lokeland Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Flatpakking! Du montèrer jo greia der.. Plastposer, ekstra koffert eller no! DU finner alltid en løning, men om du finner en fin metode å montere/demontere den på så blir det jo lettere å frakte. Har vært borti folk som frakte monterte spacesavers på tog! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 det står i første post du har en plas på 80cm x 60cm hvor masse kan du bygge i høyden? Kan du plassere høytalerene bak deg? på gulvet? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Kan du plassere høytalerene bak deg? på gulvet? tja.. hvis de er små nok så... Hvis du kommer med noen som er større enn vanlige pc-høyttalere og setter i midtgangen kommer de nok til å bli sparket i og veltet et par ganger, og så kommer nok crew og gir deg beskjed om at de må fjernes.. det er ikke god plass mellom rekkene, så der skal heslt ikke stå noen ting.. edit: du kan bygge så mye du vil i høyden, så lenge det er stabilt.. hvis crew føler at det er ustabilt vil du få beskjed om å korte ned høyden.. Endret 24. september 2005 av Musty Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Midtgangen skal være fri. Security ber deg fjerne alt som er i veien. Selvom jeg så en rekke unntak i fjor... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Please, ikke ta med høyttalere. All musikken er det som ødelegger TG. Hvorfor kan ikke alle som har høyttalere bli tvunget til å spille samme musikk? En TG-radiokanal, som spiller mye forskjellig musikk, slik at alle høyttalene på TG hadde blitt et massivt annlegg til sammen. Det hadde vært saker det! Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Please, ikke ta med høyttalere. All musikken er det som ødelegger TG. Hvorfor kan ikke alle som har høyttalere bli tvunget til å spille samme musikk? En TG-radiokanal, som spiller mye forskjellig musikk, slik at alle høyttalene på TG hadde blitt et massivt annlegg til sammen. Det hadde vært saker det! enig! Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 realister her på forum ser jeg hehe. man ja en kjempe god idee Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Musikken er noe av det som ødelegger TG ja, men etter et par dager blir man litt imun mot all technoen og trancen. Så det går bra mot slutten. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bah. Jeg kan ikke tenke meg et TG uten musikken. Det hadde vært BLÆKJEDELIG. Musikken er stemningen! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bare alle hadde hatt samme musikksmak... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spill noe annet en techno for alles skyld! Takler ikke det meningslöse mölet! Mä da gä ann ä spille noe intelligent? Rosa helikopter er bedre en den dunk, dunk musikken Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spill noe annet en techno for alles skyld! Takler ikke det meningslöse mölet! Mä da gä ann ä spille noe intelligent? Rosa helikopter er bedre en den dunk, dunk musikken Den blir spilt den og. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Husker i fjord jeg var sliten etter all dunkinga, og sä lyste dagen opp! noen spillte Rammstein pä full guffe! men varte bare i noen sek:( Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Syns techno er helt fint jeg Jaja! smak og behag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Techno og trance er greit, men 40 forskjellige sanger spilt oppå hveradre er ikke greit. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Techno og trance er greit, men 40 forskjellige sanger spilt oppå hveradre er ikke greit. Dette er noe av det mest riktige/klokeste jeg har hørt i det siste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Syns techno er helt fint jeg Jaja! smak og behag Smaken er som baken, den er todelt Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg anbefaler alle sammen å skaffe seg et headsett med veldig bra lukking - da hører dere ikke noe av det som foregår på rad 60 (sett at du sitter på rad 80). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Jupp.. Eller sov-i-ro! EN liten investering så er dere kvitt problemene.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det største problemet med den høye musikken synes jeg ikke var typen eller kaoset, men det at det ble vanskelig å snakke med sidemann. Vi hørte jo ikke hverandre en gang. Da er det for drøyt. Dessuten vil jo ikke disse "virkemidlene" deres hjelpe så altfor mye, for all bassen vil riste i magen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg