Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkt å dra på TG(06) for første gang!( :roll::blush: )

Jeg og 2 kamerater skal dra(første gangen dem's også!)...Som du kanskje/sikkert skjønner så vil vi sitte hvedsiden av hverandre...hvordan går det til??

Og som første gang på TG så lurer på hva jeg skal være "forberedt" på og ikke fullt så "forbredt"..?

:thumbup:

Lenke til kommentar

Vær forberedt på å ikke få plass til å sove. Når du først finner plass vær forberedt på å ikke få sove i ro pga konstant 110DB bråk.

Vær forberedt på å møte stadig mer og mer illeluktende mennesker som år etter år på TG enda ikke har funnet dusjen.

Vær forberedt på Do køer, mat køer, kø for å komme inn, nede tid på netverket, (ta med egen switch så du og et par til kan more der imens)

Annbefaler at du/dere tar med flytemadrass eller lignende, liggeunderlag har ikke mye funksjon på betong. Hørselvern/Ørepropper er et must. Og IKKE la det ligge å slenge! De forsvinner før du vet ord av det. Ta med en pumpe til flytemadrassen. Etter 30timer foran pc skjermen uten noen fysisk aktivitet er ikke å blåse opp en flyte madrass hva kroppen trenger.

Vær forberedt på hodepine, strekk i beina. Og sikkert en haug med andre ting

Lenke til kommentar

Da har jeg brukt en del tid i det nye og koselige Sketchup 5 og laget en skisse over en mulig plass. Merk at den går over to plasser. Da jeg håper å reise i lag med min "faste" partner.

Som dere ser har jeg også lagt inn planken jeg snakket om tidligere.

Rundt hele skal det trekkes et slags gardintrekk, da blir det fint og koselig :)

Lenke til kommentar
Da har jeg brukt en del tid i det nye og koselige Sketchup 5 og laget en skisse over en mulig plass. Merk at den går over to plasser. Da jeg håper å reise i lag med min "faste" partner.

Som dere ser har jeg også lagt inn planken jeg snakket om tidligere.

Rundt hele skal det trekkes et slags gardintrekk, da blir det fint og koselig :)

your sketchup skillz r0xx0rzzzz :thumbup:

Lenke til kommentar
Det blir stjålet litt, men så lenge du ikke lar dyre ting ligge lett tilgjengelig, så er ikke det et stort problem. Selv gikk jeg fra maskinen åpen, lommeboka og mobilen på bordet, samt mus, tastatur og musematte på bordet ved et tilfelle. Alt var der når jeg kom tilbake.

Allikevel, det finnes ingen garanti for at ting ikke kan bli borte. Det beste er at du eller en av vennene dine alltid sitter ved plassen, slik at de kan holde et kvart øye med tingene dine. Ta alltid med deg mobil og lommebok når du går, samt lås kabinettet og skru av/logg ut av maskinen.

Btw, satt ikke jeg rett ved deg i fjor Zyfex? :hmm: Øivind (PØM på forumet) satt til høyre for meg, og så du. Tror jeg....

Nei, det kan du ikke ha gjort. Slik satt jeg:

Anna rad: rett over meg, Josten/Jostein

Raden jeg "så på": Masse folk

Raden min: TLZ - et par plasser. - H4ngm4N (brynjar) - Meg - 3 kamerater av brynnjar - masse folk - Equerm

Raden med ryggen mot min rygg, satt gigabitt rekka! (Han ene så på DPZ hele tida, jeg fikk aldri dratt over noe)

Sikker på at du ikke så meg eller kameraten min som så på FMJ? Vi satt helt på enden av gigabit rekka inn mot midtgangen.

Lenke til kommentar

Veit at dette kanskje ikke er verdens smarteste spørsmål..men hvor lenge går TG over?(dager)...og hvilke aktiviteter er det vanligvis...(jeg og 2kamerater drar for første gang(TG06))....:D / :blush:;)

Og er det cs:s compo, og ikke bare cs 1.6??

Og jeg ser alle disse "hyllene" dere lager...er dette veldig *praktisk*?

Og som du ser på kenneth sin (fremtidige) hylle..(flotte sketchup skillz foresten!!) så ser du at hyllen går helt ned til gulvet...er det ikke bor der fra før??

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Jeg bekrefter herved at du ikke satt ved siden av zyfex :p

Men vi så deg garantert (selv om vi ikke visste hvem du, eller noen andre for den saks skyld, var :p ).

Hehe, ok.

Jeg så ikke deg på TG. Men så flere fra forumet som jeg ikke hilste på. Kikket bla annet inn i webcammet til Bakermesterharepus for en venn som satt å så på det på hjemmesiden hans. Jeg så jo også mange fra forumet når vi tok bildet.

Neste år må flere prøve å møtes. Var veldig koselig å snakke med de jeg møtte og det er vel egentlig den eneste grunnen til at jeg vil dra på TG en gang til, resten sugde egentlig max.

Lenke til kommentar

Den ideen din så veldig lun og fin ut Kenneth!

Bra tegnet og.

Hvor skal du/dere ha PC'ene? Under bordet?

EDIT: Hvis den påbyggningsløsningen din ordner seg, så kan det hende

at jeg kopierer den, er det greit? Har ikke sett noe © ennå. ;)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...