Neptun_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kan jo ikke sove hjemme. blir ikke skikkelig TG da. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Klart det blir det Så får man litt ordentlig mat mens man er der også... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hvor stor plass har man på tg?(altså den plasssen du velger/får) sånn dybde og lenge.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Men hvor skal folk sove? Er det bare Steffy som ikke tåler hallens lune atmosfære? Jeg skal nok sove hjemme. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 eller er det bare folk som har chattet sammen og vet hvem hverandre er som sitter der?? .. eller kan en enslig sliter fra Bodø komme og sitte i mellom alle sammen ?? Vi vil gjerne ha et par slitere også Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Korleis funker det med biletter vist vi skal sitte på Hw-rekka, eg skal reise med fire andre og lurte på om vi skulle sitte der, kroleis gjør eg det med bestillingen? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Korleis funker det med biletter vist vi skal sitte på Hw-rekka, eg skal reise med fire andre og lurte på om vi skulle sitte der, kroleis gjør eg det med bestillingen? Sist var det en som plasserte folk etter valg, man kunne sette seg opp med venner. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 men uanset det jeg lurer mest på er det noen mulig het fra kristiansnd for å komme seg til TG eller må jeg reservere en skoledag på forhånd til tog og skit og sove natten over før tg på hotell i hamar? for så ta taxi?hadde verdt j**la greit om noen som allerede har verdt på TG som har en rute jeg kan ta. eller no info om en express buss eller no som er dedikert til TG? Ikke tenk på det så tidlig. Går nok en buss til TG, arrangert av noen som skal dit. Men, det finner du ut tidsnok. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sove hjem er . Spesielt å skrive i TG chaten at du skal hjem, sove i egen seng, spise lammerygg til middag, og dusje i egen dusj. Da vart folk plutselig missunnelig. Ikke gløm og avslut med: Kos dere med Mr.Lee dere da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kantinen på TG stinker verre enn snurredassen på hytta. Kommer jeg opp skal jeg definitivt sove på hotell. Jeg fikk nok av å ligge med trynet most på tastaturet. Sove på tribunen er jo bare utrolig digg, men det er umulig å få plass. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg fikk ikke tilbrakt så mye tid på hotellet.. Synes egentlig det var bortkastet.. Tribunen er digg nok den Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Var der i år, og kommer forhåpentligvis opp til neste år også, hvis jeg bare får fri fra militæret. I år gikk det egen tg-buss fra jernbanetorget i Oslo. Var veldig praktisk, så slipper man å slite med å komme seg fra jernbanestasjonen til skipet. Uansett så håper jeg virkerlig at det også til neste år blir sovetelt. Var utrolig genialt. Slipper bråket og den klamme lufta inne i skipet. Bakdelen var dog at det var veldig fult, men var nesten alltid mulig å finne en flekk å sove på. Frukt er også veldig fin mat å ta med. Epler etc holder seg fint i romtemp, er sunt, og smaker veldig godt etter å ha spist alskens junkfood. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kantinen på TG stinker verre enn snurredassen på hytta. Kommer jeg opp skal jeg definitivt sove på hotell. Jeg fikk nok av å ligge med trynet most på tastaturet. Sove på tribunen er jo bare utrolig digg, men det er umulig å få plass. Meg, deg og enkeltseng? <3 Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kantinen på TG stinker verre enn snurredassen på hytta. Kommer jeg opp skal jeg definitivt sove på hotell. Jeg fikk nok av å ligge med trynet most på tastaturet. Sove på tribunen er jo bare utrolig digg, men det er umulig å få plass. Meg, deg og enkeltseng? <3 Nei det du må gjøre er å ta me dama og lage noen H***s lyder Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) eller er det bare folk som har chattet sammen og vet hvem hverandre er som sitter der?? .. eller kan en enslig sliter fra Bodø komme og sitte i mellom alle sammen ?? Vi vil gjerne ha et par slitere også hehe.. okei høres jo bra ut ^^ får se hva jeg finner ut, bestemmer meg sikkert når bilettene til TG legges ut for salg. hvor mange plasser er det på HW-rekka? . Endret 1. september 2005 av Krezzo Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) hvor mange plasser er det på HW-rekka? . Tidligere har det vært plass til alle. Rekkene holder vel 30 folk, og i fjor hadde vi 5 "HW-rekker" eller noe? Endret 1. september 2005 av Blib Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er plass til alle på HW-rekka, ja. Det hadde vært utrolig kult hvis vi hadde hatt den største gruppa på hele TG. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ser ut til at jeg skal på TG for første gang, og det gleder jeg meg til Vil jo selvfølgelig på HW rekka da.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 broren min og jeg skal og vi skal ha med soffa kan i da sove i den? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 broren min og jeg skal og vi skal ha med soffa kan i da sove i den? ja, men dere burde ligge å sove, ikke sitte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg