Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det bestemt; vi sitter der vi satt i år. Jeg var også fornøyd med plasseringen, og med tanke på at det er kun min mening som faktisk gjelder, så er det fint at dere er enig. Opprør er ikke noe vi ønsker.

Når burde man bestille hotell for å få billigst/sikre at man får rom?

5028956[/snapback]

Samme plass som i år? Da skylder du iallefall meg en BJ fra i år...

Lenke til kommentar
Da er det bestemt; vi sitter der vi satt i år. Jeg var også fornøyd med plasseringen, og med tanke på at det er kun min mening som faktisk gjelder, så er det fint at dere er enig. Opprør er ikke noe vi ønsker.

Når burde man bestille hotell for å få billigst/sikre at man får rom?

5028956[/snapback]

Samme plass som i år? Da skylder du iallefall meg en BJ fra i år...

5029001[/snapback]

BJ= Blowjob? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Freaky greier det der, håper da virkelig ikke det er det BJ egentlig står for? :p

5034338[/snapback]

Vi venter i spenning på svar. ;)

Lenke til kommentar

Hmm. Vet ikek helt om jeg skal på TG neste år. Det eneste som var verdt billetten var å møte nye mennesker. Spiste pizza og dro på bar med Loffelur og CFD. Ble også ganske godt kjent med sidemannen. Men resten av TG var egentlig ganske kjedelig, dårlige plasser ustabilt nett, mye lyd og lite/dårlig søvn. Vet ikke om det frister til gjentagelse.

Får se om de gode sidene veier opp de negative.

Lenke til kommentar
Hmm. Vet ikek helt om jeg skal på TG neste år. Det eneste som var verdt billetten var å møte nye mennesker. Spiste pizza og dro på bar med Loffelur og CFD. Ble også ganske godt kjent med sidemannen. Men resten av TG var egentlig ganske kjedelig, dårlige plasser ustabilt nett, mye lyd og lite/dårlig søvn. Vet ikke om det frister til gjentagelse.

Får se om de gode sidene veier opp de negative.

5034846[/snapback]

Ustabilt nett, mye lyd og dårlig søvn ER TG. Det er noe av sjarmen. :ohmy: . Vil ikke si dette er så jævlig som du skal ha det til - bortsett fra å ikke ha nett selvfølgelig. Da kan man bli kjent med folk eller evt. spille litt på LAN.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg forferdelig til TG06 :). :dribble:

Må si meg litt enig med at det var bråkete og man fikk lite søvn...var fryktelig irriterende med "schnii schnaa schnappi" døgnet rundt :/. Men det er vel slik det er hehe.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg forferdelig til TG06 :):dribble:

Må si meg litt enig med at det var bråkete og man fikk lite søvn...var fryktelig irriterende med "schnii schnaa schnappi" døgnet rundt  :/. Men det er vel slik det er hehe.

5037604[/snapback]

Møkka-musikk er tg :p

Men å såve har jeg ikke noe problemer med.

*glede seg veldig*

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg forferdelig til TG06 :):dribble:

Må si meg litt enig med at det var bråkete og man fikk lite søvn...var fryktelig irriterende med "schnii schnaa schnappi" døgnet rundt  :/. Men det er vel slik det er hehe.

5037604[/snapback]

Møkka-musikk er tg :p

Men å såve har jeg ikke noe problemer med.

*glede seg veldig*

5037653[/snapback]

Sove inne skal jeg ihvertfall ikke gjøre i det hele tatt neste år, sov inne første natten og fy grisen, ble vel tråkka på sikkert 25 ganger. :(.

Var deilig med de felt sengene de hadde satt opp utenfor :) .

05 var mitt første TG btw, dro opp dagen før med 4 andre. Satt opp telt og hadde det digg hele natta, grilla på morningen og så inn bar det til en uke med morro. :mrgreen:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...