Geir M Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er fortsatt tgjomfru . Men har tenkt til å ta turen i år Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Ohh, begynte å glede meg til TG06 den siste dagen på TG05... Det var herlig! Spørsmål: Er det bestemt at TG06 skal være i Vikingskipet? Har hørt rykter om at det skal være i Lillestrøm.. Ta gjerne med svaret i FAQ'en. Edit: Leste ikke forige side før nå, men noen som vet noe sikkert? Med kilder? Endret 20. august 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du er nok for seint ute til å rekke TG i år geir Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror ikke det er noen sikre kilder før noen har funnet med om den kontrakten ang. leie av vikingskipet Flere enn meg som alt nå planlegger ting til tg? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Prøver å la være. Da blir man bare overspent. Bedre å drøye til ihvertfall over nyttår. Men ser ut som det blir vanskelig... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 tg har ingen planer om å flytte enda, de har uanset en kontrakt fra 2003-2006, dette var i nyhetene(tv-innlandet) i tiden før tg03, er uansett tvilsomt at de flytter på mange år, er vist veldig bra for de som arrangerer det å ha det der, var vel noe problemer med at det ikke var nok dusjer og toaletter i Lillestrøm. hvis de bytter må også mange i crew byttes ut, de fleste er fra områdene rundt hamar, og mange kommer ikke reise til Lillestrøm for å være crew, og viking-skipet ligger vel bedre plassert i forhold til lokalene i lillestrøm... men det stemmer også at de har vært å sett på andre lokaler, de var å så på det i fjor, kan ikke love hva som skjer 2007, men i år skal den følge kontrakten Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kan vel ha med to maskiner, så lenge begge får plass på din tildelte plass? Men men, jeg kan jo ta feil du får bare tildelt en port på bordsvitsjen.. hvordan det blir om du tar med deg en svitsj selv og plugger i den porten er jeg ikke helt sikker på.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 TG skal være i Vikingskipet neste år, som alle år. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kan vel ha med to maskiner, så lenge begge får plass på din tildelte plass? Men men, jeg kan jo ta feil du får bare tildelt en port på bordsvitsjen.. hvordan det blir om du tar med deg en svitsj selv og plugger i den porten er jeg ikke helt sikker på.. tror ikke man får lov til å koble inn en privat switch der... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Var da et nogenlunde stort LAN i Trondheim Spektrum for et par år tilbake. var en 700 plasser såvidt jeg husker. Navnet derimot er helt blankt. Ultraofftopic: Det het TiLT og var det desidert beste LANet i Norge... EVER! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 TG skal være i Vikingskipet neste år, som alle år. Kor har du hørt det? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Var da et nogenlunde stort LAN i Trondheim Spektrum for et par år tilbake. var en 700 plasser såvidt jeg husker. Navnet derimot er helt blankt. Ultraofftopic: Det het TiLT og var det desidert beste LANet i Norge... EVER! Ja, nå husker jeg det. Hvorvidt det var det beste LANet i norge eller ikke, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 clvn: Har begynt å planlegge for lenge sia! Gleder meg som en hund.. TG et annet sted enn vikingskipet? Nei off, liker ikke engang å tenke på det.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 om jeg melder meg som crew skal jeg gå rundt å sjekke at ingen har flere enn 1 port hver på switchene (strøm og nett) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Flere enn meg som alt nå planlegger ting til tg? Jepp. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Flere enn meg som alt nå planlegger ting til tg? Ja... Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Får man juling om man tar med seg et par høyttalere? Man trenger jo nødvendigvis ikke og spille fjortis musikk 24/7 heller.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Får man juling om man tar med seg et par høyttalere? Man trenger jo nødvendigvis ikke og spille fjortis musikk 24/7 heller.. Spiller du: a. dårlig musikk b. høy musikk så blir du smelt ned. Ellers er det greit. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Får man juling om man tar med seg et par høyttalere? Man trenger jo nødvendigvis ikke og spille fjortis musikk 24/7 heller.. Det er jo lov, så crewet gjør deg ikke noe.. Men om andre deltakere banker deg kan jeg ikke si noe om Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er det noen som har noe i mot bigbang musikk da? Jeg gleder meg ubeskrivelig til neste TG. Savner ARNE!! Det ble liksom ikke det samme å rope det til gymlæreren(som heter Arne). Neste gang blir vi mange flere, og det kan hende vi tilogmed får med noen av jentene oppover til Hamar og. Savner den der derre God morgen i vikingskipet vekkingen for og så reise seg opp og se datahavet Neste år blir det sparkesykkel for harde livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg