Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja, plenty med doer er det ikke, omtrent alltid minst 5 min kø

5927573[/snapback]

 

 

haha... er så konge at folk tror dette... Det betyr jo at de litt mer skjulte dassene får stå i fred.. I år har jeg enda ikke stått i kø for å gå på do.. :)

5927952[/snapback]

 

Husker det fra i fjor. Herlig med de mer avsideliggende dassene. Renere er det også.

Lenke til kommentar
TG ville aldri blitt det samme der. Er noe eget ved Vikingskipet. :love:

5927469[/snapback]

Det sier du bare fordi du bor like ved :wee::p

 

 

nå er TG snart slutt... :( men men...

5927483[/snapback]

Meget synd, likte meg faktisk her. Var ikke så ille med "slemme" folk og slik jeg hadde foventet og absolutt ingen på hw -rekken.

 

 

tja, plenty med doer er det ikke, omtrent alltid minst 5 min kø

5927573[/snapback]

Det er fordi flesteparten av folket driver med helt andre ting der inne enn å tisse og bæsje.

 

 

TG er ikke TG uten Rosa Helikopter og Arne ;)

5927928[/snapback]

Var litt artig med Arne -skrikinga, fasinerende når en hel haug av nerder plutselig bare begynner å rope et navn, for så å stoppe igjen like fort og senere begynne på'n igjen.

 

jepp jepp. Da går tg 06 mot slutten.

Drøye tre og en halv time igjen nå.

Nå venter are masse slitsom pakking og en lang kjøretur hjem.

 

Takk for denne gang. De fleste av oss kommer vel tilbake neste år. :)

 

God tur hjem!

5928159[/snapback]

Jepp, jeg kommer absolutt tilbake om ikke "høyere krefter" (bilulykke, mamma, sykdom, at jeg ligger på mentalsykehus etc.) stopper meg fra det.

 

Da skal jeg også få med meg Snorre fra spillforumet (Orresnei) en person jeg absolutt håpet kunne være med i år det kunne han ikke.

 

Til neste år kommer jeg forøvrig med helt ny PC, det har jeg lovet meg selv, har jeg ikke ny PC da er det liksom ikke noen vits i å dra til TG. Har jo ikke fått spillt skikkelig som jeg håpet, selv om jeg har formatert, tatt ut ene minnebrikka og slikt.

Så til neste år blir det altså en superPC, da skal jeg ha med noe av det beste markedet har å by på :D (eller kanskje bare en bærbar for på dem blir det visst ikke like fort hw- problemer, eller begge deler).

 

Ja takk for meg!

Preben is signing out! (ok, er her enda, i de neste 2-3 timene men det passet bare så bra å si det... :wee: )

Lenke til kommentar
jepp jepp. Da går tg 06 mot slutten.

Drøye tre og en halv time igjen nå.

Nå venter are masse slitsom pakking og en lang kjøretur hjem.

 

Takk for denne gang. De fleste av oss kommer vel tilbake neste år. :)

 

God tur hjem!

5928159[/snapback]

 

Selvførgelig kommer vi tilbake :)

Dette var første året mitt, og jeg skal komme enda bedre forberedt neste år.

 

Jeg fant ganske så lett ut at en hylle løsning gjør at en sparer mye plass og slikt.

Derfor lagde jeg en hylle som gikk over 4 plasser, som lød lignende: Adrian(kamerat) -> Meg -> Viktor(kamerat) -> lagringsplass.

Neste blir det da å lage en ny hylle, vi kommer til å dra 5 stykker da, og vi kommer til å ende opp med ca 7 plasser.

Det kommer til å bli mye bedre enn den som er nå og jeg skal klare å slå den forrige hylla hvert år, det er ihvertfall målet.

Jeg kan røpe litt av planene til neste hylle, selv om sikkert ingen bryr seg.

..Vel, det kommer til å bli spotlights med dimmere, katoder, vifter, den skal gå over 7 plasser.

Den vi hadde i år nå har egentlig fungert helt perfet, og jeg tror ikke vi ville klart oss uten.

 

TG har vært morsomt til nå, tiden har gått veldig fort.

Men masse bilder er blitt tatt, sortert etter dag.

 

Så nå fremover så blir det jo slik at de tar nettet og strømmen kl 12 og fristen for å være ute er kl 4.

Sees på The Gathering 2007!

Lenke til kommentar
uten at jeg vet hverken når rosa helikopter hadde sin storhetstid eller når Arne fenomenet startet er jeg rimelig sikker på at det var et par år før rosa helikopter i det hele tatt var påtenkt.

5928095[/snapback]

 

når du sier det, så tror jeg nok det stemmer faktisk.. begynner bli noen år siden dette her :p som sagt, har kun vært der det året.. holdt i massevis for meg :cool:

Endret av nerval
Lenke til kommentar

jeg har hatt bra linje hele tiden jeg.. har stort sett fått maxet nettverkskortets hastighet hver gang jeg har "prøvd" :)

 

Synd det er over, men det er litt godt også.. Skal bli godt å komme hjem. Har totalt sovet ca 10 timer siden ondsag... det er litt lite det... gleder meg til å treffe sengen i kveld.. er bare så synd at det er 7-8 timer i bil først...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...