Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare du ikke sitter på de 15 første radene mot scenen overlever du glatt. Når "rockebandet" gikk på scenen i år var det umulig å høre noe annet en den forjævlige skrikinga dems.

Da rømte jeg hallen. Fy, så elendig det var... Jeg løp ut bare for å traske litt. Så når jeg kom inn igjen, så satt jeg på Coldplay på full guffe i hodetelefonene mine.

Lenke til kommentar
noen som vet om et head sett med virklig god lukking. og jeg er det mulig med trådløs headsett eller får du inn frekvenser fra andre

Dette med frekvens skal gå fint. Ihvertfall så lenge du ikke kjøper Clas Ohlson headsett. Senderen og mottakeren sørger for å legge ved en lite ID. Slik at headsettet ikke spiller lyd fra andre sendere enn den som sender med riktig ID.

På samme måten som at det funker fint med trådløs mus. Der brukes samme tenkegangen.

Lenke til kommentar
Tviler på at de ransaker deg, men regler er der av grunner. Om alle skulle gjemt kjøleskaper i spacesaverne sine så tror jeg nok crew'et hadde blitt litt pisst..

Hva skjer om de finner kjøleskapet mitt da? Tar de det fra meg? :dontgetit: Også får jeg det igjen senere?

Har tenkt til å ta med uansett da :p

Lenke til kommentar

TG er og blir på hamar. Noe annet ville vært skandaløst. Det har vært nevnt før i tråden at de har avtale med vikingskipet en del år til og det tror jeg på.

Prøv å forestill dere alle demonstrasjonene og protestene som vil komme hvis de skulle flytte det til harry-lillestrøm.

Hvis TG ikke blir i vikingskipet skal jeg ta følge med Herr Dahle til Trondheim med samme antrekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...