Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på utrolig mange LANs og dataparties (egentlig alt for mange), men har enda ikke giddet å dra på TG, og jeg tror nok ikke at jeg gidder det i 2006 heller.

Ser egentlig ikke poenget i å betale masse penger på å dra over 50 mil bare for å gjøre noe jeg kan gjøre hjemme eller i nærheten på mindre LANs med masse folk jeg kjenner.

Men vi får se om det blir noe TG på meg i 2006.

Lenke til kommentar
[iC' date=28/08/2005 : 18:38] Har vært på utrolig mange LANs og dataparties (egentlig alt for mange), men har enda ikke giddet å dra på TG, og jeg tror nok ikke at jeg gidder det i 2006 heller.

Ser egentlig ikke poenget i å betale masse penger på å dra over 50 mil bare for å gjøre noe jeg kan gjøre hjemme eller i nærheten på mindre LANs med masse folk jeg kjenner.

Men vi får se om det blir noe TG på meg i 2006.

Du kan jo bli kjent med flere :)

Lenke til kommentar

jeg har ikke pc :ermm:

har heldigvis ganske god tid på meg til å spare til en liten laptop. om jeg får råd i tide tar jeg meg en tur.

det er 2 ting som er veldig nedtur :

1. Det er veldig mye helligdager, dermed er butikkene mye stengt

2. den siste dagen skrur de tiden en time frem (jeg vet ikke om det skjer i år og :p)

jeg anbefaler ALLE å ta med ekstremt mye mat!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Det med sommertid var bare i år, dessuten er det bare å HAMSTRE fjordlands på onsdagen. Kjøttkaker er så ubeskrivelig digg på tg, slipper den vasne hamburgerdritten med tarmbakterier og andre uhumskheter.En annen mulighet er jo selvfølgelig å stikke på Pizzadriver hver kveld å gafle pizzabuffet.

Og jeg er helt enig, følelsen av å bare være til stede er helt fantastisk. Husker spesielt den ene morgenen jeg kom inn fra soveteltet, åpna døren og fikk vind i håret av trykket fra hallen. Ubeskrivelig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...