Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det går helt fint å sove i vikingskipet på tg :D Når du er trøtt nok sovner du uansett. :p

Husk å ikke sov ca aleine på en hel rad ved pcne :!: da kan du ende opp med tannkrem i nakken osv :no:

:!: Ok, sov borte ved den ene inngangen der crew satt. Men natt så la jeg fra meg soveposen og liggeunderlaget på tribunene så skulle jeg bare gå å pusse tennene så når jeg kom tilbake var tingene borte. Da hadde det blitt kastet på en gigantisk sovepose/madrass haug! :p Soveposetrekketmitt fant jeg ikke igjen :-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er mot at det skal være i Lillestrøm. Jeg bor i nærheten, mye morsommere å dra litt legre unna.

The Gathering = Vikingskipet med datamaskiner! :love:

 

Hvis de flytter TG så kommer ikke jeg til å delta i ren protest!

Enig! TG MÅ være i Vikingskipet. Det er noe av vitsen. Hvis det flyttes til et annet sted blir det som et hvilket som helst annet lan. Tror ikke jeg hadde deltatt hvis de hadde laget et stort lan et annet sted og kalt det for TG.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg kjenner mange som ikke gadd å ta med seg soveposer, så de stjal der rett og slett. Det synes jeg er for teit....

:nei: Hvis jeg hadde oppdaga at min sovepose var borte og funnet den igjen med en person inni så stakkars han

Lenke til kommentar
Jeg kjenner mange som ikke gadd å ta med seg soveposer, så de stjal der rett og slett. Det synes jeg er for teit....

:nei: Hvis jeg hadde oppdaga at min sovepose var borte og funnet den igjen med en person inni så stakkars han

Hehe, lukke igjen soverposen med han fyren inni og kaste ham ned trappa. :mrgreen:

Endret av ctv
Lenke til kommentar
borsett fra datamaskin og skjerm

Skjerm ja.. :D Putte LCDskjerm og kjøleskap inni en CRT skjerm.. :p

Har tenkt på noe av det samme selv, sånn som på den 24 reklamen. Det bør jo ikke være så vanskelig å lage heller. Hvis man tar en stor og fin crt skjerm, river ut all innmaten og bytter ut med innmaten fra et peltier kjøleskap elns, også har man fortsatt litt plass igjen til en lcd skjerm utenpå ;) . Så kan man bare ha noen slags hengsler på lcd skjermen og det blir da døra. Kanskje det er slik jeg skal få med meg kjøleskap på tg :evil:

Lenke til kommentar

Var på Tg i fjord, da FIKK/delte ut 24melk MMMMMM det var deilig etter å ha drukket litervis med bare brus dagen lang.. vi var 5 styk å vi tokk minst 10 24melk vær hehe.

 

Håper på noe lignende som det te neste TG. hehe! skal på tg vett!

Dratt en gang på TG å liker det, altid dra å digge det !!;O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Var på Tg i fjord, da FIKK/delte ut 24melk MMMMMM det var deilig etter å ha drukket litervis med bare brus dagen lang.. vi var 5 styk å vi tokk minst 10 24melk vær hehe.

 

Håper på noe lignende som det te neste TG. hehe! skal på tg vett!

Dratt en gang på TG å liker det, altid dra å digge det !!;O

Det var IKKE deilig med flere aprikos 24! Den var kvalm :sick:

Lenke til kommentar
Var på Tg i fjord, da FIKK/delte ut 24melk MMMMMM det var deilig etter å ha drukket litervis med bare brus dagen lang.. vi var 5 styk å vi tokk minst 10 24melk vær hehe.

Det var nok ikke bare deilig, men også smart å drikke noe annet enn brus! :)

 

 

Gleder meg mer og mer til TG, noe som egentlig er litt skummelt med tanke på at det fortsatt er en stund til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...