Tonio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har startet å forbrede meg, finne ut hvordan jeg skal komme meg dit ol. Også prøver jeg også å spare mest mulig så jeg får kjøpt ny hardware før jeg drar dit. Hadde nok ikke startet å forbrede meg så tidlig hadde det ikke vært for at jeg måtte det for å få lov av moren og faren min til å dra. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Sparer jeg også. Celeron på TG er neppe kult. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har startet å forbrede meg, finne ut hvordan jeg skal komme meg dit ol. Også prøver jeg også å spare mest mulig så jeg får kjøpt ny hardware før jeg drar dit.Hadde nok ikke startet å forbrede meg så tidlig hadde det ikke vært for at jeg måtte det for å få lov av moren og faren min til å dra. Du har da en helt fin maskin du, er det noe du skal ha så er det hdd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kjære deg, innen TG er så er dataen min nesten et år gammel. :-) Harddisk er noe jeg skal kjøpe i nærmeste fremtid, siden jeg bare har rundt 40 GB ledig plass igjen nå. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kjære deg, innen TG er så er dataen min nesten et år gammel. :-) Harddisk er noe jeg skal kjøpe i nærmeste fremtid, siden jeg bare har rundt 40 GB ledig plass igjen nå. Nee... Din tviler jeg på at er veldig utdattert til den tid Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kjære deg, innen TG er så er dataen min nesten et år gammel. :-) Harddisk er noe jeg skal kjøpe i nærmeste fremtid, siden jeg bare har rundt 40 GB ledig plass igjen nå. Nee... Din tviler jeg på at er veldig utdattert til den tid kjøper en ting i måneden i snaitt altså 12 ting i året det er en fin måte å holde pcn oppdatert på ikke så dyrt heller skjerm,mus,tastatur og muse matte er ogsa deler til pcn vettu. gleder meg noe vilt til TG parer som en gud til mat transport og data deler kjøpte sist et fint halv stort skjermkort (XFX GeForce7800GT) :p Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kjære deg, innen TG er så er dataen min nesten et år gammel. :-) Harddisk er noe jeg skal kjøpe i nærmeste fremtid, siden jeg bare har rundt 40 GB ledig plass igjen nå. Nee... Din tviler jeg på at er veldig utdattert til den tid kjøper en ting i måneden i snaitt altså 12 ting i året det er en fin måte å holde pcn oppdatert på ikke så dyrt heller skjerm,mus,tastatur og muse matte er ogsa deler til pcn vettu. gleder meg noe vilt til TG parer som en gud til mat transport og data deler kjøpte sist et fint halv stort skjermkort (XFX GeForce7800GT) :p Et fint og forståelig innlegg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Sparer jeg også. Celeron på TG er neppe kult. Når du sier det, fa*n jeg har bare celeron og 512 MB minne det værste er min bare 120G disk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) kjøper en ting i måneden i snaitt altså 12 ting i året det er en fin måte å holde pcn oppdatert på ikke så dyrt heller skjerm,mus,tastatur og muse matte er ogsa deler til pcn vettu. gleder meg noe vilt til TG parer som en gud til mat transport og data deler kjøpte sist et fint halv stort skjermkort (XFX GeForce7800GT) :p Et fint og forståelig innlegg :!: Jeg skal ikke oppgradere, da jeg ikke er spillmann, og foretrekker en Shuttle som er god å bære, framfor en übermaskin. Ihvertfall på LAN. Endret 10. september 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg skal ikke oppgradere, da jeg ikke er spillmann, og foretrekker en Shuttle som er god å bære, framfor en übermaskin. Ihvertfall på LAN. me 2. shuttle og lcd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 LCD og Shuttle er det perfekte LAN-oppsettet, uten tvil. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tja, man før ikke puttet så mange harddisker inn i en shuttle. Og det blir både for dyrt og upraktisk å ha mange eksterne. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skulle gjerne hatt en LAN-shuttle. Det trengs ikke SÅ mange disker. 2 x 200 elns. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tja, man før ikke puttet så mange harddisker inn i en shuttle. Og det blir både for dyrt og upraktisk å ha mange eksterne. Jeg foretrekker å brenne ut, så det er ikke et problem. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 På TG kommer PC'en min til å være nesten to år gammel. Men fortsatt ikke så aller værst da. Bare HDD'en som skal oppgraderes. (Så kommer jeg høyst sannsynlig til å ta med LCD'en til "hjemme-kontor"-PC'en vår.) Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det aldergrense på TG? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det aldergrense på TG? Nei. Men det er "anbefalt" aå være min. 16 år, eller dra i følge med noen som er over 16. Jeg var 15 i år, og hadde ingen problemer. Også om man er under 15 år må man ha med et "skjema" hvor foresatte har skrevet under at du får være der (pålagt av purken). Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tja, man før ikke puttet så mange harddisker inn i en shuttle. Og det blir både for dyrt og upraktisk å ha mange eksterne. Slette eller brenne ut.. Man kan jo ha 2 disker i en shuttle, så f.eks 2x200gb er ikke lite Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det aldergrense på TG? Nei. Men det er "anbefalt" aå være min. 16 år, eller dra i følge med noen som er over 16. Jeg var 15 i år, og hadde ingen problemer. Også om man er under 15 år må man ha med et "skjema" hvor foresatte har skrevet under at du får være der (pålagt av purken). "Skjemaet", er det noe man lager selv, eller printer ut? Er det noen plasser det står mer om det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bare en generell drittunge regel tror jeg. 13 år er vel den fysiske grensa, men det er null problem å kaste deg ut hvis du bare er der for å lage kødd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg