Dahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bra ihvertfall @kd greier å svare sånn passe seriøst.. Fikk akkurat mail fra Håvard (redaktør for HW). Jeg skal skrive artikkelserien for TG06! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bra ihvertfall @kd greier å svare sånn passe seriøst.. Fikk akkurat mail fra Håvard (redaktør for HW). Jeg skal skrive artikkelserien for TG06! Nice! Blir bra vettu.. Lykke til! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Fikk akkurat mail fra Håvard (redaktør for HW). Jeg skal skrive artikkelserien for TG06! Gratulerer! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bra ihvertfall @kd greier å svare sånn passe seriøst.. Fikk akkurat mail fra Håvard (redaktør for HW). Jeg skal skrive artikkelserien for TG06! Godt jobbet. Du intervjuer helt klart meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Godt jobbet. Du intervjuer helt klart meg. We will see. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Godt jobbet. Du intervjuer helt klart meg. We will see. ikke glem CLVN han gleder seg altfor mye, han fortjener til å bli intervjuet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Steffy, smisking hjelper ikke... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Steffy, smisking hjelper ikke... ...Og ikke bestikkelser heller. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvorfor skriver du det i denne tråden? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Husk hvem som er trådstarter her da.. Nei da! Tøff jobb, blir sikkert bra! Husk masse bra bilder.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Godt jobbet. Du intervjuer helt klart meg. We will see. ikke glem CLVN han gleder seg altfor mye, han fortjener til å bli intervjuet Takk takk! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 I fjor snakket vi om at vi skulle lage en kjempehylle. Jeg ble spesielt imponert over et par andre grupper i hallen. De hadde bygd en svær hylle sammen som var ca. 2 meter høy og gikk over 6-8 plasser. Ganske stilig. Det vi prata om i fjor var å lage en løsning slik at vi tilsammen fikk en kjempehylle. Den behøvde ikke være så veldig høy, men forseggjort og lang(bred) slik at den var tydelig. Men ved nærmere ettertanke er det kanskje litt for ambisiøst for folk...? Jeg skal uansett lage meg en tøff hylle. Hadde en løsning i fjor som fungerte utmerket. Og da hadde jeg _jævlig_ mye bagasje. Så med mindre bagasje og mer erfaring kan den ikke bli annet enn bedre. Det jeg gjorde var å forestille meg hele hylla i huet. En ganske enkel doning. Så dro jeg på Maxbo og kjøpte plankelengder i passende bredde og pris. Sagde opp de rette målene hjemme og putta i bilen. Det tok oss 15min og snekre det sammen i hallen. I tillegg kjøpte vi et billig, mørkt stoffstykke som vi spikra rundt. Dermed ble det riktig hjemmekoslig rundt plassen vår. Bra trangt men... Det beste var at den ikke var så altfor dyr heller Noen bilder: Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Bilder fra TG er gøy. Hvorfor hadde jeg ikke med digital cam i år? Tar i allefall med neste gang. Kanskje vi skal får til at noen folk fra drammen samler seg i en gruppe, hvis ikke det blir HW rekka da. Husker når de skulle ta strømmen på rad 40-50 eller noe sånnt, og de ba alle der om å skru av dataene. Det endte med at vår rad (33) var de som mistet strømmen istedenfor. Ganske typisk. Endret 22. august 2005 av elcurry Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bilde av stor hylle: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Syztech er syke da. Stor hylle hvert år, afaik. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den beste hyllen :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den beste hyllen :!: QUALITY! Heiteste hylle evar, helt dønn seriøst. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 I fjor snakket vi om at vi skulle lage en kjempehylle. Jeg ble spesielt imponert over et par andre grupper i hallen. De hadde bygd en svær hylle sammen som var ca. 2 meter høy og gikk over 6-8 plasser. Ganske stilig.Det vi prata om i fjor var å lage en løsning slik at vi tilsammen fikk en kjempehylle. Den behøvde ikke være så veldig høy, men forseggjort og lang(bred) slik at den var tydelig. Men ved nærmere ettertanke er det kanskje litt for ambisiøst for folk...? Jeg skal uansett lage meg en tøff hylle. Hadde en løsning i fjor som fungerte utmerket. Og da hadde jeg _jævlig_ mye bagasje. Så med mindre bagasje og mer erfaring kan den ikke bli annet enn bedre. Det jeg gjorde var å forestille meg hele hylla i huet. En ganske enkel doning. Så dro jeg på Maxbo og kjøpte plankelengder i passende bredde og pris. Sagde opp de rette målene hjemme og putta i bilen. Det tok oss 15min og snekre det sammen i hallen. I tillegg kjøpte vi et billig, mørkt stoffstykke som vi spikra rundt. Dermed ble det riktig hjemmekoslig rundt plassen vår. Bra trangt men... Det beste var at den ikke var så altfor dyr heller Noen bilder: http://www.home.no/kennethdammyr/spacesaver-1.jpg http://www.home.no/kennethdammyr/spacesaver-2.jpg http://www.home.no/kennethdammyr/spacesaver-3.jpg Seriøst så lite plass? At man må ha tastaturet hengende utenfor bordkanten når man bruker crt skjerm? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 fUzZy^: Nei da, jeg satt med 2 CRT skjermer forrige gang jeg var med og det fungerte helt fint. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Var det ikke du Ueland som i fjor fikk to plasser fordi enden(?) ikke kom da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg