Blib Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Uten høytalerene og den konstante durringen hadde ikke TG06 vært "TG". Det er en del av arrangementet, en del av stemningen og opplevelsen. Er mange, inkludert meg selv, som ikke hadde vurdert TG06 engang om de hadde begynt å hindre den musikken. Har aldri med noe greier selv, men noen *bør* ha noe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hmm, antar man må betale flesk for å ha med seg anlegg inn. Tenker på ekstra strømforbruk og plass. koster ingenting å ha med høytalere, utenom evt en ekstra plass hvis man trenger det... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Uten høytalerene og den konstante durringen hadde ikke TG06 vært "TG". Det er en del av arrangementet, en del av stemningen og opplevelsen. Er mange, inkludert meg selv, som ikke hadde vurdert TG06 engang om de hadde begynt å hindre den musikken. Har aldri med noe greier selv, men noen *bør* ha noe Musikk er en ting. Støy er en ting. ROSA HELIKOPTER KLOKKEN 5 IN DA FUCKINGS MORNING... *kremt* Ja, det er noe annet. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg skal på TG 06, iallfall . Dog sannsynligvis ikke i hw.no-rekka Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kommer antakeligvis ikke til å sitte på hw rekka. foco rekka forhåpentligvis. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 TorrentPunks-rekka it is! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 SteffyBoy: Personlig synes jeg "Spaceinvaders" av Aqua med Lene Nystrøm er et hakk bedre enn Peaches med Rosa Helikopter.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jeg ska nok spille dimmu på full guffe Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jeg ska nok spille dimmu på full guffe Hjemme hos deg selv håper jeg? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 nix, på tg klokka 0600 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Trusler er lavmål, derfor ser jeg bare stygt på deg, og antar at du gjør det rette, for din egen sikkerhet. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvordan er det ped hw rekka er det ALLE fra HW.no forumet. hvordan er det med plaseringer på rekka og slikt. eller er det bare å møte opp å så få en plass og ja på TG er det "faste plasser"? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvordan er det ped hw rekka er det ALLE fra HW.no forumet. hvordan er det med plaseringer på rekka og slikt. eller er det bare å møte opp å så få en plass og ja på TG er det "faste plasser"? Jepp, alle fra forumet(72 000 folk) sitter der. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvordan er det ped hw rekka er det ALLE fra HW.no forumet. hvordan er det med plaseringer på rekka og slikt. eller er det bare å møte opp å så få en plass og ja på TG er det "faste plasser"? Jepp, alle fra forumet(72 000 folk) sitter der. ok :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvordan er det ped hw rekka er det ALLE fra HW.no forumet. hvordan er det med plaseringer på rekka og slikt. eller er det bare å møte opp å så få en plass og ja på TG er det "faste plasser"? Jepp, alle fra forumet(72 000 folk) sitter der. Må være forberedt på å dele plass med noen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvordan er det ped hw rekka er det ALLE fra HW.no forumet. hvordan er det med plaseringer på rekka og slikt. eller er det bare å møte opp å så få en plass og ja på TG er det "faste plasser"? Du velger seater på TG sine billett sider. Sender en mail til oss om hvem du vil sitte sammen med, hvis du har noen ønsker. Logisk nok må de også ha valgt oss som seater. Så velger vi hvilken plass dere får. Merk: Oss/vi= Ueland og meg. Mail: gathering06 @ gmail.com Men jeg tror vi skal legge ut litt mer sentral info om denne prosessen når det nærmer seg. Er ennå et halvt år til Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har denne tråden dødd ut eller? Begynner vi "Glede-oss-til-TG" folk å bli utryddningstruet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vel det er jo et halvt år til da, litt tidlig å begynne å forberede seg, syns du ikke? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vel det er jo et halvt år til da, litt tidlig å begynne å forberede seg, syns du ikke? Synes ikke jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ikke jeg heller. Har skrevet huskeliste allerede jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg