Fredrik Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 I agree with atticus. Fin plassering. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 I agree with atticus. Fin plassering. 5028740[/snapback] Jupp. Jeg satt tre plasser fra kanten, på høyre side hvis du står mot scenen. Det var digg å sitte der! Kort vei til alt og svært få rosa helikoptre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Da er det bestemt; vi sitter der vi satt i år. Jeg var også fornøyd med plasseringen, og med tanke på at det er kun min mening som faktisk gjelder, så er det fint at dere er enig. Opprør er ikke noe vi ønsker. Når burde man bestille hotell for å få billigst/sikre at man får rom? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Da er det bestemt; vi sitter der vi satt i år. Jeg var også fornøyd med plasseringen, og med tanke på at det er kun min mening som faktisk gjelder, så er det fint at dere er enig. Opprør er ikke noe vi ønsker.Når burde man bestille hotell for å få billigst/sikre at man får rom? 5028956[/snapback] Samme plass som i år? Da skylder du iallefall meg en BJ fra i år... Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Fikk meg ikke på TC(the convention), så må kansje pelle meg på TG? Får se hva jeg orker hva angår: Drasse på ei svær grå kasse, kjøre dit fra kristiansund, og om jeg får med noen kompiser.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jippi!TG Håper det blir enda raskere nett i år! 5028252[/snapback] Selvfølgelig. Unnskyld. Men ang. denne berømte HW.no rekken, man må melde seg på ikke sant? Og hvor? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Da er det bestemt; vi sitter der vi satt i år. Jeg var også fornøyd med plasseringen, og med tanke på at det er kun min mening som faktisk gjelder, så er det fint at dere er enig. Opprør er ikke noe vi ønsker.Når burde man bestille hotell for å få billigst/sikre at man får rom? 5028956[/snapback] Samme plass som i år? Da skylder du iallefall meg en BJ fra i år... 5029001[/snapback] BJ= Blowjob? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Freaky greier det der, håper da virkelig ikke det er det BJ egentlig står for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Freaky greier det der, håper da virkelig ikke det er det BJ egentlig står for? 5034338[/snapback] Vi venter i spenning på svar. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det er det. It was a joke. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmm. Vet ikek helt om jeg skal på TG neste år. Det eneste som var verdt billetten var å møte nye mennesker. Spiste pizza og dro på bar med Loffelur og CFD. Ble også ganske godt kjent med sidemannen. Men resten av TG var egentlig ganske kjedelig, dårlige plasser ustabilt nett, mye lyd og lite/dårlig søvn. Vet ikke om det frister til gjentagelse. Får se om de gode sidene veier opp de negative. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hmm. Vet ikek helt om jeg skal på TG neste år. Det eneste som var verdt billetten var å møte nye mennesker. Spiste pizza og dro på bar med Loffelur og CFD. Ble også ganske godt kjent med sidemannen. Men resten av TG var egentlig ganske kjedelig, dårlige plasser ustabilt nett, mye lyd og lite/dårlig søvn. Vet ikke om det frister til gjentagelse. Får se om de gode sidene veier opp de negative. 5034846[/snapback] Ustabilt nett, mye lyd og dårlig søvn ER TG. Det er noe av sjarmen. . Vil ikke si dette er så jævlig som du skal ha det til - bortsett fra å ikke ha nett selvfølgelig. Da kan man bli kjent med folk eller evt. spille litt på LAN. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jeg gleder meg forferdelig til TG06 . Må si meg litt enig med at det var bråkete og man fikk lite søvn...var fryktelig irriterende med "schnii schnaa schnappi" døgnet rundt :/. Men det er vel slik det er hehe. Endret 21. oktober 2005 av Keylar Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg gleder meg forferdelig til TG06 . Må si meg litt enig med at det var bråkete og man fikk lite søvn...var fryktelig irriterende med "schnii schnaa schnappi" døgnet rundt :/. Men det er vel slik det er hehe. 5037604[/snapback] Møkka-musikk er tg Men å såve har jeg ikke noe problemer med. *glede seg veldig* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Nei, man har ikke noe problem med å sove etter en stund. Man blir immun mot alle de rosa helikoptrene og de grønne krokodillene. Endret 21. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Nei, man har ikke noe problem med å sove etter en stund. Man blir imun mot alle de rosa helikoptrene og de grønne krokodillene. 5037662[/snapback] Føler du deg større av å pirke på andre? Gå spis en bolle istedenfor! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jeg gleder meg forferdelig til TG06 . Må si meg litt enig med at det var bråkete og man fikk lite søvn...var fryktelig irriterende med "schnii schnaa schnappi" døgnet rundt :/. Men det er vel slik det er hehe. 5037604[/snapback] Møkka-musikk er tg Men å såve har jeg ikke noe problemer med. *glede seg veldig* 5037653[/snapback] Sove inne skal jeg ihvertfall ikke gjøre i det hele tatt neste år, sov inne første natten og fy grisen, ble vel tråkka på sikkert 25 ganger. . Var deilig med de felt sengene de hadde satt opp utenfor . 05 var mitt første TG btw, dro opp dagen før med 4 andre. Satt opp telt og hadde det digg hele natta, grilla på morningen og så inn bar det til en uke med morro. Endret 21. oktober 2005 av Keylar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor var de sengene utenfor i fjor egentlig? Gadd aldri å gå ut å sjekke Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fuck off. Dropper TG neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg