FuglFøniks Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Blir nok hotell på meg ja... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Blir nok hotell på meg ja... DØ! Er det onkelig tg... ligger du på tribuna. Ja... den sjokolademelka der smakte veldig godt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det onkelig tg... ligger du på tribuna. TullZ og TøyZ. Hjemme i senga si, FTW Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 *HOST* HOTELL?? Hva er nå det for no da.. Du skulle blitt nektet inngang om du gjennomfører det du! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hotell høres digg ut, men jeg kommer nok til å ligge i skipet, siden det er første gangen jeg skal dit. Håper bare ingen kommer til å gjøre noe kødd. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hotell høres digg ut, men jeg kommer nok til å ligge i skipet, siden det er første gangen jeg skal dit. Håper bare ingen kommer til å gjøre noe kødd. JEg klarte å ikke bli køddet med. Selv om jeg lå rett under den "cafeen" over infoen. Bare et trinn ned fra der alle gikk :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heldig du Skal forresten bygge kabinett til TG, har endelig fått lov. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heldig du Skal forresten bygge kabinett til TG, har endelig fått lov. Jeg holder på med samme prosjektet i knust og herverk. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) EDIT: Leste første siden (skamme seg at en ikke gjorde det med engang) Endret 7. oktober 2005 av destroyy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hotell er seriøst lame. Man sover nesten ingen ting på TG, og da er det bortkastet tid å dra frem og tilbake til hotell. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Men alikevel er det anbefalt med litt søvn for å få litt ut av oppholdet. Dessuten funker det jo fett å sove på dagen når det bare er kjedelige greier som skjer! Planlegg litt når du får sett på programmet om når du skal sove så du får med deg det det viktigste. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg sover ikke om natten, men sover litt om morgenen. Natten er høydepunktet. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 man føler på en måte en romantisk stemmning når lyset er slått av og den eneste lyskilden i skipet er lyset fra skjermene Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 man føler på en måte en romantisk stemmning når lyset er slått av og den eneste lyskilden i skipet er lyset fra skjermene Det er den såkaldte tg-stemningen Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 *snufs* *gråtemedlommetørkle* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Uff, blir så rørt at jeg må ta meg en blås.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Uff, blir så rørt at jeg må ta meg en blås.. Oi, så tøff du er som røyker! KJEMPETØFF! Får jeg ta på deg? </ot> -- Ja, det er virkelig digg når lyset i hallen går av, og skjermene er den eneste lyskilden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er ikke tøff, bare dum! Men alikevel er det deilig med en blås... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Glisevaks: Tulling... Hotell er digg. TG er mye bedre etter en god natt søvn. En skikkelig frokost hjelper også på, noe som er inkluterdt i hotellet. Som @kd sier, det er på natta ting skjer. Skipet er direkte vakkert da! *HOST* HOTELL?? Hva er nå det for no da.. Du skulle blitt nektet inngang om du gjennomfører det du! Det er ganske kjekt at en person som ikke har gjennomført TG uttaler seg om hvor digg et hotell er eller ikke Selv hadde jeg med camping seng, noe som var mer en greit nok til å sove i hallen. Bare prøv å legg deg ca. sammtidig med alle andre. Du unngår en del Arne brøl da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg