aklla Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Får man juling om man tar med seg et par høyttalere? Man trenger jo nødvendigvis ikke og spille fjortis musikk 24/7 heller.. les FAQ på første side Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Man skal vel selvfølgelig på TG06 også.. blir vel med rask hoderegning mitt femte år.. Selvfølgelig er det et pluss å bo i riktig by og kun ha 8 minutter å kjøre for å komme til skipet Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Man skal vel selvfølgelig på TG06 også.. blir vel med rask hoderegning mitt femte år.. Selvfølgelig er det et pluss å bo i riktig by og kun ha 8 minutter å kjøre for å komme til skipet Selvfølgelig er det et pluss å bo 300 meter unna og 5 min. å gå Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er også enklere å kjøre 8 minutter med alle tinga sine én gang enn å måtte gå X turer fram og tilbake med ting Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg kan bli kjørt evt. kjøre selv også da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kanskje jeg skal greie å rote meg opp til Hamar ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 må nok ta toget jeg.. bor i molde Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva tenker folket om hyller og spacesavere etc. neste år? Jeg skal ihvertfall bygge en tøff, og praktisk, doninghylle. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kenneth: Skal du bygge hylle hjemme å ta med eller skal du ta med matrialer å bygge der? Jeg må ta tog eller buss siden jeg bor i skien, så jeg vet ikke hvor lett det blir når jeg har 19" crt å drasse med meg også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 kenneth, kan du om noen måneder opprette en egen hylletråd? Hvis alt går etter planen i år blir det en finfin hylle på meg og de jeg skal sitte sammen med (cazio, maze) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva tenker folket om hyller og spacesavere etc. neste år?Jeg skal ihvertfall bygge en tøff, og praktisk, doninghylle. Det blir helt klart hylle iår. Hvordan, spør dere? Man sager til, maler osv, demonterer den, slenger den i bilen og spikrer den opp utenfor skipet. Magnifico. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skjønner ikke hvordan dere kan greie å lage hylle jeg.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skjønner ikke hvordan dere kan greie å lage hylle jeg.. Men vennen, du er jo jente Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja? Jeg har da lagd flere ting selv, men det å lage noe, demontere det for å dra på et dataparty og snekre den sammen igjen er bare rart. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja? Jeg har da lagd flere ting selv, men det å lage noe, demontere det for å dra på et dataparty og snekre den sammen igjen er bare rart. Men trenger jo ikke å sette den sammen først.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja? Jeg har da lagd flere ting selv, men det å lage noe, demontere det for å dra på et dataparty og snekre den sammen igjen er bare rart. Det er ikke en eneste ting som er rart med det, vel? Hvis det gjør de 5 dagene betraktelig mer behagelige og mindre tungvint ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Problemet er vel at det kan være vansklig å få satt den sammen igjen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Problemet er vel at det kan være vansklig å få satt den sammen igjen. Ikke hvis du gjør det ordentlig. Tips: Skruer kan skrus ut og inn, i motsetning til spiker, som har en tendens til å bøye seg når de blir dratt ut. Get it? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Problemet er vel at det kan være vansklig å få satt den sammen igjen. Kvinnfolk. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bra ihvertfall @kd greier å svare sånn passe seriøst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg