krizkriz Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sparkesykkel :!: Elektrisk sparkesykkel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 El-sparkesykkel som jeg skal ha med.. Nevnt før i tråden tror jeg.. Blir konge! Uansett er det sikkert et eller annet sted å lade den.. Uansett så kjører du jo ikke sååå mye med den så kanskje den holder til et par dager! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Oooh, jeg vet hvor dere kan lade! I deres egen stikkontakt! Så fremt den ikke trekker for mye strøm. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 El-sparkesykkel som jeg skal ha med.. Nevnt før i tråden tror jeg.. Blir konge!Uansett er det sikkert et eller annet sted å lade den.. Uansett så kjører du jo ikke sååå mye med den så kanskje den holder til et par dager! Husk at det er digre vegger av kabler vær femte meter.. Litt upraktisk for en sparkesykkel med hjul mindre enn en handlevogn. Har ikke vært på TG siden 2001. Føler egentlig at jeg er litt for gammel for det nå. Men hadde vært morro med en siste runde Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Oooh, jeg vet hvor dere kan lade! I deres egen stikkontakt! Så fremt den ikke trekker for mye strøm. Fredrik - The new generation of encyclopedias. -- Sparkesykkel og blades er for pyser. Du har bare godt av den lille trimmen du får ved å gå til nærmeste toalett... Som nevnt, så vil dere uansett måtte hoppe over alle kabler (ikke få), og det vil resultere i flere fall. Så selv en som gikk skikkelig på snørra fordi han prøvde å hoppe over noen kabler. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har ikke vært på TG siden 2001. Føler egentlig at jeg er litt for gammel for det nå. Men hadde vært morro med en siste runde Aldri for gammel for LAN Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Så selv en som gikk skikkelig på snørra fordi han prøvde å hoppe over noen kabler. Blir bare moro for oss andre, latt de ha med det de vil. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Så selv en som gikk skikkelig på snørra fordi han prøvde å hoppe over noen kabler. Blir bare moro for oss andre, latt de ha med det de vil. Word! Ja det er en kjempe ide å ha med sparkesykkel! Forenkler hverdagen utrolig på TG. Ta det med og ikke glem videokamera! :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Litt synd for de som eier kablene som folk snubler/hopper i. Hvis det er snakk om vanlige nettverkskabler/strømkabler da. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Litt synd for de som eier kablene som folk snubler/hopper i.Hvis det er snakk om vanlige nettverkskabler/strømkabler da. Ja er snakk om netverk og strøm men ikke akkurat av de dimensjonene du bruker i hjemmet ditt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Litt synd for de som eier kablene som folk snubler/hopper i.Hvis det er snakk om vanlige nettverkskabler/strømkabler da. Nei, dette er TG sitt opplegg. Med strøm, nettverk og andre ting. Ligger samlet i rør eller noe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sparkesykkel og blades er for pyser. Du har bare godt av den lille trimmen du får ved å gå til nærmeste toalett... Hihi, blades til butikken/rundt i Hamar er da bedre trim enn å gå Og seff gidder man ikke ta på seg blades for å gå på dess.. Da er man bare teit ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blades til butikken når alle fortauene og gatene er fulle av grus? Moro. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blades til butikken når alle fortauene og gatene er fulle av grus? Moro. I år er da Påske ganske sent, da.. Men i fjor, da var det masse grus! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Og du vet hvor lenge snøen holder og sånt i år? Er vel ikke før uti april\mai at veier blir sopet. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Og du vet hvor lenge snøen holder og sånt i år? Er vel ikke før uti april\mai at veier blir sopet. Er vel bare å sjekke hvordan forholdene er før man tar med seg bladez da Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Litt synd for de som eier kablene som folk snubler/hopper i.Hvis det er snakk om vanlige nettverkskabler/strømkabler da. Ja er snakk om netverk og strøm men ikke akkurat av de dimensjonene du bruker i hjemmet ditt Du skulle bare vist fredrikrb: Rør ja, da er det jo ganske greit. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Og du vet hvor lenge snøen holder og sånt i år? Er vel ikke før uti april\mai at veier blir sopet. Er vel bare å sjekke hvordan forholdene er før man tar med seg bladez da «*fly en tur til hamar for å sjekke opp fortausforhold*» Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Og du vet hvor lenge snøen holder og sånt i år? Er vel ikke før uti april\mai at veier blir sopet. Er vel bare å sjekke hvordan forholdene er før man tar med seg bladez da «*fly en tur til hamar for å sjekke opp fortausforhold*» telefon, tekst tv.. ringe noen man kjenner. ringe opplysningen. Ringe til DIN mor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg