Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Ok, nå har jeg funnet ut hvordan jeg tror jeg kommer til å gjøre det på TG. Jeg og to kamerater (PØM og B@ron fra forumet) skal bygge hylle sammen. I denne hyllen skal vi ha de vanlige tingene (brus, mat osv.), og øverst skal det være et låsbart skap med vifter med leds på sidene. Her skal det stå flere 200GB-harddisker, og to bærbare PC-er som skal styre nedlasting til disse. På en eller annen måte skal dette fungere som en server, og tanken min er å lage et program som gjør det mulig å styre nedlasting på denne "serveren" fra være stasjonære PC-er.

 

Min bærbare PC skal jeg bruke til å jobbe på, og den skal være stasjonert på en VIP-plass (presseplass).

 

Jeg gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

javisst så skal en på TG "neste" år og :D

 

Tg for oss hver påske, for det å dra på fjellet kan man gjøre NÅR som helst, og TG er bare 1gang merk dere 1 gang i året

 

Om man bare rekker å stable 2 stoler oppå hverandre så sitter man MYE bedre en med bare en stol!!!+ ta med ei pute en sånn GIGA en :D

pass opp enkelte "gamle" crew folk er obs på detta, merket jeg 2 ganger :p

 

Og skal ingen ha med seg sparkesykkel :love: sånn at man kan bruke 5 minutter til sjappa og Råne rundt i skipet & trikse :w00t:

Lenke til kommentar

Sparkesykkel er jo klassisk, men om jeg har skaffet meg blades (uten knuste kulelagerer^^) så skal jeg ha med det istedenfor :D

 

Forresten, noen som hvor mye et mini bensin/diesel aggregat bråker? Og om det vil klare å drive ca. 450W @ 230V? (skal brukes ute, ikke inne ;) )

Lenke til kommentar
Rollerblades anbefales absolutt til de som liker smaken av gulv. Jeg garanterer at du vil glemme om kablene og falle minst en gang.

Tja, har stått i snart 10 år^^ Men jeg vet ikke om jeg har fått tak i nye til TG..

 

Bare en tanke til kvelden før tg åpner: miniagregat + prosjektor på panseret på en bil + lærret forran + laptop med film + anlegg i bilen + masse brus = kos!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...