danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er ikke så mye lenger å kjøre oppom kanninstua, så det burde ordne seg Er'e ikke noen kompiser herfra som skal opp henger jeg meg gjerne på deg. Btw: Hvor mange var det på hw-rekka i fjor? Mange, Tror det ble 4 rekker (200?) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Var vel over 100, meg bekjent. Såpass. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er ikke så mye lenger å kjøre oppom kanninstua, så det burde ordne seg Er'e ikke noen kompiser herfra som skal opp henger jeg meg gjerne på deg. Btw: Hvor mange var det på hw-rekka i fjor? Var vel over 100, meg bekjent. 10hi.. jeg merket kanskje 10 folk fra forumet som jeg kjente nicket til.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvor mye penger trenger man? Kjipt å ta med for lite. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Hvor mye penger trenger man? Kjipt å ta med for lite. Hmm, jeg brukte mindre enn man skulle tro. Regn med 200 kroner dagen så tror jeg du er i mål. Pluss minus. Spørs AKKURAT hva du planlegger. Jeg liker å slippe å lage mat selv f.eks. Endret 13. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg brukte noen tusen på hele opplegget, fikk heldigvis en del av foreldre. Jeg anbefaler å trygle, hver krone hjelper. De fleste foreldre får du ihvertfall matpenger av, vil jeg tro. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hotell, mat, transport er dyrt.. hvis man lever på haik og kneippbrød går vel det ikke mer enn 1k kanskje Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg brukte vel kanskje 2500-3000 totalt, da med transport, mat, hotell, billett og alt inkludert. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 2-3k er ikke så ille. Skal man, så skal man. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er jo bare en gang i året.. så er verdt det Lenke til kommentar
PØM Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har gleda meg til TG helt siden vi dro derfra i fjor Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Flere som har gledet seg så lenge, ja --- Det nærmest kameraet er meg etter en 60timers økt^^ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Flere som har gledet seg så lenge, ja --- Det nærmest kameraet er meg etter en 60timers økt^^ Hey.. det var en av de på bildet som så på Mythbusters med høyttalere.. jeg satt bak der.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ingen av oss på gbit rekka hadde med høytalere, da Men det var en som satt ovenfor oss som var bra irriterende til tider! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ingen av oss på gbit rekka hadde med høytalere, da Men det var en som satt ovenfor oss som var bra irriterende til tider! Hehe.. jeg fikk iallefall Mythbusters rett i trynet Kunne nesten ikke høre i headsettet mitt engang Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvis jeg blir kjørt, uten at det går utover pengene mine, også får jeg med meg mat utenom at det går utover pengene mine, hvor mye blir det sånn ca TG koster for meg da? Billett inkl. Det er vel stort kjøkken der? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvis jeg blir kjørt, uten at det går utover pengene mine,også får jeg med meg mat utenom at det går utover pengene mine, hvor mye blir det sånn ca TG koster for meg da? Billett inkl. Det er vel stort kjøkken der? billet = ca 750kr (blir vel såpass i år?) Spørsmålet er om du egentlig trenger noe annet enn penger til billett. Men det er veldig deilig å ha litt penger der oppe, sånn at man kan kjøpe seg småting og sånt Ang. kjøkken så er det antagelig flere microbølgeovner der hvor man kan lage sin egen mat. Mulig det er vannkokere der også, Stekovn tviler jeg på, siden det ikke har vært der før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg