Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er 0-tolleranse på kjøle-saker som tar strøm, xbox og tv kan gå, jeg hadde med nintendo(old style), commandore og en tv med meg i fjor, ingen som sa noe...

og ja, de sjekker at man ikke har med kjøle-utstyr som går på strøm...

husk at "lite strøm" x "5600 deltagere" = "MASSE strøm", så de må være litt strenge med strømmen, men 1 amp(280w mener jeg) er vel litt lite til en pc og skjerm...

Lenke til kommentar
Hadde vært kjemperått å kjøre prosjektor og X-Box! Sett folk har kjørt prosjektor iallfall.. Hvordan er det mulig? Lukrativ avtale med han som sitter på raden rett bak deg? :p

Eller kanskje sitte på raden bak deg? Erfaktisk ikkje umulig å kjøpe to plasser....

Lenke til kommentar
er 0-tolleranse på kjøle-saker som tar strøm, xbox og tv kan gå, jeg hadde med nintendo(old style), commandore og en tv med meg i fjor, ingen som sa noe...

og ja, de sjekker at man ikke har med kjøle-utstyr som går på strøm...

husk at "lite strøm" x "5600 deltagere" = "MASSE strøm", så de må være litt strenge med strømmen, men 1 amp(280w mener jeg) er vel litt lite til en pc og skjerm...

Men hvordan skal jeg holde matvarene mine kalde da? :cry:

Jeg har aldri vært på tg før, men går de virkelig rundt og sjekker hver og en etter kjøleskap? 1 ampere til hver person er jo helt urealistisk. Det blir jo bare 230w...

Lenke til kommentar

Sett matvarene din på gulvet, betonggulvet er alltid kaldt. Genialt til kalde colabokser.. Uansett, sats mest mulig på tørrmat.

1A til hver person er bare bullshit. Kanskje så mye som 0,1% av deltakerne bruker under 230W. Selv drar maskin og skjerm fort over 550W her, og jeg er en av de som bruker lite strøm.

En vapochill kan fort løse kjøleskap problemet :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg lager et innebygget kjøleskap i pcn da kan de ikke si noe da? eller kan de... :hmm:

Der sa du det..

De kan vel ikke si noe på det da.. ;)...

I så fall, så får du si at det er en viktig del av kjørlinga..

Si at det hender skjermkortet blir så varmt at det trenger kjørling i et kjørleskap :p

Lenke til kommentar
Hvis jeg lager et innebygget kjøleskap i pcn da kan de ikke si noe da? eller kan de... :hmm:

har hatt diskusjoner med crew om kjøleskap, da sa de at hvis man moddet det inn i pc`n kunne de ikke konfiskere det, men du fikk ikke lov til å bruke det...

om det blir slik i praksis vet jeg ikke :shrug:

Lenke til kommentar

har hatt diskusjoner med crew om kjøleskap, da sa de at hvis man moddet det inn i pc`n kunne de ikke konfiskere det, men du fikk ikke lov til å bruke det...

om det blir slik i praksis vet jeg ikke :shrug:

Da skal jeg låse fast kjøleskapet til kabinettet med kjetting, da er det jo moddet inn :whistle: . Vil ikke dra uten kjøleskapet :no:

Lenke til kommentar

Herregud, slutt å bal om det hersens kjøleskapet.. Hvorfor ikke ha med oss hele kjøkkenet, stua OG badet på plassen sin? =S

Synes kennethdammyr sin idè virket veldig grei jeg.. ;) Om du får beskjed om å legge det fra deg, kan du be dem ta det opp med noen høyere opp i systemet eller bare gjøre som du blir bedt om å dra på kjøpe sånne kjølegreier i nærmeste matvarebutikk som du stapper opp i kjølebaggen.

Lenke til kommentar
Hva hvis jeg klare å integrere kjøliskapet i en puff (sånn til å ha bena på)?

btw, kjøleskapet;

Hvor kjøpte du det kjøleskapet, og hva kostet det?

Jada jada, skal slutte å mase mer om kjøleskap nå :p

på et svenskt kjøpesenter i sverige til ca 1000 svenske kronor

:p

edit; nå fikk jeg seriøst lyst til å bøffe puffen til farmor å integrere kjøleskapet mitt i den :dontgetit:

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar

Kom på en idê... Som sterk motstander av kjøleskap på tg, så er dette litt ulikt meg...

Har et kjøleskap på 35W som også kan kjøres på 12V DC.. Det på bilbatteri er vel 35W/12A=2,91Ampere.. Med et bilbatteri skulle vel det vare ganske mange timer.. Mulighet til å lade det opp igjen med litt kjøring, og tilkobling i parallell med det andre batteriet..

Hva tror dere om den idêen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...