Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Hvor er det bildet hvor Fredrikb blir tepa med gaffateip? :lol:

Hvor bor du Fredrikb jeg skal gi deg vold og faenskap hvis du sier at du skal kødde til TG :evil:

5021522[/snapback]

Da reiser vi til skien da, så holder du, og jeg sparker :p

 

Nei da.

 

Må se å komme i gang med planlegginga av spacesaver jeg :hmm:

Jeg begynner i morgen jeg :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor er det bildet hvor Fredrikb blir tepa med gaffateip? :lol:

Hvor bor du Fredrikb jeg skal gi deg vold og faenskap hvis du sier at du skal kødde til TG :evil:

5021522[/snapback]

Da reiser vi til skien da, så holder du, og jeg sparker :p

 

Nei da.

 

Må se å komme i gang med planlegginga av spacesaver jeg :hmm:

Jeg begynner i morgen jeg :yes:

5021554[/snapback]

Yes da kan jeg gå til han, bor i Skien selv, hvis du skal ta bussen Fredrikb _gled_ deg :tease:

Lenke til kommentar
Den personen som eier fredrik får en hundrings av meg, hvis jeg får filme det.

 

Det skal selvsagt legges ut på forumet. :)

5019632[/snapback]

Ta med kamera :D

Og penger...

5020028[/snapback]

Skal ikke du ta med deg? Jeg tar gjerne med XM2.

5021220[/snapback]

 

Mener du at vi skal lage kunst sammen? :p

Tenkte vel mer på det du sa om 100kr til den som eide Fredrik.

Lenke til kommentar
En låst bu er mye mer opmerksomhetsvekkende og pirrende å snuske rundt enn alle de andre 5000 åpene pcene.

 

Mistet vi mye ifjor på hwrekka?

Vet om ett kamera.

5021807[/snapback]

Mista en DVD med masse Adobe programmer på. Selvsagt bare updates og patcher etc. :innocent:

Men vet ikk eom det var jeg som rota eller om den ble stjælt... Hadde en hel bag full av slike ting så.

Lenke til kommentar
Kan skje med hvem som helst det :p Jeg trudde jeg hadde mista headsettet mitt, hadde sett neri skuffen MANGE ganger, men så så jeg neste dag... og Der var det jammen meg et headsett gitt! :O Hvor kom der fra?? :p lol

5023977[/snapback]

Jeg velger å ikke kommentere dette innlegget ettersom jeg allerede har kjeftet nok på min pubertale lillebror på 13 år.

--

Jeg gleder meg til TG, har allerede begynt å planlegge litt. Lurer virkelig på hvor jeg skal sitte. Sammen med skolekameratene mine, HW-rekka, Gbit-rekka eller presseplass. Blir nok førstnevnte. :shrug:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Godt spørsmål, @kd, hvor skal man sitte? Jeg er usikker på om jeg skal sitte på rekka i år, vi må nesten se på hvem som kommer. Hvis hele gamer.no dukker opp, er det mulig jeg velger et annet sted.

5024037[/snapback]

Får jeg lov til å flykte sammen med deg da? Forrige gang satt det en nisse bak med som spilte CS konstant, og han skreik og banna flere timer i strekk. "Å fy faen så jævlig drittluck han mongoen der har a! Fyyyy faen! Jeg had'n i headshot likzm, også bare skyter'n meg i fuckings hodet!! FYYYY faen!"

Endret av @kd
Lenke til kommentar
"Å fy faen så jævlig drittluck han mongoen der har a! Fyyyy faen! Jeg had'n i headshot likzm, også bare skyter'n meg i fuckings hodet!! FYYYY faen!"

5024070[/snapback]

Om du ikke liker slikt burde du holde deg unna meg.

 

Men det var løgn det du sa altså, at du skulle sitte med Daniel?

Lenke til kommentar
Kan skje med hvem som helst det :p Jeg trudde jeg hadde mista headsettet mitt, hadde sett neri skuffen MANGE ganger, men så så jeg neste dag... og Der var det jammen meg et headsett gitt! :O Hvor kom der fra?? :p lol

5023977[/snapback]

Jeg velger å ikke kommentere dette innlegget ettersom jeg allerede har kjeftet nok på min pubertale lillebror på 13 år.

--

Jeg gleder meg til TG, har allerede begynt å planlegge litt. Lurer virkelig på hvor jeg skal sitte. Sammen med skolekameratene mine, HW-rekka, Gbit-rekka eller presseplass. Blir nok førstnevnte. :shrug:

5024021[/snapback]

 

Har lillebror på samme alderen jeg også. Han er så fjorttis at det ikke går ann. Her om dagen lånte han med seg mobilen min, og klarte blandt ana å slette alle kontaktene mine. Ikke nok med det, han tar til og med sykkelen min til tid og utide, nå har han ødelagd demperene på den, så nå rister det godt ja :realmad:

 

--

 

Du kan ta med alle klassekameratene dine på gbit-rekka :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...