Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohh, begynte å glede meg til TG06 den siste dagen på TG05... Det var herlig! :love:

 

Spørsmål:

Er det bestemt at TG06 skal være i Vikingskipet?

Har hørt rykter om at det skal være i Lillestrøm.. :realmad:

 

Ta gjerne med svaret i FAQ'en. :p

 

Edit: Leste ikke forige side før nå, men noen som vet noe sikkert? Med kilder?

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

tg har ingen planer om å flytte enda, de har uanset en kontrakt fra 2003-2006, dette var i nyhetene(tv-innlandet) i tiden før tg03, er uansett tvilsomt at de flytter på mange år, er vist veldig bra for de som arrangerer det å ha det der, var vel noe problemer med at det ikke var nok dusjer og toaletter i Lillestrøm.

 

hvis de bytter må også mange i crew byttes ut, de fleste er fra områdene rundt hamar, og mange kommer ikke reise til Lillestrøm for å være crew, og viking-skipet ligger vel bedre plassert i forhold til lokalene i lillestrøm...

 

men det stemmer også at de har vært å sett på andre lokaler, de var å så på det i fjor, kan ikke love hva som skjer 2007, men i år skal den følge kontrakten :)

Lenke til kommentar
Du kan vel ha med to maskiner, så lenge begge får plass på din tildelte plass? Men men, jeg kan jo ta feil :)

du får bare tildelt en port på bordsvitsjen.. hvordan det blir om du tar med deg en svitsj selv og plugger i den porten er jeg ikke helt sikker på..

tror ikke man får lov til å koble inn en privat switch der...

Lenke til kommentar
Var da et nogenlunde stort LAN i Trondheim Spektrum for et par år tilbake. var en 700 plasser såvidt jeg husker. Navnet derimot er helt blankt.

Ultraofftopic: Det het TiLT og var det desidert beste LANet i Norge... EVER! :D

Ja, nå husker jeg det.

Hvorvidt det var det beste LANet i norge eller ikke, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Er det noen som har noe i mot bigbang musikk da? Jeg gleder meg ubeskrivelig til neste

TG. Savner ARNE!! Det ble liksom ikke det samme å rope det til gymlæreren(som heter Arne). Neste gang blir vi mange flere, og det kan hende vi tilogmed får med noen av jentene oppover til Hamar og. Savner den der derre God morgen i vikingskipet vekkingen for og så reise seg opp og se datahavet :yes: Neste år blir det sparkesykkel for harde livet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...