Togo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Noen som vet om det blir BF2 compo og hvor stort osv? Mange spillere, etc? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Håper på bf2 compo....hadde vært kult siden det spillet eier cs på alle fronter. Go spill Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) denne må jeg ha i mine innlegg EDIT: hva hvis jeg har kjøleskapet under bordet (det er veldig lite) Endret 4. oktober 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 EDIT: hva hvis jeg har kjøleskapet under bordet (det er veldig lite) Da blir det smekk på pungen! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 EDIT: hva hvis jeg har kjøleskapet under bordet (det er veldig lite) Da blir det smekk på pungen! au da.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 EDIT: hva hvis jeg har kjøleskapet under bordet (det er veldig lite) Da blir det smekk på pungen! au da.. Gjør som jeg skal gjøre, og gjem det i spacesaveren . Jeg har visst mye å gjøre før tg. Må begynne å lage kabinett snart, og etter det må jeg kjøpe dyrt hardware til kabinettet, og så må jeg begynne på spacesaveren. Også må jeg kjøpe kjøleskap da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Slik skal jeg løse kjøleproblemet: Om ikke lenge skal jeg gå til anskaffelse av nytt kabinett m/utstyr. Da kjøper jeg også med en slik. SÅ er jeg så "priviligert" at familien har en klassisk kjølebag med 12volts uttak. Strømmen brukes til å drive en vifte som blåser på en kjøleribbe. Med andre ord trekker den ikke mye strøm. Dette er såklart ingen fryser, men det er langt bedre enn den etterhvert varme kjølebaggen vi brukte i fjor. Putter vi 2-3 kjøle-elementer i den også vil de holde seg kalde lenger og baggen kaldere. Altså en teoretisk god løsning. Så gjenstår det å se hvordan det fungerer i praksis Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Slik skal jeg løse kjøleproblemet:Om ikke lenge skal jeg gå til anskaffelse av nytt kabinett m/utstyr. Da kjøper jeg også med en slik. SÅ er jeg så "priviligert" at familien har en klassisk kjølebag med 12volts uttak. Strømmen brukes til å drive en vifte som blåser på en kjøleribbe. Med andre ord trekker den ikke mye strøm. Dette er såklart ingen fryser, men det er langt bedre enn den etterhvert varme kjølebaggen vi brukte i fjor. Putter vi 2-3 kjøle-elementer i den også vil de holde seg kalde lenger og baggen kaldere. Altså en teoretisk god løsning. Så gjenstår det å se hvordan det fungerer i praksis Sikker på at det ikke er en peltier kjølebag? hvor den varme kjøleribben må kjøles ned? Hva i huleste skal en vifte som blåser på en kjøleribbe hjelpe? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det blir et slags konstant kjøle-element. Som sagt, det er ingen fryser, men det er bedre enn i fjor hvor det faktisk var kaldere i hallen enn oppi kjølebaggen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Slik skal jeg løse kjøleproblemet:Om ikke lenge skal jeg gå til anskaffelse av nytt kabinett m/utstyr. Da kjøper jeg også med en slik. SÅ er jeg så "priviligert" at familien har en klassisk kjølebag med 12volts uttak. Strømmen brukes til å drive en vifte som blåser på en kjøleribbe. Med andre ord trekker den ikke mye strøm. Dette er såklart ingen fryser, men det er langt bedre enn den etterhvert varme kjølebaggen vi brukte i fjor. Putter vi 2-3 kjøle-elementer i den også vil de holde seg kalde lenger og baggen kaldere. Altså en teoretisk god løsning. Så gjenstår det å se hvordan det fungerer i praksis det er heller ikke lov... alle former for kjøleskap er ulovlig, også 12v kjølebagger... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor skulle den være ulovlig? Virker som om de prøver å skaffe seg monopol på alt kaldt som skal drikkes. Hvis den trekker strøm fra PSU er det da ingen grunn til å klage, da du fortsatt bare bruker et strømuttak. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Antakeligvis bruker skjermkrotet til de fleste deltakerne mer strøm enn den kjølebaggen. Dessuten ser den jo ut som en vanlig kjølebag. De kommer jo ikke akuratt å inspiserer med lommelykt heller Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De kommer jo ikke akuratt å inspiserer med lommelykt heller Jo.. Så de dreiv og sjekket sånne kjølebagger osv.. Den beste løsningen er nok den avtalen med at man kan bytte ut kjøleelement hos crew. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Så vidt jeg har fått med meg er det lov! Om ikke er jo det bare tullete, spesielt om du tenker over det som kennethdammyr med skjermkort.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De kommer jo ikke akuratt å inspiserer med lommelykt heller vært på tg før? Det er jo stort sett akkurat det mange av crew gjør hele tiden Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg var på TG ja, og det var ingen som kom å sjekka om kjølebaggen min hadde noen ledning ut fra seg. Og hvis de kommer å gjør det så skal jeg fortelle dem et og annet om strømbruk og hvem som bruker mest. Og så skal jeg peke på han jævel'n med P4 EE og 7800GTX x2. For å være helt ærlig er jeg ganske sikker på min løsning vil fungere som gull. Og Jonas; Den beste løsningen er ikke bare kjøle-elementer. Vi gjorde det i fjor og nesten alle elementene vi hentet var ikke kalde nok. Så hele "fryse"baggen ble etterhvert full av vann-elementer isteden. Det ble varmt og ekkelt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg måtte nesten plukke fra hverandre hele termosen min på tg04 for å bevise at det ikke var annet enn en vanlig termos. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så mange på TG05 som ble sjekket. De gikk fram og tilbake mellom radene. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg tenkte å ta med stasjonær, bærbar og xboxen min. Vil det være noe krangel om det også eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg tenkte å ta med stasjonær, bærbar og xboxen min. Vil det være noe krangel om det også eller? nei, ikke hvis du kjører xboxen på pcskjermen Men om du har med en egen 32" skjerm til xboxen så er det mulig noen hever et par øyenbryn Endret 5. oktober 2005 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg