Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke ta med så mye som mulig.. pengene blir bare brukt på overflødige ting. gjør ikke så mye å gå tom for penger på tg.. kan alltids få gratismat eller selge høytallerne ;)

Jo, ta med så mye som mulig :D

Det er så kjedelig å sitte der uten penger, og uten mat.. Serlig når det er masse fjols på irc som selger alt de har..

 

Og hotell er ikke bare dumt. Tror det er ganske behagelig å ha "fulle batterier" en gang midt under TG. For ikke innbill dere (de som drar for første gang) at dere legger dere og sover 8 timer i skipet hver natt. Det skjer ikke. ;)

Lenke til kommentar
Jeg sov i hallen og var ganske opplagt som regel likevel. Men så har du jo de av dere(clvn) som sitter der til han faller ned av stolen :p

kjenner jeg meg selv rett så skjer akkuratt det samme i år også ^^

 

Vi hadde planer om campingvogn, men mamma sa noe om 25års aldersgrense på å kjøre med den, så da var det ute av bildet :p

 

Tonio: Spørs på hva slags lan det er. Har vært på lan der har blitt en del soving faktisk. Men på tg blir det spessielt lite søvn. Tror det var snakk om 6 timer på 4 dager.. Det er ganske lite, liksom.. Men det er sikkert andre enn meg som for sove bedre enn meg der. Men jeg tror de fleste bare sover et par timer, så er de oppe i 24timer++++

 

edit:Dreit på leggen bigtime med quotinga...

Endret av clvn
Lenke til kommentar
det med HW rekka hvordan fungerer det med kjøp av biletter?

er det du kjøper en bilett kommer på TG og bare finner en plass på "måfå"?

du kjøper biletten selv, så setter du en eller annen som har ansvaret for plasseringen av HW-rekka til seater, og sitter der han setter deg...

 

du/en annen MÅ reservere plass...

Lenke til kommentar
det med HW rekka hvordan fungerer det med kjøp av biletter?

er det du kjøper en bilett kommer på TG og bare finner en plass på "måfå"?

du kjøper biletten selv, så setter du en eller annen som har ansvaret for plasseringen av HW-rekka til seater, og sitter der han setter deg...

 

du/en annen MÅ reservere plass...

kan noen forklare det litt bedre?

Lenke til kommentar
Det anbefales paa det sterkeste aa faa armbaandet sendt til deg foer TG, ettersom du da slipper eventuell koe. :)

Veel... Jeg synes nå den køen er overdrevet. Jeg sto ihvertfall ikke lenge i kø sist. Brukte mer tid på å bære alle tingene våre :p

Les fet skrift. :)

Wtf er "koe" ?

Kø.

Lenke til kommentar
kan noen forklare det litt bedre?

bestillingen av biletter og plass er 2 forskjellige prosesser, biletten må du bestille selv, les på www.gathering.org for mer info om det.

 

når og hvis du får tak i biletter kommer det en ny dato for plassering av biletten i hallen, da får du mulighet til å sette en "seater" du kan altså bestemme hvem som skal plassere deg i hallen, når du har satt "seater" til den som er ansvarlig for plasseringen, jeg vet ikke hvem som er ansvarlig for plassering av HW-rekka.

 

du kan sende PM til den som er ansvarlig med ønsker om hvor du vil sitte.

 

bedre nå?

*trøtt*

Lenke til kommentar
kan noen forklare det litt bedre?

bestillingen av biletter og plass er 2 forskjellige prosesser, biletten må du bestille selv, les på www.gathering.org for mer info om det.

 

når og hvis du får tak i biletter kommer det en ny dato for plassering av biletten i hallen, da får du mulighet til å sette en "seater" du kan altså bestemme hvem som skal plassere deg i hallen, når du har satt "seater" til den som er ansvarlig for plasseringen, jeg vet ikke hvem som er ansvarlig for plassering av HW-rekka.

 

du kan sende PM til den som er ansvarlig med ønsker om hvor du vil sitte.

 

bedre nå?

*trøtt*

Da var det bare å sikre seg biletter da...

Jeg og et par kamerater skal jo dra..

*håper jeg får bilett*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...