sablabra Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan har du da tenkt å lade opp batteriet igjen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan har du da tenkt å lade opp batteriet igjen? Koble det til i parallell med det andre batteriet som står i bilen mens man er ute på en handletur etc... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 husk at vanlige bilbatterier gir fra seg en giftig gass Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan har du da tenkt å lade opp batteriet igjen? Koble det til i parallell med det andre batteriet som står i bilen mens man er ute på en handletur etc... Hørtes tungvint ut . Men rent teknisk sett så bør det vel fungere... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det skal forresten også være en laang handletur et bilbatteri lades jo ikke akkurat på en time Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det med bilbatteriet burde jo funke.. Men et kjøleskap kan da ikke dra så mye? Uansett er den idèen med å flytte TG til Lillestrøm vært oppe. Har kommer ut lite offentlig info rundt emnet, så jeg tar ikke noe standpunkt inntil jeg leser noe konkret. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det med bilbatteriet burde jo funke..Men et kjøleskap kan da ikke dra så mye? Uansett er den idèen med å flytte TG til Lillestrøm vært oppe. Har kommer ut lite offentlig info rundt emnet, så jeg tar ikke noe standpunkt inntil jeg leser noe konkret. Hadde da vært kjekt å hatt TG på lillestrøm.. ikke så langt å reise til mitt første TG også bor det en kamerat på lillestrøm.. dvs sengeplass Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Dra på TG å sove hjemme hos en kamerat? Da er det jo like greit å bare bli hjemme å spille CS på gutterommet da! TG og Vikingskipet er blitt en slags tradisjon, så jeg tror det er hovedproblemet. Kan nok hende lokalene i Lillestrøm er bedre, men er aaaalt for vanskelig å venne om såpass mange TG-fans til nytt lokale! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det går helt fint å sove i vikingskipet på tg Når du er trøtt nok sovner du uansett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Stappa full på Red Bull eller Bawls..? You bet, it's a pleasure.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Stappa full på Red Bull eller Bawls..? You bet, it's a pleasure.. jaja ok.. Da kan vel TG like godt bli på hamar da.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) håper egentlig det blir i lillestrøm, da jeg bor der.. hvis det blir i lillestrøm blir det hvertfall i messa, og der er det faktisk plass til mer enn 5000 folk. EDIT; hvor får man kjøpt bawls? Endret 6. oktober 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 håper egentlig det blir i lillestrøm, da jeg bor der.. hvis det blir i lillestrøm blir det hvertfall i messa, og der er det faktisk plass til mer enn 5000 folk Jeg håper da virkelig IKKE det flyttes til Lillestrøm.. Da vil det ikke være TG lenger. Og om TG har godt av mer enn 5k deltagere kan vel diskuteres.. Jeg vet ihvertfall at ikke nettverket har så godt av det! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er mot at det skal være i Lillestrøm. Jeg bor i nærheten, mye morsommere å dra litt legre unna. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er mot at det skal være i Lillestrøm. Jeg bor i nærheten, mye morsommere å dra litt legre unna. The Gathering = Vikingskipet med datamaskiner! Hvis de flytter TG så kommer ikke jeg til å delta i ren protest! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 håper egentlig det blir i lillestrøm, da jeg bor der.. hvis det blir i lillestrøm blir det hvertfall i messa, og der er det faktisk plass til mer enn 5000 folk. EDIT; hvor får man kjøpt bawls? Nå er det jo det at på messa blir de 5k menneskene spredd utover flere haller og da er det ingen gathering. Pluss at beliggenhet i forhold til butikker og byliv er bedre i skipet Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vi er vikinger, dermed skal det holdest i Vikingskipet. Ellers er jeg enig med Snittleif, Kun en hall er stor nok uten å måtte dele inn i flere deler..... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Bawls må du kjøpe i utlandet, f.eks. her: www.frozencpu.no namnam! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Det går helt fint å sove i vikingskipet på tg Når du er trøtt nok sovner du uansett. Husk å ikke sov ca aleine på en hel rad ved pcne :!: da kan du ende opp med tannkrem i nakken osv Edit: Vil helst at TG skal være i vikingskipet, men det er mye kortere til lillestrøm enn til hamar Endret 6. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg