Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingen tvil om at LCD er mest praktisk der, men det gikk akuratt for meg.

:idea: Nå kom jeg på en ny plan; en bordutvidelse. En planke som dekker hele plassen og er ca. 10cm bred vil gjøre plassen god og romslig.

Det er ikke lov å spikre og sånn i bordene, men det finnes andre løsninger. Gaffateipen har enda ikke svikta meg... :hmm:

Hvis du tenker på å bygge plassen større (10cm ut fra bordet), så er ikke det lovlig :( Det blokkerer vistnok rømningsveien, og det er fyfy.. Men en ting jeg skal gjør er å ta med meg "tvinger(?)" til å skru tastaturet fast i bordplata, sånn at bare tastaturet stikker utafor :p

Lenke til kommentar

Men jeg lurte på en ting, jeg vet at man får 80cmx60cm bordflate hver,

men hvilken "vei" er dette?

80cm er vel bredde og 60cm er vel dybde?

 

Jeg skal lage Spacesaver som kan lukkes igjen og låses, orker ikke

å drasse rundt med mus, tastatur, musmatte og headsett under armen.

Lenke til kommentar
Men jeg lurte på en ting, jeg vet at man får 80cmx60cm bordflate hver,

men hvilken "vei" er dette?

80cm er vel bredde og 60cm er vel dybde?

 

Jeg skal lage Spacesaver som kan lukkes igjen og låses, orker ikke

å drasse rundt med mus, tastatur, musmatte og headsett under armen.

ja, det er 80 bredt og 60 langt..

 

Ang. å måtte drasse med seg mus, tastatur, musematte++ Tror jeg bare det er tull... Det blir for masse å være redd for... Altså, det er mange som lar mobinene sine ligge igjen på plassene sine, og de er ikke noe serlig redd liksom. Jeg har vært der 2 ganger, og aldri opplevd eller hørt om noen som har fått frastjålet mus/tast/musematte.. Jeg sier ikke at det ikke skjer, men jeg syntes at man ikke skal ta det som en veldig stor fare..

Lenke til kommentar

må bare legge til at jeg kjenner en som fikk stjålet hele shuttle'n sin på OslolLan04 ^^ Men han lot den stå utilkoblet med lokket åpent helt alene (Det var ingen som satt rundt han i det hele tatt) når han gikk for å sove 10 timer...

 

 

edit: @erlendru: Litt for høy til å ikke sitte med pute i de stolene som er der oppe (hagestoler)... men har man med seg kontorstol med sånn heve/senke funksjon så er man sikker :D

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Slik kan det hende min spacesaver blir seende ut:

 

Under nederste hylle, mus og tastatur, ca 10cm. høyde.

Over nederste hylle, LCD skjerm og Headsettholder.

Øverste hylle, flasker og alt annet dritt.

 

Foran skal det fikses en slags måte å låse på, enten dører eller en "rullgardin".

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...