Sirslask Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg tror jeg kommer men tror ikke jeg skal sitte i HW rekka men fy fa*n jeg gleder meg Blir mitt første tg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg tror jeg kommer men tror ikke jeg skal sitte i HW rekka men fy fa*n jeg gleder meg Blir mitt første tg Skal på TG(06) for første gangen jeg også....men det er lenge til Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har planer om å dra til TG06, hvis økonomien tillater det. Skal prøve å få med noen venner på #ok.no rekken. Kanskje jeg skulle bygget et nytt kabinett/spacesaver? Kan vel bli litt trangt hvis jeg skal ha 17" CRT og kabinett på 25x50x50cm? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Finnes det OK-rekke? Er vel HW-rekke alt sammen... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Finnes det OK-rekke?Er vel HW-rekke alt sammen... Det er en ok rekke, ja. Join #ok.no @ efnet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har vært på utrolig mange LANs og dataparties (egentlig alt for mange), men har enda ikke giddet å dra på TG, og jeg tror nok ikke at jeg gidder det i 2006 heller. Ser egentlig ikke poenget i å betale masse penger på å dra over 50 mil bare for å gjøre noe jeg kan gjøre hjemme eller i nærheten på mindre LANs med masse folk jeg kjenner. Men vi får se om det blir noe TG på meg i 2006. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 [iC' date=28/08/2005 : 18:38] Har vært på utrolig mange LANs og dataparties (egentlig alt for mange), men har enda ikke giddet å dra på TG, og jeg tror nok ikke at jeg gidder det i 2006 heller. Ser egentlig ikke poenget i å betale masse penger på å dra over 50 mil bare for å gjøre noe jeg kan gjøre hjemme eller i nærheten på mindre LANs med masse folk jeg kjenner. Men vi får se om det blir noe TG på meg i 2006. Du kan jo bli kjent med flere Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det er en helt egen følelse å sitte på TG. Spesielt hvis du er den eneste som har nett. Da er det moro å skrike ut: Jeg har nett!!! Neida, men det er en helt egen følelse. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 jeg har ikke pc har heldigvis ganske god tid på meg til å spare til en liten laptop. om jeg får råd i tide tar jeg meg en tur. det er 2 ting som er veldig nedtur : 1. Det er veldig mye helligdager, dermed er butikkene mye stengt 2. den siste dagen skrur de tiden en time frem (jeg vet ikke om det skjer i år og ) jeg anbefaler ALLE å ta med ekstremt mye mat!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det med sommertid var bare i år, dessuten er det bare å HAMSTRE fjordlands på onsdagen. Kjøttkaker er så ubeskrivelig digg på tg, slipper den vasne hamburgerdritten med tarmbakterier og andre uhumskheter.En annen mulighet er jo selvfølgelig å stikke på Pizzadriver hver kveld å gafle pizzabuffet. Og jeg er helt enig, følelsen av å bare være til stede er helt fantastisk. Husker spesielt den ene morgenen jeg kom inn fra soveteltet, åpna døren og fikk vind i håret av trykket fra hallen. Ubeskrivelig! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Finnes det OK-rekke?Er vel HW-rekke alt sammen... Stemmer det som Natrium sa, er en litt mindre uoffisiell ok.no rekke. Mer eller mindre jeg og en anna kis som skal mekke den. www.ok.no.moo.no Endret 28. august 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) jeg anbefaler ALLE å ta med ekstremt mye mat!!!!!!!!!!!!!! Kjøpe der oppe, på statoil, og på butikken der (f.eks. en grandis å putte i microen) Endret 28. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det blir mye grilling, det er sikkert. Forhåpentligvis litt mer faste måltider. Husholdningsaker skal være med i baggasjen. Det manglet i fjor. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Dæven. Har denne tråden blitt flyttet enda en gang? Endret 28. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dæven. Har denne tråden blitt flyttet enda en gang? Ja, den ble det i går. Sikkert ikke meningen at noen skulle merke det. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg regner med at denne flyttingen går seg til etterhvert... *fikse* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det blir mye grilling, det er sikkert. Forhåpentligvis litt mer faste måltider.Husholdningsaker skal være med i baggasjen. Det manglet i fjor. Nå spør jeg sinnsykt dumt men, hva er husholdningssaker? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det blir mye grilling, det er sikkert. Forhåpentligvis litt mer faste måltider.Husholdningsaker skal være med i baggasjen. Det manglet i fjor. Nå spør jeg sinnsykt dumt men, hva er husholdningssaker? Sleiv og kjevle. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tallerkener, kniver og gafler, kopper, tørkerull, noe å lage mat i og med, samt servere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg