Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Haha. Jeg kan love deg at de aller fleste er motstandere av shitty musikk. Inkludert undertegnede.

5018232[/snapback]

Om det er så mange som er mot det er det jo litt rart at det spilles så mye og høyt av slik musikk?

5018276[/snapback]

Det gjør jo egentlig ikke det. Det er en del som forsøker å spille det, men de blir fort stoppa. Gaffateip. <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha. Jeg kan love deg at de aller fleste er motstandere av shitty musikk. Inkludert undertegnede.

5018232[/snapback]

Om det er så mange som er mot det er det jo litt rart at det spilles så mye og høyt av slik musikk?

 

@Steffy: Det hadde vært gøy.

5018276[/snapback]

Neida, det er bare at de som ikke eier folkeskikk eller omtanke og sleper med seg store høytalere og de som hører på shitty tranzemusikk pleier å være de samme personene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kanskje jeg skal snekre en stor boks som er lydisolert. Så tykk at vibrasjoner ikke en gang kommer igjennom.

 

 

Hørselvern er uansett ikke dumt. Hørselværn med et par ørepropper som stikker inn. En liten mikrofon festet tett til munnen og ventrilo. Hvis alle har en slik løsning blir det bra :D

 

Pris: 600kr (kan brukes om igjen)

5018520[/snapback]

 

Da kan du jo egentlig bare sitte hjemme...

Lenke til kommentar

Blir ikke TG uten mye forskjellig musikk, alle har egen musikksmak. Derimot skal det tas med PA utstyr denna gangen for å forhindre fjortisspop og rosa helikopter fra partyshop. TG er lyd så Fu** den som sier tg skal være lydløst slik at de kan høre fottrinna i cs (jævla nabbbskaller)

 

2x toppkasser med 15" og horn, 2x bunnkasser med 15" sub. Skal stå hendholdsvis under bordet og oppå hyllekomplekset :!:

Lenke til kommentar
Kenneth...

 

Hardt mot hardt. *ta med malingspepperspray*

5020140[/snapback]

Skal du spraye meg ned med pepperspray?

Tøft... :ermm:

5020242[/snapback]

Gør det! Så jeg vinner over han i år :yes:

5020502[/snapback]

Jeg kan vinne den konkurransen i blinde :cool:

 

Fredrik: Nå har jeg mista tracket på saken, men kort summert: Uansett hva slags midler du bruker ligger du i bakken sist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...