lokeland Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Du får det igjen. De ber deg koble det fra og fjerne det. Så sjekker de deg en stund etterpå. Har du igjen kobla'n på konfiskerer de kjøleskapet til LANet er over! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 TG blir ikke det samme uten vikingskipet! noen som vet når billettene blir lagt ut for salg? kan godt hende at det har blitt nevnt, men er litt mange sider å se igjennom : ) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Men første innlegget kunne du da lest! Mange spørsmål som dukker opp flere ganger i tråden.. Lager derfor en aldri så liten FAQ! Q: Når blir billettene lagt ut for salg? A: Ved juletider Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Men første innlegget kunne du da lest! Mange spørsmål som dukker opp flere ganger i tråden.. Lager derfor en aldri så liten FAQ! Q: Når blir billettene lagt ut for salg? A: Ved juletider sant nok takker Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du får det igjen. De ber deg koble det fra og fjerne det. Så sjekker de deg en stund etterpå. Har du igjen kobla'n på konfiskerer de kjøleskapet til LANet er over! Ok, hørtes ikke så farlig ut . Jeg får kjøpe meg et slikt lite kjøleskap på torshov snart jeg da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jaja, ditt valg da men.. Enig med det at TG uten vikingskipet.. Hadde blitt kjempeskuffa om de hadde hatt det i Lillestrøm.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jaja, ditt valg da men.. Enig med det at TG uten vikingskipet.. Hadde blitt kjempeskuffa om de hadde hatt det i Lillestrøm.. Hvorfor dét, egentlig? Ser ikke helt problemet med større plass og nyere bygg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jaja, ditt valg da men.. Enig med det at TG uten vikingskipet.. Hadde blitt kjempeskuffa om de hadde hatt det i Lillestrøm.. Hvorfor dét, egentlig? Ser ikke helt problemet med større plass og nyere bygg. Oh, TEH NOSTALGI! Jeg synes de kunne ha flyttet hele dritten opp til trøndelag. Alt for mange store LAN på sør/østlandet. ^^ Endret 27. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Haha, det skulle tatt seg ut, Lars. "TG = Vikingskipet", og jeg blir skuffa hvis det blir flyttet, uansett hvor fine de nye lokalene måtte være. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Haha, det skulle tatt seg ut, Lars. "TG = Vikingskipet", og jeg blir skuffa hvis det blir flyttet, uansett hvor fine de nye lokalene måtte være. Jeg skjønner egentlig ikke helt at så mange har så mye i mot at TG flytter. Er flere her som har vært på TG en gang, som maser med at TG = vikingskipet. Jeg skjønner at de som har vært der flere ganger, mener, det skjønner jeg derimot! Nå kan jo det ha noe med at jeg er oppvokst i Hamar, og dermed vært i vikingskipet forholdsvis mange ganger.. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jaja, ditt valg da men.. Enig med det at TG uten vikingskipet.. Hadde blitt kjempeskuffa om de hadde hatt det i Lillestrøm.. Ja, jeg bor jo til og med i Hamar, så det ville vært lit kjipt, ja. Jeg har ikke vært på TG før, btw. Kjenner ingen på min alder som driver noe særlig med data... Men i år skal jeg dit samme om jeg får med meg noen eller ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har TG noen hjemmeside? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 www.gathering.org Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 www.gathering.org Tusen takk Lenke til kommentar
anbar Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har vært med annet vært år, men nå tror jeg at jeg er blitt for gammel for dette... ifjor fant kameratene mine ut at de skulle hjem klokken 5 siste natt,m da ha jeg døgnet to dager på rad og var ikke særlig våken, sovnet bak rattet selv med 5 bombar innadørs og fikk en skrekk(elig) opplevelse. klarte akkurat å rette opp... Selvfølgelig kunne jeg sove mer neste år, men har blitt litt lei lan stresset egentlig... så er det så sinnsvakt mange småfolk der, ikke noe personlig, men jeg orker ikke fjortisser når jeg har sovet minimalt... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Et lite spm fra en tg soontocome jomfru: Er det lov å ta med seg en laptop itilegg til mainen for å bruke som server? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Et lite spm fra en tg soontocome jomfru: Er det lov å ta med seg en laptop itilegg til mainen for å bruke som server? Ja, bare du ikke overstiger 1ampere, og holder jeg innenfor dine dimensjoner :80*60 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Til litt info som jeg fant ut på tg 05. Ta med dere en ledning lengre enn 5 meter. det står 5 meter minimum, men min rakk akkuratt ikke fram ( heldigvis fikk jeg lånt en annen sin. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 jeg og hadde en nettverkskabel som var 5m, og det var akkurat ikke nok. heldigvis hadde jeg med meg et par småkabler i tillegg, så det var bare å kjøpe et skjøtestykke til 29 kroner så kom jeg på nett jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg