danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Du unngår en del Arne brøl da ARNE!! bare følte for det da er skisser på kabinett ferdig, men gidder ikke å legge de ut før i morgen EDIT: måtte bare legge til at jeg gleder meg så jævelig Endret 7. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Natrium: Always.. Synes bare konseptet virker idiotisk. Har bare besøkt TG på dagtid, men av mitt sted av forståelse så synes jeg det virker litt.. Sprøtt å sove noe annet sted enn i skipet! Men det er bare min mening da! BTW: Jeg brukte GOD tid på å overtale modern til å få dra på TG. Et mas hele greia! Men det er vel verdt det. Hvis ikke henter jeg nærmest tommygun å raserer plassen min på TG i sinne... Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Skal se om jeg får dratt meg på mitt første TG-lan i år da =) Må bare skaffe meg skyss ^^ *mase på kompiser med bil* edit: Despite the name, I am 17 years old. Endret 8. oktober 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Bare prøv å legg deg ca. sammtidig med alle andre. Du unngår en del Arne brøl da Det er bare et problem: Da er det ikke plass! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) hvor mye koster TG ca? Edit: En plass på TG assa.. Endret 8. oktober 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du unngår en del Arne brøl da ARNE!! bare følte for det da er skisser på kabinett ferdig, men gidder ikke å legge de ut før i morgen EDIT: måtte bare legge til at jeg gleder meg så jævelig Jeg kommanderer deg til å legge ut skissene nå! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) hvor mye koster TG ca? Edit: En plass på TG assa.. mener det var sånn 645 kr ... for billetten altså.. . så kommer mat og cola i tillegg. ca 1000 edit: adda rikti' pris Endret 8. oktober 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hvor mye koster TG ca? Edit: En plass på TG assa.. 645,- om du ikke skal ha båndet sendt hjem i posten eller PTN card. Kenneth: Bare å ta med seg campingseng og sette den ut langs kanten til tribunene det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Regner med jeg kommer til å svi av litt over 2000 til TG + billett og spacesaver jeg.. Også cola, red bull, mat, goddis og reise.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) JEg tror jeg bruket totalt ca 1000 kr + bilett @NorthGarden:, bere jeg får hentet laptopen min Endret 8. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvor mye penger bør jeg ta med? Blir jo sikkert innkjøp av noe HW der Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ta med så mye som mulig også finner du ut hvor jeg sitter for å bruke dem på meg! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvor mye penger bør jeg ta med? Blir jo sikkert innkjøp av noe HW der Nei, det er svindyrt der. Du trenger sannsynligvis mindre penger enn du tror, for du spiser mye mindre enn vanlig, ettersom du saa og si bare sitter stille. -- Det anbefales paa det sterkeste aa faa armbaandet sendt til deg foer TG, ettersom du da slipper eventuell koe. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ta med så mye som mulig også finner du ut hvor jeg sitter for å bruke dem på meg! Jeg investerer heller pengene i gaffateip, og ja, jeg skal bruke pengene paa deg. (: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skal sove på hotell uansett jeg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skal sove på hotell uansett jeg. DØ! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skal sove på hotell uansett jeg. DØ! Det er da ikke sånn man gjør det ! Måten å gjøre det på er: Lyst til å dele rommet ditt ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skal sove på hotell uansett jeg. DØ! Shh, ikke ødelegg nå. Det å sove på hotell tror jeg kan ødelegge mye av magien ved TG, skal jo selvfølgelig ikke sove der. Og uansett har Daniel lovt meg at han skal sitte ved siden av meg på TG.. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ikke ta med så mye som mulig.. pengene blir bare brukt på overflødige ting. gjør ikke så mye å gå tom for penger på tg.. kan alltids få gratismat eller selge høytallerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg