Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hotell høres digg ut, men jeg kommer nok til å ligge i skipet, siden det er første gangen jeg skal dit. Håper bare ingen kommer til å gjøre noe kødd. :wee:

JEg klarte å ikke bli køddet med. Selv om jeg lå rett under den "cafeen" over infoen.

Bare et trinn ned fra der alle gikk :!:

Lenke til kommentar

Men alikevel er det anbefalt med litt søvn for å få litt ut av oppholdet. Dessuten funker det jo fett å sove på dagen når det bare er kjedelige greier som skjer! :) Planlegg litt når du får sett på programmet om når du skal sove så du får med deg det det viktigste.

Lenke til kommentar

Glisevaks: Tulling...

Hotell er digg. TG er mye bedre etter en god natt søvn. En skikkelig frokost hjelper også på, noe som er inkluterdt i hotellet. Som @kd sier, det er på natta ting skjer. Skipet er direkte vakkert da!

*HOST* HOTELL?? Hva er nå det for no da.. Du skulle blitt nektet inngang om du gjennomfører det du!

Det er ganske kjekt at en person som ikke har gjennomført TG uttaler seg om hvor digg et hotell er eller ikke :)

Selv hadde jeg med camping seng, noe som var mer en greit nok til å sove i hallen. Bare prøv å legg deg ca. sammtidig med alle andre. Du unngår en del Arne brøl da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...