Lucifer89 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 skjønet det nå eheh nå er det bare å få noen venner med på tur i påske hehe Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hmm TG høres utolig fet ut bare synd det er så lang unna fra voss, og jeg ikk har bil...Må jo være noen herfra som skal*tenke* Må man ha med egen switch eller var det bare for uber linja? 60*80 er en vanlig skolepult? har ikke noe imot og høre på techno sliten og trøtt etter og ha lest seg gjennom 56 sider på eigang.... *hører på New_Gjallarhorn_Theme_(DJ_Espen_A's_LAN_Mix)* Eit lef, hmm masse jeg skulle spørre om som jeg har glemt idè til kjøeskap pisset Endret 9. oktober 2005 av Best0 Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva må ha med seg på TG? Vet man må ha med pc og slikt, men hva med stoler og bord? Lurer litt på om jeg skal ta en tur dit se, aldri vært der og ser jævli kult ut... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Gah, skal bruke 2500,- på mod jeg Håper jeg da. + Bilett + Mat + Diverse (+ Spacesaver ) Endret 9. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du unngår en del Arne brøl da ARNE!! bare følte for det da er skisser på kabinett ferdig, men gidder ikke å legge de ut før i morgen EDIT: måtte bare legge til at jeg gleder meg så jævelig Jeg kommanderer deg til å legge ut skissene nå! Hadde glemt å lagre.. men modifisert den eldre versonen litt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kritikk: Det er til cd-rom etc. De er så høye pga. det skal gå flere enheter (2*2) inn isamme hull;) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kritikk: Det er til cd-rom etc. De er så høye pga. det skal gå flere enheter (2*2) inn isamme hull;) Ok, men skal CD-Rom'en stå på høykant da? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kritikk: Det er til cd-rom etc. De er så høye pga. det skal gå flere enheter (2*2) inn isamme hull;) Skal du ha 4-5 optiske drev ? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kritikk: Det er til cd-rom etc. De er så høye pga. det skal gå flere enheter (2*2) inn isamme hull;) Skal du ha 4-5 optiske drev ? @northgarden: Den ene står på høykant... 2 optiske, men har viftestyring etc. som oså skal inn i 5,5"-åpningen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men da har du fortsatt 2 til overs. Tror ikke du trenger mer enn 4 åpninger. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men da har du fortsatt 2 til overs. Tror ikke du trenger mer enn 4 åpninger. Da har jeg ikke plass til viftestyringen etc. d Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Du sa jo, 2 optiske drev + viftestyring = 3 + 1 = 4. 1 ledig. EDIT: I surrender. 2 Optiske drev + 1 Rheobus + Lys-Kontroll + 1 Ledig = 5. Endret 9. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tar viftestyringen to plasser? BTW: 5.25", ikke 5.5" Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tar viftestyringen to plasser? BTW: 5.25", ikke 5.5" Se NorthGardens inlegg over... stemmer ganske riktig. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Heisann alle sammen! Atte jeg Har lyst til å dra til TG... Men Vet ikke om jeg får plass? Og kan alle sitte i HW rekka? Kristian Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Plass får du hvis du bestiller tidsnok. Er du heldig får du hvis du bestiller for seint også. Og i HW-rekka er det plass til like mange som det er plass til i hallen...(da må riktignok hele hallen være med i HW-rekka...) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har veldig lyst til å dra! Man må være 16, ell? Har hørt no om det... Hjelper det at jeg fyller 16 det året? Og hvor mye koster billett? Går det ann å bestille to plasser? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bill kostet vel 550 eller noe i fjor? Teit at man kan ha med 500.000w forsterker , men ikke en 10w kjøleboks. Kan man ikke ha en rekke med mer strøm som koster litt mer å sitte på så kan vi ha med hva vi vil? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har veldig lyst til å dra! Man må være 16, ell? Har hørt no om det... Hjelper det at jeg fyller 16 det året? Og hvor mye koster billett? Går det ann å bestille to plasser? 5000625[/snapback] Nei man trenger ikke å være 16. er vel ingen aldresgrense der, isåfall er den _veldig_ lav. Ja, man kan bestille 2 plasser, men må jo betale for begge såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg