Chasseur Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ja, får håpe at de fortsetter å ha det i Hamar. Det håper jeg og. Skal ikke si det sikket, men han som jeg snakket med (Vil ikke nevne navn, da dette kan gå utover han) sa at det var en fair sjangse for det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da kan admins legge seg ned og dø. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) De kan fa** ikke flytte TG. De gamle Da House lokalene hadde passa bra for laning egentlig. (for de som er kjent i Hamar) Men kanskje ikke plass til sååååå mange da. Endret 17. august 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 De kan fa** ikke flytte TG. De gamle Da House lokalene hadde passa bra for laning egentlig. (for de som er kjent i Hamar) Men kanskje ikke plass til sååååå mange da. Jeg er kjent i Hamar, emn DaHouse? Det sa meg lite! INFO!!! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 I nærheten av Siste Indre. Går du fra Mcern mot Siste Indre så er den vel på høyre side i en av sidegatene. (sånn ca, har gått dit brisen hver gang, så det kan tenkes at jeg tar feil) Utestedet holdt seg i 2-3 mnd, så gikk de konkurs. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jaja, sa meg ikke så fryktelig mye men EDIT: ahrg, OT!!!! for å spore tråden på topoic igjen spør jeg: Er det lov å ha med primus/stormkjøkken? Bruke det inne/ute? Endret 17. august 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kan sikkert bruke det ute, men ikke regn med at du kan bruke det inne. Er ikke The Terrorgathering06 heller. Og tenk deg luften der inne hvis et par tusen mennesker tar med seg noe slikt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Når det gjelder strøm, så brukte jeg selv 2 skjermer, 500W PSU(Selvsagt ikke full-lasta). Til tider også en playstation, mobillader og tv-antenne. Strømmen holdt den. Jeg anta at de sier 1 amper til hver, men så har de en god sikkerhetsmargin. Når det gjelder hylle, så sagde jeg opp alle plankene kvelden før. Slik at de enkelt kunne spikres sammen når vi kom fram. Lenke til kommentar
.com Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvordan er det med sikkerhet i skipet da? noen som stjeler musematter og andre småting? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ja, det er vel noen som mister litt. Men pakk ned musa i sekken din, og ta den med deg, så er du trygg. (Pakk gjerne pcen under bordet også, vanskeligere å stikke av med RAM da ) Lenke til kommentar
.com Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 kan låse pcen så kan vel legge musa inni kabinettet, har god plass. hehe Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det blir stjålet litt, men så lenge du ikke lar dyre ting ligge lett tilgjengelig, så er ikke det et stort problem. Selv gikk jeg fra maskinen åpen, lommeboka og mobilen på bordet, samt mus, tastatur og musematte på bordet ved et tilfelle. Alt var der når jeg kom tilbake. Allikevel, det finnes ingen garanti for at ting ikke kan bli borte. Det beste er at du eller en av vennene dine alltid sitter ved plassen, slik at de kan holde et kvart øye med tingene dine. Ta alltid med deg mobil og lommebok når du går, samt lås kabinettet og skru av/logg ut av maskinen. Btw, satt ikke jeg rett ved deg i fjor Zyfex? Øivind (PØM på forumet) satt til høyre for meg, og så du. Tror jeg.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 kan låse pcen så kan vel legge musa inni kabinettet, har god plass. hehe Yup, det gjorde jeg. Brukte det som oppbevaringsskap for alt mulig. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det blir stjålet litt, men så lenge du ikke lar dyre ting ligge lett tilgjengelig, så er ikke det et stort problem. Selv gikk jeg fra maskinen åpen, lommeboka og mobilen på bordet, samt mus, tastatur og musematte på bordet ved et tilfelle. Alt var der når jeg kom tilbake. Allikevel, det finnes ingen garanti for at ting ikke kan bli borte. Det beste er at du eller en av vennene dine alltid sitter ved plassen, slik at de kan holde et kvart øye med tingene dine. Ta alltid med deg mobil og lommebok når du går, samt lås kabinettet og skru av/logg ut av maskinen. Btw, satt ikke jeg rett ved deg i fjor Zyfex? Øivind (PØM på forumet) satt til høyre for meg, og så du. Tror jeg.... Nei, det kan du ikke ha gjort. Slik satt jeg: Anna rad: rett over meg, Josten/Jostein Raden jeg "så på": Masse folk Raden min: TLZ - et par plasser. - H4ngm4N (brynjar) - Meg - 3 kamerater av brynnjar - masse folk - Equerm Raden med ryggen mot min rygg, satt gigabitt rekka! (Han ene så på DPZ hele tida, jeg fikk aldri dratt over noe) Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bare pc og skjerm tar ca 300Watt hos meg da Skal jo ha med meg litt mere en det =\ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *Snip* Jeg satt også på samme rekka, Satt vedsidenav TLZ. Men nå var jeg antisosial 2k. Skal ikke skje igjenn, jeg lover! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Blir det flytta til Lillestrøm kan alle de kule sove hos meg! Men de samme ryktene gikk i år, og jeg tviler sterkt på at de flytter det. Hvis de absolutt vil ha inn flere folk er det flere ting de kan gjøre for å lage mer plass. Mulig de får problemer med branninstrukser og slikt.. Heia Vikingskipet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Blir det flytta til Lillestrøm kan alle de kule sove hos meg! That would be me, Jan. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Q: Jeg har ett lite 12v kjøleskap, kan jeg ta med det?A: Nei, alle hvitevarer blir tatt av crew, uansett om det går på 12v eller 230v, du kan kjøpe kjøle-ellementer til brus hos info-crew, og bytte denne inn i en kald når den har blitt var. Feil, du _kan_ ha 12v kjøleskap om det skulle være nødvendig (medisiner og annet som evt må være must). Ellers så kan jeg jo si at jeg hadde kjøleskap selv etter en lengre diskusjon med noen arrangører fra TG da jeg mente at et lite 12v kjøleskap ikke er et strømtrekkende monster i motsetning til folk som hiver opp strobes, diskolys og mye annet bling bling utstyr. Ingenting var bedre enn å vokne opp og ta fram en kald melk og kaldt ikkesvett pålegg og lage seg frokost. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 skal kansje på tg jeg og, må bare få meg litt bedre hw. kan ikke reise på tg med voodo 2 og pIII 500mhz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg