Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi kan jo se om vi får reist sammen oppover Hvor på hadeland bor du? Bor på Kaninstuen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Til de som skal sove i hallen for første gang: Det spilles mye drittmusikk, så det gjelder å finne seg en fin plass langt unna scenen/evt andre drittsekker med Schnappi på playlisten. I fjor samlet vel drittsekkene seg rundt midten/ved scenen, så der hvor HW-rekken var var en fin plass. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har en _SKUMMEL_ følelse over at denne tråden hamner på side 1000 Når tg først starter Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi hadde tekno helvete rett bortenfor oss Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hehehe. Husker wh1te var driitforbanna på de jævlene som aldri spilte noe bra musikk. Stakkars gutt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 TG-trådene blir ofte mini-SO-er. Og det er helt greit. Jeg gleder meg ihvertfall til å drikke latterlige mengder med cola, innta farlig mye snop og kose meg med litt skikkelig mat innimellom (date@Peppes med en heldig utvalgt, og Nugatti på polarbrød ellers). Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi kan jo se om vi får reist sammen oppover Hvor på hadeland bor du? Bor på Kaninstuen. Kaninstuen? Har jeg aldri hør om, su mener harestua? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har en _SKUMMEL_ følelse over at denne tråden hamner på side 1000 Når tg først starter Tror denne tråden roer seg ned snart, og er død før TG starter. Er vant til å sove med dårlig musikk i bakgrunnen, så jeg tror det går bra. Er mer redd for hva som kan skje mens jeg sover. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi kan jo se om vi får reist sammen oppover Hvor på hadeland bor du? Bor på Kaninstuen. Kaninstuen? Har jeg aldri hør om, su mener harestua? Tror det ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er vant til å sove med dårlig musikk i bakgrunnen, så jeg tror det går bra. Er mer redd for hva som kan skje mens jeg sover. Det har du all grunn til, ettersom jeg vil befinne meg i hallen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 date@Peppes med en heldig utvalgt, Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi kan jo se om vi får reist sammen oppover Hvor på hadeland bor du? Bor på Kaninstuen. Kaninstuen? Har jeg aldri hør om, su mener harestua? Tror det ja. Vi hadde vell såfall tengt å reise jevnaker->roa->gardermoen->hamar, men går alltids ann å svinge oppom Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 date@Peppes med en heldig utvalgt Sikter du til meg nå? @kd, jeg tror heller du burde være redd for meg. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi kan jo se om vi får reist sammen oppover Hvor på hadeland bor du? Bor på Kaninstuen. Kaninstuen? Har jeg aldri hør om, su mener harestua? Tror det ja. Vi hadde vell såfall tengt å reise jevnaker->roa->gardermoen->hamar, men går alltids ann å svinge oppom Jeg får antakelig skyss, men hvis det skjærer seg så hadde det jo vært greit. Så det ikke blir så lang kjøring mener jeg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 @kd, jeg tror heller du burde være redd for meg. Ja, stemmer nok det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi kan jo se om vi får reist sammen oppover Hvor på hadeland bor du? Bor på Kaninstuen. Kaninstuen? Har jeg aldri hør om, su mener harestua? Tror det ja. Vi hadde vell såfall tengt å reise jevnaker->roa->gardermoen->hamar, men går alltids ann å svinge oppom Jeg får antakelig skyss, men hvis det skjærer seg så hadde det jo vært greit. Så det ikke blir så lang kjøring mener jeg. Det er ikke så mye lenger å kjøre oppom kanninstua, så det burde ordne seg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Drit i å quote så mye... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 date@Peppes med en heldig utvalgt Sikter du til meg nå? @kd, jeg tror heller du burde være redd for meg. Altså, jeg forsøkte å holde deg anonym, men ja, det var deg jeg siktet til. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er ikke så mye lenger å kjøre oppom kanninstua, så det burde ordne seg Er'e ikke noen kompiser herfra som skal opp henger jeg meg gjerne på deg. Btw: Hvor mange var det på hw-rekka i fjor? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er ikke så mye lenger å kjøre oppom kanninstua, så det burde ordne seg Er'e ikke noen kompiser herfra som skal opp henger jeg meg gjerne på deg. Btw: Hvor mange var det på hw-rekka i fjor? Var vel over 100, meg bekjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg