

5038189[/snapback]

var det senger utenfor? :p

Rundt rad 50 ( langt fra scenen ) var det digg å sitte.(ikke langt fra radio standen heller )

Og btw. avataren din er konge. så nyeste bleach episoden i går. beste jeg har sett på evigheter.

5038371[/snapback]

Hehe, ikke bare jeg som ikke fikk med meg alt da. :p

Satt på rad 48 eller noe sånt tror jeg, passet bra det.

offtopic: den var bra ja, men den diskusjonen bør vi vel heller fortsette på her. ;)

Lenke til kommentar
Bare pingler som quitter etter noen år med TG :!: , ellers har du blitt oldis :!:

5039046[/snapback]

Tg koster, er stress når jeg ikke har billappen og gleden er mye større når det er lenger mellomrom :)

Desuten kommer jeg bare til å sløse bort penga der.

Lenke til kommentar

Har alldri vært på TG før enda jeg bor relativt nærme.

Jeg angra på at jeg ikke fikk dratt i fjor virker veldig kult men det virker også som om det er dager hvor mye penger går med, litt lite søvn, feil mat osv. Virker ikke veldig kult å subbe rundt som en halvvåken zombie med vondt i hodet i mange dager.

Lenke til kommentar

Jeg angra på at jeg ikke fikk dratt i fjor virker veldig kult men det virker også som om det er dager hvor mye penger går med, litt lite søvn, feil mat osv. Virker ikke veldig kult å subbe rundt som en halvvåken zombie med vondt i hodet i mange dager.

5043666[/snapback]

Det blir hva du gjør det til. I fjor var jeg ikke flink nok med mat og sånn, så i år skal vi sørge for å grille etc. Tallerkener, kopper og ordentlig bestikk var også mangelvare i fjor. Jeg tror at hvis man sørger for å ha dette i orden så vil man leve mye bedre. Spise på restaurant hver dag er uansett ikke noe jeg akter å gjøre, i norge...

I fjor klarte jeg også å feilberegne kontoen min, så jeg trodde jeg hadde mer enn jeg hadde. Det var ingen suksess. Alltid kjekt å ha lit penger tilgode.

Man0war: En slik liste finnes ikke foreløpig.

Lenke til kommentar

5043666[/snapback]

Hvis man bor nærme så er det jo bare å dra hjem og spise og ta med seg matpakke®. Funka flott for meg i fjor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...