Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg regner med at denne flyttingen går seg til etterhvert... *fikse* Kan du ikke bare si ifra til de du tror flytter/skrive i førsteinnlegget at tråden skal ligge her? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ok, skjønner deg godt. Tror jeg heller tar med plast og papputstyr enn noe knuselig, jeg er litt vimsete ^^. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg regner med at denne flyttingen går seg til etterhvert... *fikse* Kan du ikke bare si ifra til de du tror flytter/skrive i førsteinnlegget at tråden skal ligge her? Bør heller ligge under lan-parties, syns jeg Det er det TG hører hjemme, og så sjerper vi inn på ot-prat Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Bør heller ligge under lan-parties, syns jeg Det er det TG hører hjemme Bare du som vil ha flere innlegg som tells. Som det ble skrevet før så blir dette nesten som en chat, for useriøst til at det er verdt å få innlegg for.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hør på dere selv, dere chatter jo nå. Legger inn en notis i førsteposten jeg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som vet hva bussen fra skien koster og når den går kl slettet altså OT er det flere her som skal ta den eller? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som vet hva bussen fra skien koster og når den går kl slettet altså OT er det flere her som skal ta den eller? Litt tidlig å spørre om det nå. Den kan jo endre både pris og tid innen påsketider Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Lurer litt på dette med hyller, tar dere med planker å spikrer det i skipet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Så dro jeg på Maxbo og kjøpte plankelengder i passende bredde og pris. Sagde opp de rette målene hjemme og putta i bilen. Det tok oss 15min og snekre det sammen i hallen. Slik skal ihvertfall jeg gjøre det i år også Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det med hyller, jeg tror jeg skal lage noe som kan settes sammen med skruer, og montere det i skipet. Det tar ikke lang tid ^^ Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Forum -> Off topic -> OT-baren > The Gathering 2006-tråden, OT-prat blir slettet! Gleder meg forøvrig til 06 - savner frokosten på hotellet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Gleder meg forøvrig til 06 - savner frokosten på hotellet. Jeg savner frokosten med deg, jeg. EDIT: omformulerte litt. Endret 30. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
atticus Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gleder meg forøvrig til 06 - savner frokosten på hotellet. Jeg savner frokosten med deg, jeg. EDIT: omformulerte litt. Det der er helt off-topic fredrik - kan du ikke ta det under Off Topic-kategorien? Oh, can you smell the irony? Det jeg er mest spent på er plasseringa. Jeg håper Xell er snill nok til å ta seg av #hw.no@undernet, så kan forumet plassere seg nogenlunde likt som de tidligere årene (eller vice versa) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvorfor ligger ikke denne under LAN-parties? Noen som vil at jeg skal flytte den? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 NB! Moderatorer: Denne tråden skal ligge i OT-Baren. Det er mye OT og chatting her. Hilsen Kenneth. ... Wh1te, aner du hvor mange ganger denne er blitt flyttet? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har veldig lyst til å sitte sammen med forumet!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Wh1te, aner du hvor mange ganger denne er blitt flyttet? Nope. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det jeg er mest spent på er plasseringa. Jeg håper Xell er snill nok til å ta seg av #hw.no@undernet, så kan forumet plassere seg nogenlunde likt som de tidligere årene (eller vice versa) Xell ordner ikke det i år. Ueland og jeg gjør det. Karsten: Vi lar den ligge her. Se førstepost. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det jeg er mest spent på er plasseringa. Jeg håper Xell er snill nok til å ta seg av #hw.no@undernet, så kan forumet plassere seg nogenlunde likt som de tidligere årene (eller vice versa) Xell ordner ikke det i år. Ueland og jeg gjør det. Karsten: Vi lar den ligge her. Se førstepost. Men vil dere ordne for forumet OG #hw.no@undernet? Slik at #hw.no-gruppa (for de som vil) blir plassert slik de vil innenfor sin gruppe, men ved forumet slik det har vært opp igjennom årene. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nå ble jeg usikker. Greia er vel at de som sender mail til gathering06(at)gmail.com med den infoen som trengs vil bli med i HW-rekka. Ifjor var det både OK-folk og HW-folk der. Da var det Helene som ordna alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg