Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å dra! Man må være 16, ell? Har hørt no om det...  :hmm:  Hjelper det at jeg fyller 16 det året?

 

Og hvor mye koster billett?

 

Går det ann å bestille to plasser?

5000625[/snapback]

 

Nei man trenger ikke å være 16. er vel ingen aldresgrense der, isåfall er den _veldig_ lav.

 

Ja, man kan bestille 2 plasser, men må jo betale for begge såklart.

5000674[/snapback]

Oki, takk for svar! :) blir det rundt 1100-1200 for to plasser da? hmm... Da må jeg sikkert betale selv.. :p

Men den HW-rekka, må man bestille for å sitte der? Og hvor stor er den? hvor mange plasser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå fåru lese da gutt!:p

Menne... Er det noen som kan bestille biletter for oss? :p Sånn at vi får plasser liksom?

 

Og skal snekkern dit?

 

Kristian

5000730[/snapback]

 

Biletter kjpøper du selv hos partyticket e.l. også ordnes det med seating etterpå..

Om Snekker`n skal dit vet jeg ikke noe om, men du kan vel bare sende han en PM til han å spørre :p

 

DJ Ovin: Hw-rekken= "uendelig" men plasser. ( noe som forøvrig står på forrige side) ;)

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
blir det skikkelig musikk dette året da ? som: Cannibal Corpse, Satyricon, Dimmu Borgir, In Flames etc? eller bare trance/rosa helikopter shiten som var TG05?

5016986[/snapback]

Det blir mest sannsynlig helikopter-shit, noe jeg foretrekker framfor cannibal-shit.

Call on Me er jo faktisk ganske catchy. :wee:

5017001[/snapback]

 

Ikke den 100. gangen klokka 4 om natta. :p

Lenke til kommentar
Altså, jeg er alvorlig når jeg sier at det faktisk blir juling å få av flere hw.no-gutter hvis noen driver på med sånt. Me like dårlig at folk ødelegger for andre, og du vil raskt finne deg selv teipet fast til gulvet i dusjen.

5018245[/snapback]

<3

 

Jeg hjelper gladelig til, Steffy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...