Shikaru Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor var de sengene utenfor i fjor egentlig? Gadd aldri å gå ut å sjekke 5038189[/snapback] var det senger utenfor? Rundt rad 50 ( langt fra scenen ) var det digg å sitte.(ikke langt fra radio standen heller ) Og btw. avataren din er konge. så nyeste bleach episoden i går. beste jeg har sett på evigheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor var de sengene utenfor i fjor egentlig? Gadd aldri å gå ut å sjekke 5038189[/snapback] var det senger utenfor? Rundt rad 50 ( langt fra scenen ) var det digg å sitte.(ikke langt fra radio standen heller ) Og btw. avataren din er konge. så nyeste bleach episoden i går. beste jeg har sett på evigheter. 5038371[/snapback] Hehe, ikke bare jeg som ikke fikk med meg alt da. Satt på rad 48 eller noe sånt tror jeg, passet bra det. offtopic: den var bra ja, men den diskusjonen bør vi vel heller fortsette på her. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor var de sengene utenfor i fjor egentlig? Gadd aldri å gå ut å sjekke 5038189[/snapback] senger å senger du.. sov der ute en natt, var kaldt og vått og dårlig luft blant annet, bedre å sove inne synes nå jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Fuck off. Dropper TG neste år. 5038339[/snapback] Hvorfor detta? Virka som et ganske kvast utsagn.. =S Edit: Hva med å kjøre opp med telt? Endret 21. oktober 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Bare pingler som quitter etter noen år med TG :!: , ellers har du blitt oldis :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Bare pingler som quitter etter noen år med TG :!: , ellers har du blitt oldis :!: 5039046[/snapback] Tg koster, er stress når jeg ikke har billappen og gleden er mye større når det er lenger mellomrom Desuten kommer jeg bare til å sløse bort penga der. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Er det en tråd hvor det er en liste som det står alle som skal være med på hw-rekka? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har alldri vært på TG før enda jeg bor relativt nærme. Jeg angra på at jeg ikke fikk dratt i fjor virker veldig kult men det virker også som om det er dager hvor mye penger går med, litt lite søvn, feil mat osv. Virker ikke veldig kult å subbe rundt som en halvvåken zombie med vondt i hodet i mange dager. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Virker ikke veldig kult å subbe rundt som en halvvåken zombie med vondt i hodet i mange dager. Der tar du feil, det er veldig artig. Penger forsvinner veldig raskt, ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hotell er som sagt mange ganger før mye artigere. Jeg savner TG, jeg. Folk utenfor tror det er så usosialt og kjempenerdete, men det er jo ikke det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Usosialt er det absolutt ikke. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har alldri vært på TG før enda jeg bor relativt nærme. Jeg angra på at jeg ikke fikk dratt i fjor virker veldig kult men det virker også som om det er dager hvor mye penger går med, litt lite søvn, feil mat osv. Virker ikke veldig kult å subbe rundt som en halvvåken zombie med vondt i hodet i mange dager. 5043666[/snapback] Det blir hva du gjør det til. I fjor var jeg ikke flink nok med mat og sånn, så i år skal vi sørge for å grille etc. Tallerkener, kopper og ordentlig bestikk var også mangelvare i fjor. Jeg tror at hvis man sørger for å ha dette i orden så vil man leve mye bedre. Spise på restaurant hver dag er uansett ikke noe jeg akter å gjøre, i norge... I fjor klarte jeg også å feilberegne kontoen min, så jeg trodde jeg hadde mer enn jeg hadde. Det var ingen suksess. Alltid kjekt å ha lit penger tilgode. Man0war: En slik liste finnes ikke foreløpig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Mat var iallefall ikke noe særlig problem for meg.. Den sjappen opp i gaten gjorde susen. Kjøpte et brød der og noe pålegg.. Funker fett det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Polarbrød og Nugatti, folkens. Food of champions. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Orker ikke lese gjennom alle innleggene her men har et spm: Må man bestille plass på hw-rekka? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Lagde en tråd: "DIN erfaring fra TG/Skal du på tg06(hw-rekka)?" ...Ta en titt!! edit: Tenker meg at det sikkert er mange som skal på hw-rekka som poster/ser dette så legg til navnet ditt i tråden jeg linker til og du havner på listen! Endret 22. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har alldri vært på TG før enda jeg bor relativt nærme. Jeg angra på at jeg ikke fikk dratt i fjor virker veldig kult men det virker også som om det er dager hvor mye penger går med, litt lite søvn, feil mat osv. Virker ikke veldig kult å subbe rundt som en halvvåken zombie med vondt i hodet i mange dager. 5043666[/snapback] Hvis man bor nærme så er det jo bare å dra hjem og spise og ta med seg matpakke®. Funka flott for meg i fjor. Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Edit: Hva med å kjøre opp med telt? 5038824[/snapback] Telt?!Går du inn for å fryse i hel? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Alle som skal være med på hw-rekken, skriv at dere skal være med i DENNE tråden! Endret 22. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Sovepose da gutt.. Uansett, lite spørsmål.. Er det lov å bestille to plasser? For en person? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg