Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har ikke jeg fulgt med, men skal det være en Gbit rekke i år også?

Det blir det helt sikkert! Jeg vil være med på switch, men antagelig ikke på rekka :p

Jeg skjønner ikke hva du mener, men vi skal sørge for at du blir med på det meste :yes:

(Forklar)

Så, ja det bli Gbit-rekke. Større enn i fjort. Vi statser på 24 plasser.

Lenke til kommentar
Glisevask: Hva med å legge til at det er en Ampere støm på hver plass.? Altså det er begrenset med utstyr man kan bruke (1Amp = 230Watt)..

den regelen gjelder ikke helt, har aldri hørt om at den har blitt praktisert, men ikke ta med alt for mye unødvendige ting som tar mye strøm...

edit: trenger man med på den FAQ`n??

var på jobb og ble plutselig avbrutt, så jeg fikk ikke skrevet mer :(

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Hva slags fordeler blir det av å sitte på gbit-rekka?

Raskere netverk (mellom oss som sitter på den)

Tenkte meg det. :) Koster det noe ekstra? Med tanke på at den ekstra switchen kostet litt i innkjøp.

Vi kom vel frem til at det ville koste ca. 80,- per person for en switch med.. hmm.. noen porter.. ;)

Lenke til kommentar
Hva slags fordeler blir det av å sitte på gbit-rekka?

Raskere netverk (mellom oss som sitter på den)

Tenkte meg det. :) Koster det noe ekstra? Med tanke på at den ekstra switchen kostet litt i innkjøp.

Om jeg også setter på switchen vi brukte i fjord, blir det totalt 30 porter ;)

Men har også tengt til å sende mail rundt til de forsellige netbutikkene, og høre om de vel sponse litt, så da blir det billigere :)

Den planlagte switchen koseter litt under 2400 kr.

2400/30=80

Så da vil det bli ca 80 kr det koster. Men jeg skal jobbe for at det blir billigere.

EDIT: så litt feil, den koset litt over 3000, men jeg vil alikevell sette en max-pris på 80kr, om vi blir 30 pers. på switchen

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...