SnittLeif Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 fikk en 18-24 m lang cat5 kabel av naboen min som er elektrikker jeg.. 18-24 fordi han sa den var et sted rundt 20 og bare var rest. Jeg kom ypperlig på nett. Hadde forsåvidt switchen 50 cm unna meg da Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Um. Angående det 1amp greiene, jeg har 580w strømforkyning på main dataen, er dette da 0.580 amp? Og hvis jeg skal ha med laptop, trenger jeg ikke da en ekstra plass i netverks hubben til tg? Virker snodig hvis dette er greit for tech gutta deres. Beklager dårlige formuleringer, har smått med feber og sliter litt med gramatikken atm Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Um. Angående det 1amp greiene, jeg har 580w strømforkyning på main dataen, er dette da 0.580 amp? Og hvis jeg skal ha med laptop, trenger jeg ikke da en ekstra plass i netverks hubben til tg? Virker snodig hvis dette er greit for tech gutta deres. Beklager dårlige formuleringer, har smått med feber og sliter litt med gramatikken atm Watt og ampere er ikke like sånn sett. angående ekstra plass i nettverkshubben. Det heter switch og nei, det trenger du ikke og nei det får du ikke. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Huff jeg roter i dag.. Prøver å konse litt nå Mener å huske at 16 ampere er 2400watt eller noe, er det noen som har en presis oversikt over ampere-watt ? hvis jeg har med en laptop itilegg til main boksen og vil kjøre dc++ hub eller spill server på den må den vel ha egen port i switchen? Endret 30. september 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Husker ikke helt hvordan formelen er i forholdet mellom ampere og watt.. Det har noe med ampere og Volt å gjøre. Du kan skaffe deg et ekstra nettverkskort og dele nettverkstilkobling gjennom stasjonær.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 watt = spenning / Ampere 580Watt (i full effekt) / 230Volt = 2,51Ampere Altså kan man bare bruke 230Watt på hver pc på TG. Men IRL så er ikke det fakta.. En vanlig CRTskjerm tar liksom 100Watt ++... Mitt tips er: Ta med pcen, skjermen din, og det du ellers trenger for å ha det fint Så lar man vannkoker, toastjern og kjøleskap bli hjemme Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Så lar man vannkoker og kjøleskap bli hjemme Never Bringing them both :!: Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tg blir kos uansett Northgaarden, skal du dit også? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ja, det skal jeg nok. Håper jeg treffer noen av dere fra Hadelandsområdet. Håper også at jeg får sitte i HW-rekka. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Ja, det skal jeg nok. Håper jeg treffer noen av dere fra Hadelandsområdet. Håper også at jeg får sitte i HW-rekka. link Både Neptun_ Share The Pain og jeg skal dit Og vi ar alle fra hadeland. Tengte jeg skulle sykle til Neptun_ på tirsdag. Jevnaker-Harestua *finne ut hvor gamleveien fra roa til harestua går* Endret 30. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Finnes det en rekke som består av tullinger som meg selv? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Finnes det en rekke som består av tullinger som meg selv? Pressetribunen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Pressetribunen høres bra ut. Informasjon på #presse @ efnet da eller? Jeg kunne faktisk tenkt meg å dra nedover om noen spesielle mennesker hadde dratt. =P Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvorfor snakker dere om presse plutselig? Pressetribunen pleier å bestå av 3-4 journalister, og kun de har tilgang til den delen av tribunen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tor Henning, hent deg en diger kopp med kaffe, Du virker trøtt. Loeve prater skit og jeg jattet med(en stakket stund). Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kommer på TG06 også. Har man vært der en gang kan man ikke stoppe. Må bare dit igjen . Men nå skal jo ExhibitionCube være med Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 *GledeMegTilÅSeExhibitionCube* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja, det blir spennende! Ingenting er som å se den ekte greia du har fulgt med på bygges over nett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg