Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fjor snakket vi om at vi skulle lage en kjempehylle. Jeg ble spesielt imponert over et par andre grupper i hallen. De hadde bygd en svær hylle sammen som var ca. 2 meter høy og gikk over 6-8 plasser. Ganske stilig.

Det vi prata om i fjor var å lage en løsning slik at vi tilsammen fikk en kjempehylle. Den behøvde ikke være så veldig høy, men forseggjort og lang(bred) slik at den var tydelig.

Men ved nærmere ettertanke er det kanskje litt for ambisiøst for folk...? :hmm:

 

Jeg skal uansett lage meg en tøff hylle. Hadde en løsning i fjor som fungerte utmerket. Og da hadde jeg _jævlig_ mye bagasje. Så med mindre bagasje og mer erfaring kan den ikke bli annet enn bedre.

Det jeg gjorde var å forestille meg hele hylla i huet. En ganske enkel doning. Så dro jeg på Maxbo og kjøpte plankelengder i passende bredde og pris. Sagde opp de rette målene hjemme og putta i bilen. Det tok oss 15min og snekre det sammen i hallen. I tillegg kjøpte vi et billig, mørkt stoffstykke som vi spikra rundt. Dermed ble det riktig hjemmekoslig rundt plassen vår. Bra trangt men...

Det beste var at den ikke var så altfor dyr heller :D

Noen bilder:

 

spacesaver-1.jpgspacesaver-2.jpgspacesaver-3.jpg

Lenke til kommentar

Bilder fra TG er gøy. Hvorfor hadde jeg ikke med digital cam i år? Tar i allefall med neste gang. Kanskje vi skal får til at noen folk fra drammen samler seg i en gruppe, hvis ikke det blir HW rekka da.

 

Husker når de skulle ta strømmen på rad 40-50 eller noe sånnt, og de ba alle der om å skru av dataene. Det endte med at vår rad (33) var de som mistet strømmen istedenfor. Ganske typisk. :roll:

Endret av elcurry
Lenke til kommentar
I fjor snakket vi om at vi skulle lage en kjempehylle. Jeg ble spesielt imponert over et par andre grupper i hallen. De hadde bygd en svær hylle sammen som var ca. 2 meter høy og gikk over 6-8 plasser. Ganske stilig.

Det vi prata om i fjor var å lage en løsning slik at vi tilsammen fikk en kjempehylle. Den behøvde ikke være så veldig høy, men forseggjort og lang(bred) slik at den var tydelig.

Men ved nærmere ettertanke er det kanskje litt for ambisiøst for folk...? :hmm:

 

Jeg skal uansett lage meg en tøff hylle. Hadde en løsning i fjor som fungerte utmerket. Og da hadde jeg _jævlig_ mye bagasje. Så med mindre bagasje og mer erfaring kan den ikke bli annet enn bedre.

Det jeg gjorde var å forestille meg hele hylla i huet. En ganske enkel doning. Så dro jeg på Maxbo og kjøpte plankelengder i passende bredde og pris. Sagde opp de rette målene hjemme og putta i bilen. Det tok oss 15min og snekre det sammen i hallen. I tillegg kjøpte vi et billig, mørkt stoffstykke som vi spikra rundt. Dermed ble det riktig hjemmekoslig rundt plassen vår. Bra trangt men...

Det beste var at den ikke var så altfor dyr heller :D

Noen bilder:

 

http://www.home.no/kennethdammyr/spacesaver-1.jpg http://www.home.no/kennethdammyr/spacesaver-2.jpg http://www.home.no/kennethdammyr/spacesaver-3.jpg

Seriøst så lite plass? At man må ha tastaturet hengende utenfor bordkanten når man bruker crt skjerm?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...