danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er egentlig ikke så ille å såve på tribuna. *se utover en by av dataskjermer/maskiner som lyser sør man sovner* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Clvn's geniale liste over ting du skal ha med deg på lan: Personlige eiendeler: Partyticket.net-kortet Bankkort penger Matpenger billetten <- Viktig Hygiene: Håndkle Sjampo Deo Eventuel Medisin Tannbørste Tannkrem Klær 4 par sokker 2 genser 2 bukse 4 teskjorter 4 boxere 3 håndkler 2 hansker Mat Boksbokser (24 * 0,33l) Fun saft "ice tea" 1/2 liter 1 bollepose 1 pakke kjeks 1 pølser (til grilling) 1 pakke lomper 1 pakker paracett / ibux 1 pakke rundstykker 1 tube med mexicana-ost 1 pakke med noe pølse-pålegg Påskeegg <- Viktig Elektriske Ting: skjerm hoved-pcen serveren mus tastatur brenne dvd'er Nettverkskabel * 3 Forgrener skjøteledning cd mappa mi (win xp, drivercder, penneturs til cder extra ide-kabel & sata vga->dvi plugg mini-dv-cam'et mitt FireWire kabel extra sett strømkabler headsett Barber-maskin mobillader mobiltelefon Annet: Musematte "fizz keeper" Gaffa/fryseteip* maxbo bag Sovepose liggeunderlag (eventuelt oppblåsbar liggeunderlag) pute** Materialer til hylle ------------------- Forklaring: * Dette er viktig at dere tar med, fordi kantene på bordene er veldig spisse... Har sett folk ha store gnagesør før pga det.... ** For de som foretrekker å våkne opp med et sjakkbrett-lignende annsikt fordi man har sovna på tastaturet kan dette sløyfes Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hotel var stress.. langt vekke. masse dødtid.. Tribune på meg neste år Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Noen som har armbondet fra i år enda, det har jeg Yo! clvn: Takk Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Når det gjelder tg, bør du sette "ptn-kort i parrantes* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 De har da puter på hotellet. Ække hotell sabla dyrt? Spørs litt hvilket hotell, og hvor trangt man vil ligge. Hva het hotellet dere lå på? clvn: Takk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Altså, man sover ikke noe særlig på TG... Så jeg ser ikke vitsen med hotell. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Åhhh gleder meg noe jævlig til tg.. Skal prøve å ikke ha det så rotete hos meg neste år og satse på å få en plass der jeg ikke får en pall mellom beina Det er ikke selve "pc" opplevelsen som jeg synest at tg er digg.. Det diggeste med tg er å ha sovet en god stund og ligger og tror at alt var en drøm og du står opp og ser utover hele hallen, åå gleder meg sykt.. Håper det kommer en del tg babes i 06.. RÅD til nykommere: Dere bør huske alt dere trenger, Dere bør også ha med mat og ikke "stikke" for å kjøpe mat, det blir jævlig dyrt i lengden.. Feltseng/solseng/gjesteseng eller madrass er anbefalt på det sterkeste. Håndklær og skift - en dusj om dagen er anbefalt.. "Space-saver" om du ikke da har lcd skjerm.. For all del ikke spis "nå og da" du blir fort dårlig i magen og prøv å ha fast døgnrytme selv om du som oftest døgner første dagen.. (TG varer lengre enn du tror og du føler at det har gått fort når det først er over) Frisk luft er også anbefalt. Flere "needs" som du skulle ha så bør du ta med deg det du trenger.. det nemnte over er bare for å forbedre tiden du har på tg. Sist men ikke minst look after the babes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 @kd, det vet du ingenting om. Soving er viktig. Det het så mye som Scandic Hotel Hamar. Ligger ti minutters gange fra skipet cirka. Frokostbuffet er inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Å drykke mye vann er også viktig. Utrolig digg med kaldt vann der, etter noen dager med lite søvn, mye brus og mye støv i lufta. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bra tiltak av Gathering å plassere ut vanndispenseren i hvert fall. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Å drikke mye brus er også viktig. Utrolig digg med kald brus der, etter noen dager med lite søvn, mye støv i lufta. Edited Endret 13. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Bra tiltak av Gathering å plassere ut vanndispenseren i hvert fall. Vanndispenser? edit. kom på hvor de var ja Endret 13. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 1 liter vann pr liter med brus. Easy peasy. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det het så mye som Scandic Hotel Hamar. Ligger ti minutters gange fra skipet cirka. Frokostbuffet er inkludert i prisen. Frokost ække verst. Men å vokne til "databyen" høres også gøy ut. Dilemma dette her. Jeg begynte plutselig å glede meg skikkelig, selv om jeg ikke ahdde noen spesielle tanker om å reise. Så sant jeg får noen å dra med, eller noen snille hadelendinger som vil kjøre meg, kommer jeg garantert. Så, jeg tror jeg kommer. Har hørt mye snakk om folk som kjøper ekstra disker til TG, er dette nødvendig? (Er vel for det meste WarezWhorez som trenger det ). Ang hyller, snekrer man før man drar eller når man har kommet frem? Begge deler høres knotete ut. Ellers blir det spennendes å møte noen fra forumet (om jeg tør, mange skumle her), og ellers. Tror ikke det er så mange TG'ere fra disktriktet her jeg bor. Men, Hamar er heldigvis ikke sååå langt unna. Det bli qlt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 @kd, det vet du ingenting om. Soving er viktig. Pfft, var der i fjor jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 @kd, det vet du ingenting om. Soving er viktig. Pfft, var der i fjor jeg. Tenkte mer på at du pratet for oss alle, og mente at man ikke sov så mye. Man går glipp av mye ved å være fjern pga. trøtthet. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det het så mye som Scandic Hotel Hamar. Ligger ti minutters gange fra skipet cirka. Frokostbuffet er inkludert i prisen. Frokost ække verst. Men å vokne til "databyen" høres også gøy ut. Dilemma dette her. Jeg begynte plutselig å glede meg skikkelig, selv om jeg ikke ahdde noen spesielle tanker om å reise. Så sant jeg får noen å dra med, eller noen snille hadelendinger som vil kjøre meg, kommer jeg garantert. Så, jeg tror jeg kommer. Har hørt mye snakk om folk som kjøper ekstra disker til TG, er dette nødvendig? (Er vel for det meste WarezWhorez som trenger det ). Ang hyller, snekrer man før man drar eller når man har kommet frem? Begge deler høres knotete ut. Ellers blir det spennendes å møte noen fra forumet (om jeg tør, mange skumle her), og ellers. Tror ikke det er så mange TG'ere fra disktriktet her jeg bor. Men, Hamar er heldigvis ikke sååå langt unna. Det bli qlt. Vi kan jo se om vi får reist sammen oppover Hvor på hadeland bor du? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Til de som skal sove i hallen for første gang: Det spilles mye drittmusikk, så det gjelder å finne seg en fin plass langt unna scenen/evt andre drittsekker med Schnappi på playlisten. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 @kd, det vet du ingenting om. Soving er viktig. Pfft, var der i fjor jeg. Det var jeg å Legge seg 3/4 og våkkne ca 9 er en fin rytme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg