Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det med bilbatteriet burde jo funke..

Men et kjøleskap kan da ikke dra så mye?

Uansett er den idèen med å flytte TG til Lillestrøm vært oppe. Har kommer ut lite offentlig info rundt emnet, så jeg tar ikke noe standpunkt inntil jeg leser noe konkret.

Hadde da vært kjekt å hatt TG på lillestrøm.. ikke så langt å reise til mitt første TG ;)

også bor det en kamerat på lillestrøm.. dvs sengeplass :)

Lenke til kommentar

Dra på TG å sove hjemme hos en kamerat? Da er det jo like greit å bare bli hjemme å spille CS på gutterommet da! :)

TG og Vikingskipet er blitt en slags tradisjon, så jeg tror det er hovedproblemet. Kan nok hende lokalene i Lillestrøm er bedre, men er aaaalt for vanskelig å venne om såpass mange TG-fans til nytt lokale! :p

Lenke til kommentar
håper egentlig det blir i lillestrøm, da jeg bor der.. hvis det blir i lillestrøm blir det hvertfall i messa, og der er det faktisk plass til mer enn 5000 folk

Jeg håper da virkelig IKKE det flyttes til Lillestrøm.. Da vil det ikke være TG lenger. Og om TG har godt av mer enn 5k deltagere kan vel diskuteres.. Jeg vet ihvertfall at ikke nettverket har så godt av det!

Lenke til kommentar
håper egentlig det blir i lillestrøm, da jeg bor der.. hvis det blir i lillestrøm blir det hvertfall i messa, og der er det faktisk plass til mer enn 5000 folk.

 

EDIT; hvor får man kjøpt bawls?

Nå er det jo det at på messa blir de 5k menneskene spredd utover flere haller og da er det ingen gathering. Pluss at beliggenhet i forhold til butikker og byliv er bedre i skipet

Lenke til kommentar
Det går helt fint å sove i vikingskipet på tg :D Når du er trøtt nok sovner du uansett. :p

Husk å ikke sov ca aleine på en hel rad ved pcne :!: da kan du ende opp med tannkrem i nakken osv :no:

 

Edit: Vil helst at TG skal være i vikingskipet, men det er mye kortere til lillestrøm enn til hamar :p

Endret av Gohan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...