Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Det er copyrighted uansett. Trenger ikke stå på. (Jepp, en spøk. Men, det kreves ikke © for at det er copyright) Endret 25. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Alle mine "verker" er selvsagt bare å ta idéer fra. PC-ene skal stå under bordet. Dvs.: Er bare en PC. TG varer i 5 dager. hvor lenge du nøyaktig er der avhenger av hvor tidlig du kommer osv. Men de stenger vel dørene den 5. dagen i 14:00-tida så vidt jeg husker. Støtteplankene festes bare med små spiker. Som akuratt ikke går igjennom. Spiker og gaffateip ftw! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Små spiker er vel ikke lov uansett om de går gjennom eller ei. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det er lov når de ikke er inn i bordene. Spikrene er bare for å feste støtteplankene i utvidelsesplanken. I fjor hadde vi en lignende løsning og da brukte vi dette rommet som et slags "hemmelig" lager. Funka fint. Hadde bla. en PS2 der Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Teite meg. *slutte å poste* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Her har dere designet vårt fra forrige TG, funket overraskende bra. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Uber. Har vi et bilde av den rosa herligheten også? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Uber. Har vi et bilde av den rosa herligheten også? Jepp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Fy satan så stygg den er. På grensen til å gjøre meg fysisk uvel. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Da er førsteutkastet til min hylle ferdig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Fy satan så stygg den er. På grensen til å gjøre meg fysisk uvel. WOOT! Ikke vår feil at vi gikk tom for rød spraymaling. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Rosa mener du vel. Har fortsatt rosa merker på gulvet i garasjen. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har bestemt meg for å dra på TG06 og dette blir min første gang Eg lurer på å ta med ein ekstra maskin å kjøre ein World Of Warcraft server på, og lurer på om kordan dette passer i regelementet ? Eg lurer også på om det er internett tilgang der ? Og ein siste ting om man må ha lovlig cdkey for å spille på serverene der (CS, CSS Battlefield2)? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Da er førsteutkastet til min hylle ferdig Det så veldig bra ut. bare pass på at selve shiten ikke tar for stor plass når du settern på bordet. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fy satan så stygg den er. På grensen til å gjøre meg fysisk uvel. über nice hylle deluxe hyper fresht.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har bestemt meg for å dra på TG06 og dette blir min første gang Eg lurer på å ta med ein ekstra maskin å kjøre ein World Of Warcraft server på, og lurer på om kordan dette passer i regelementet ? Eg lurer også på om det er internett tilgang der ? Og ein siste ting om man må ha lovlig cdkey for å spille på serverene der (CS, CSS Battlefield2)? Skal du ha en ekstra maskin å kjøre som også skal ha nett-tilgang så må du ha en egen svitsj. For du får bare 1 port på TG-nettet. Alternativt kan du jo kjøpe to plasser... Ja, det er internett-tilgang. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har dual gigabyte lan på hovedkortet så det er ikkje noko problem... Det eg lurer på er om dei har eit strengt regelemont mot server emulatorer slike som man bruker for å lage uoffisielle World of Warcraft servere Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Når det er mot loven er det selvfølgelig ikke lovlig på TG heller. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvordan er det med filoverføring ? Hørte snakk om at det var politi som gikk rundt og sjekket maskinene til folk :/ Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har dual gigabyte lan på hovedkortet så det er ikkje noko problem...Det eg lurer på er om dei har eit strengt regelemont mot server emulatorer slike som man bruker for å lage uoffisielle World of Warcraft servere Du har dual Gigabit LAN. Merk deg forskjellen Men det du spør om er vel om du kan ha med egen dedikert server? Og selvom du har doble nettverkskontakter så hjelper det lite. Du får fortsatt bare en port fra TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg