Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

liker å kunne skifte fargen inne i kabinettet, dessuten skal ikke alle brukes i pcen og for det tredje var det sånn at en spurte om prisen på demo katodene, det endte opp i en liten auksjon som jeg vant... dette gjaldt alle katodene og lysene de hadde utstilt unntatt to elns

Lenke til kommentar
skal ikke denne tråden bli stengt?

TG 06 er jo over.

5931592[/snapback]

Jeg lar folk få svidd av de siste TG-tankene først ;)

5931635[/snapback]

 

Roger that.

 

min siste tg tanke: Fint at linja var oppe hele tida i år :)

5931644[/snapback]

Det kan dere takke Erik Hjelle for ;) han som var nettverksansvarlig for hele TG.

 

Han er også en av de som altid er med på å arangerer MultiLan, et av nordlands største lan, og ditt skal jeg :D

Lenke til kommentar
ahh, før jeg dro rakk jeg å kjøpe nesten alle katodene som var på 3dfxcool standen til 200 spenn! det var et blått liquid neon, et rødt, et blått, et grønt og et neonrør med alle tre fargene (lange), lazerled, to korte røde neonrør og en rød bubble neon, nesten alle med brytere! :dribble:

syntes det var et godt kjøp :thumbup:  :w00t:

5932387[/snapback]

Tilbud eller?

Lenke til kommentar
ahh, før jeg dro rakk jeg å kjøpe nesten alle katodene som var på 3dfxcool standen til 200 spenn! det var et blått liquid neon, et rødt, et blått, et grønt og et neonrør med alle tre fargene (lange), lazerled, to korte røde neonrør og en rød bubble neon, nesten alle med brytere! :dribble:

syntes det var et godt kjøp :thumbup:  :w00t:

5932387[/snapback]

Tilbud eller?

5932942[/snapback]

Auksjon sa han.

Lenke til kommentar
Masse bilder er under opplasting, og på vei til forumet :p også bilder av forumtafsing

5932442[/snapback]

 

 

Her har vi en liten forsmak.

 

En noe overfornøyd meg i campingvogna :love:

5932859[/snapback]

Det var deg jeg så kom ut av campingvogna etter at jeg å Sigz hadde vært å dusja da...

Var det jeg trodde.

 

Da var TG over :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...