Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Har DU møtt gutter i jentedoen?

 

Hehe, hva gjorde DU der... :!:

5926603[/snapback]

Som skrevet ovenfor, jeg er jente. Og ja JEG har møtt på gutter på jentedoen og JEG gjorde det en gjør på do.

5927285[/snapback]

 

Sminke seg og prate med venninnen?

5927294[/snapback]

Har ikke giddet sminke på TG jeg.:p Ille nok at jeg bruker linser.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært på TG en gang og jeg har kun en ting å si til det; for et fryktelig ekkelt sted. 5000 svette nerder som spiller grusom musikk til alle døgnets tider.

 

Det eneste virkelig gode LAN'et jeg har vært på var et lokalt LAN i Trondheim som het TiLT hvor 800 mennesker koste seg uten ekkel musikk.

 

Tror uansett min fartstid som LAN-gjenger er over. Føler meg som et fossil iblant alle fjortenåringene som spiller cs og brøler ekkel IRC-lingua.

Lenke til kommentar
De skulle hatt  the gathering i lillestrøm, varemessa.

 

1. større (mer folk)

2. nærmere hovedstaden (trekker til seg mer folk)

3. nærmere oslo lufthavn (for de som ikke er lokale)

3. nærme meg ( bare 15 min å kjøre i motsetning til 1 t 15 min)

5927451[/snapback]

 

I varemessa har jo oslolan prøvd.. Det gikk ikke så bra!

Hovedgrunnen er problemer med dusj og do. Vikingskipet er et olympisk anlegg, og derfor inneholder plenty med dusjer og doer.

 

Og det er ikke noe problem å komme seg til tg om man går inn for det. TGbusser, togtransport osv.. =)

Lenke til kommentar
Har vært på TG en gang og jeg har kun en ting å si til det; for et fryktelig ekkelt sted. 5000 svette nerder som spiller grusom musikk til alle døgnets tider.

 

Det eneste virkelig gode LAN'et jeg har vært på var et lokalt LAN i Trondheim som het TiLT hvor 800 mennesker koste seg uten ekkel musikk.

 

Tror uansett min fartstid som LAN-gjenger er over. Føler meg som et fossil iblant alle fjortenåringene som spiller cs og brøler ekkel IRC-lingua.

5927507[/snapback]

 

TG er ikke et LAN, det er et dataparty.. netopp derfor det er masse musikk og liv hele tiden... :)

Lenke til kommentar

Jeg har vitterlig ikke angrepet noen som helst.

 

En annen grunn til at jeg ikke skal ned til Hamar er at folk kommer til å finne ut at jeg er en liten usikker gutt på 21 år som lefler av meg ulumskheter på forum for å kompensere for min manglende selvtillit irl. :/

Lenke til kommentar
Jeg har vitterlig ikke angrepet noen som helst.

 

En annen grunn til at jeg ikke skal ned til Hamar er at folk kommer til å finne ut at jeg er en liten usikker gutt på 21 år som lefler av meg ulumskheter på forum for å kompensere for min manglende selvtillit irl. :/

5927792[/snapback]

:wee:

 

Var igrunn den negative tonen jeg siktet til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...