Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Synes det er mye usaklig prat her nå. Med mindre dere har dikekte spørsmål og svar rettet mot TG foreslår jeg at dere sparer dere posten. OT-prat slettes fra nå av. Så langt jeg får det med meg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Uffda.. Hakke fulgt med helt i tråden, men men! Har iallfall lagt til litt FAQn som jeg fikk tilsendt av aklla.. Takk! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Glisevask: Hva med å legge til at det er en Ampere støm på hver plass.? Altså det er begrenset med utstyr man kan bruke (1Amp = 230Watt).. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå har ikke jeg fulgt med, men skal det være en Gbit rekke i år også? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå har ikke jeg fulgt med, men skal det være en Gbit rekke i år også? Tror det blir det ja.. så noen skrev noe om det baki her Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå har ikke jeg fulgt med, men skal det være en Gbit rekke i år også? Det blir det helt sikkert! Jeg vil være med på switch, men antagelig ikke på rekka Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå har ikke jeg fulgt med, men skal det være en Gbit rekke i år også? Det blir det helt sikkert! Jeg vil være med på switch, men antagelig ikke på rekka Jeg skjønner ikke hva du mener, men vi skal sørge for at du blir med på det meste (Forklar) Så, ja det bli Gbit-rekke. Større enn i fjort. Vi statser på 24 plasser. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 De som skal være med på gbit-rekka, setter jeg pris på om enten sender meg PM, eller mail på [email protected] Det kommer vell til å bli jeg som får skaffe switch, og litt kabel Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva slags fordeler blir det av å sitte på gbit-rekka? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hva slags fordeler blir det av å sitte på gbit-rekka? Raskere netverk (mellom oss som sitter på den) Endret 16. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det værste ville vært å sitti på første rad >< blir jo døv da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Glisevask: Hva med å legge til at det er en Ampere støm på hver plass.? Altså det er begrenset med utstyr man kan bruke (1Amp = 230Watt).. den regelen gjelder ikke helt, har aldri hørt om at den har blitt praktisert, men ikke ta med alt for mye unødvendige ting som tar mye strøm... edit: trenger man med på den FAQ`n?? var på jobb og ble plutselig avbrutt, så jeg fikk ikke skrevet mer Endret 16. august 2005 av aklla Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva slags fordeler blir det av å sitte på gbit-rekka? Raskere netverk (mellom oss som sitter på den) Tenkte meg det. Koster det noe ekstra? Med tanke på at den ekstra switchen kostet litt i innkjøp. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva slags fordeler blir det av å sitte på gbit-rekka? Raskere netverk (mellom oss som sitter på den) Tenkte meg det. Koster det noe ekstra? Med tanke på at den ekstra switchen kostet litt i innkjøp. Vi kom vel frem til at det ville koste ca. 80,- per person for en switch med.. hmm.. noen porter.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Går det som jeg vil også Gbit rekka ha en server med trådløst nett. Går nettet på rekka ut vil fortsatt det trådløse nettet funke og folk vil ihvertfall ha nok nett til å surfe og bruke msn. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hva slags fordeler blir det av å sitte på gbit-rekka? Raskere netverk (mellom oss som sitter på den) Tenkte meg det. Koster det noe ekstra? Med tanke på at den ekstra switchen kostet litt i innkjøp. Om jeg også setter på switchen vi brukte i fjord, blir det totalt 30 porter Men har også tengt til å sende mail rundt til de forsellige netbutikkene, og høre om de vel sponse litt, så da blir det billigere Den planlagte switchen koseter litt under 2400 kr. 2400/30=80 Så da vil det bli ca 80 kr det koster. Men jeg skal jobbe for at det blir billigere. EDIT: så litt feil, den koset litt over 3000, men jeg vil alikevell sette en max-pris på 80kr, om vi blir 30 pers. på switchen Endret 16. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Går det som jeg vil også Gbit rekka ha en server med trådløst nett. Går nettet på rekka ut vil fortsatt det trådløse nettet funke og folk vil ihvertfall ha nok nett til å surfe og msn. JA tror det går, men skjønte ikke helt hva du mente Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Siden jeg må/skal sitte ved siden av Daniel, og han skal sitte på den rekken. Blir jeg automatisk med på den, eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Tipper du blir tvunget da, ja. Endret 16. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg